Aina sunnuntaisin voit kuunnella ja soittaa suoraan ohjelmaan, asiaa raamatusta ja taivaan ja maan väliltä. Soita ja kysy radio deissä sunnuntaisin klo 21.30-24.00. Vanhoja ohjelmia voi kuunnella netin kautta osoitteessa www.patmos.fi. Kuuntelemalla opit mistä elämästä on kysymys!
kuuntele live-ohjelmaa
4
349
Vastaukset
- uugge
Tuo on tosiaan erinomainen ohjelma.
Jos on käynyt ateistille sellainen vahinko, että esim. joulu on herkistänyt mielen ja tuonut pintaan jotain uskonnollisia fiiliksiä, niin puoli tuntia Radio Deitä palauttaa kyllä takaisin ateismiin.
Varsinkin nuo Patmos-jutut ovat sellaista tuubaa, että ei edes itse pelsepuupi pystyisi noin tehokkaasti uskonnoista tekemään pilaa... ja palsta on ateismi, joten täällä meillä ei tuolle ole tarvetta.
Mutta monella hihhulipalstalla tuo tekisi hyvää, se saisi edes osan ihmisistä luopumaan taikauskostaan.- pyöreähköNainen
myös miksi tuo ilmoitus Ateismi-palstalle on eksynyt ;)))
varmaankin ihan "vahingossa"... ;D
- Huhhahhei
Tai no en ole. Mutta ei tuollaista paskaa kykene kuuntelemaan kovin kauaa. Hetken se ehkä naurattaa, mutta ennenpitkää alkaa erittäin vaivaantunut kiemurtelu ja myötähäpeä moisen tuuban tekijöitä ja kuuntelijoita kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 95924
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691