http://www.youtube.com/watch?v=nOIAB5rPsTE
Kauheeta jos tommonen joskus tuliskin
Kattokaa tää ! ! !
3
799
Vastaukset
- alien666
Rauhoitu! Take it easy! Suurempi mahdollisuus on kuolla auto-onnettomuudessa. Ja joka tapauksessa...ennemmin tai myöhemmin itse kukin joutuu vaihtaa maisemaa täältä pallolta. Eletään immeisiks tässä hetkessä ja näissä puitteissa eikä pelätä etukäteen jotain mahdollisuutta...eikä varsinkaan pelotella herkempiä turhaan!
- oikeassa
Kannattaa ehkä hakeutua hoitoon jos saa jotain nautintoa tuolla meteori asialla pelottelulla. Jotku voi ehkä ottaa tuon vakavasti. Kannattasko pikkuisen miettiä mitä tuolla pelottelulla voi toisille aiheuttaa. Joillakin voi tulla esimerkiksi psyykkisiä ongelmia. Uskotaan jo että tämän ketjun aloittaja on neljätoista vuotias teini joka pelkää meteoria, mutta kannattaako sitä asiaa toistaa päivästä toiseen jokaiselle. Kannattaako omaa paniikkia levittää muille ihmisille. Psykiatrit ovat sitä varten, että jos ahdistaa niin niille voi käydä puhumassa. Se on kyllä merkki jostakin jos samaa aihetta pitää toistaa monta kertaa. Meteori törmää ahhh!!!! Joo joo ketään ei kiinnosta. Mene purkamaan sydäntäsi psykiatrille.
- aito ihmetteliä
pelottelu ei ole mielekästä, mutta tuon filmin kaltainen tapahtuma on täysin mahdollinen, tapahtuihan noin 65 miljoonaa vuotta sitten meteoriitin törmäys Jukatanin niemimaalle silloin noin 75% eliöistä kuoli, ja 65 miljoonaa vuotta on maapallon iässä häviävän pieni aika. Mutta ei sitä tietenkään kannata liikaa ajatella, se törmää jos törmää sille ei tämänhetken tiedekään ole keksinyt keinoa sitä estää, se on aivan sama jos miettisi että voi jäädä auton alle silloinhan ei uskaltaisi kulkea missään .Se on aivan totta eletään kaikki täysillä eikä ajatella sellaista mille ei voida mitään, salamakin iskee jos on iskeäkseen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117