kaksoiskilvet?

mistä näkyy

Jostain luin tämmöisestäkin; että auto olisi melko uutena mennyt lunastukseen, korjattu ja rekisteröity uudelleen. Ja sitten myyty "uuden veroisena"! Tämä kuulemma kuitenkin näkyisi rekisteriotteesta jos osaa oikein katsoa. Tietääkö joku kertoa miten se siinä näkyy.

4

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppa1

      lisätiedoissa lukee että "edellinen rekisteritunnus ABC-123"

      • Jamppa1

        unohtui sanoa ettei tuo ole välttämättä sen lunastuksen merkki. Voi olla myös ollut pois rekisteristä seisonnan takia tai vaihdettu vaikka eurokilvet.


      • -Mikko-

        ...Se toinen kilpi voi siellä näkyä muistakin syistä.
        -Jos auto on ulkomailta tuotu. Tämän toki erottaa kun ulkomaan kilvissä ei useinkaan ole sama määrä merkkejä kuin Suomalaisissa.
        -Etenkin diesel auto on voinut myös olla väliaikaisesti poistettuna rekisteristä käyttämättömyyden takia.
        -Kilpi on voitu vaihtaa jos se on ollut vaikka GAY-69 tai SAT-666...
        -Jne.. Joten kannattaa kysäistä että minkäs takia tuolla tuommoinen näkyy. Ja myyjä tietty voi kertoa rehellisesti tai valehdella.


      • nopeempi.
        -Mikko- kirjoitti:

        ...Se toinen kilpi voi siellä näkyä muistakin syistä.
        -Jos auto on ulkomailta tuotu. Tämän toki erottaa kun ulkomaan kilvissä ei useinkaan ole sama määrä merkkejä kuin Suomalaisissa.
        -Etenkin diesel auto on voinut myös olla väliaikaisesti poistettuna rekisteristä käyttämättömyyden takia.
        -Kilpi on voitu vaihtaa jos se on ollut vaikka GAY-69 tai SAT-666...
        -Jne.. Joten kannattaa kysäistä että minkäs takia tuolla tuommoinen näkyy. Ja myyjä tietty voi kertoa rehellisesti tai valehdella.

        niin...
        -Mikko-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      516
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe