Jostain luin tämmöisestäkin; että auto olisi melko uutena mennyt lunastukseen, korjattu ja rekisteröity uudelleen. Ja sitten myyty "uuden veroisena"! Tämä kuulemma kuitenkin näkyisi rekisteriotteesta jos osaa oikein katsoa. Tietääkö joku kertoa miten se siinä näkyy.
kaksoiskilvet?
4
807
Vastaukset
- Jamppa1
lisätiedoissa lukee että "edellinen rekisteritunnus ABC-123"
- Jamppa1
unohtui sanoa ettei tuo ole välttämättä sen lunastuksen merkki. Voi olla myös ollut pois rekisteristä seisonnan takia tai vaihdettu vaikka eurokilvet.
- -Mikko-
...Se toinen kilpi voi siellä näkyä muistakin syistä.
-Jos auto on ulkomailta tuotu. Tämän toki erottaa kun ulkomaan kilvissä ei useinkaan ole sama määrä merkkejä kuin Suomalaisissa.
-Etenkin diesel auto on voinut myös olla väliaikaisesti poistettuna rekisteristä käyttämättömyyden takia.
-Kilpi on voitu vaihtaa jos se on ollut vaikka GAY-69 tai SAT-666...
-Jne.. Joten kannattaa kysäistä että minkäs takia tuolla tuommoinen näkyy. Ja myyjä tietty voi kertoa rehellisesti tai valehdella. - nopeempi.
-Mikko- kirjoitti:
...Se toinen kilpi voi siellä näkyä muistakin syistä.
-Jos auto on ulkomailta tuotu. Tämän toki erottaa kun ulkomaan kilvissä ei useinkaan ole sama määrä merkkejä kuin Suomalaisissa.
-Etenkin diesel auto on voinut myös olla väliaikaisesti poistettuna rekisteristä käyttämättömyyden takia.
-Kilpi on voitu vaihtaa jos se on ollut vaikka GAY-69 tai SAT-666...
-Jne.. Joten kannattaa kysäistä että minkäs takia tuolla tuommoinen näkyy. Ja myyjä tietty voi kertoa rehellisesti tai valehdella.niin...
-Mikko-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 36526
- 47516
- 25515
- 43492