Oisin tekemäs kohtuu pitkää reissua pohjoseen päin, matkaa kertyis yli 500 km. Miten mun kannattais lähtee suunnittelemaan tämmöstä reittiä ku käyttäsin julkista liikennettä (Loviisa ---> Kalajoki). Apuja?
Matkareitti & suunnittelu
3
391
Vastaukset
- palvelu..
tällä palvelulla on aika kätevä etsiä yhteyksiä:
http://matka.fi/haku/fi/
sulla nopeimmat yhteydet haun perusteella tuntuis olevan bussi - juna -bussi.
nopeimmillaan 8 h 15 min kestäisi tuolla tavalla mennä kalajoelle.- jeppee
Matka.fi tosiaan on näppärä. Täytyy kyllä vähän osata kritisoida sen antamia ratkaisuja ja kuten joukkoliikennettä käyttäessä aina, muttaa omia kulkuaikojaan. Jos liikennettä ei vain ole, esim. aikaisin aamulla, ei Matka.fi:kään sitä osaa löytää.
Näppärin yhteys tosiaan taitaa olla Matka.fi:stä löytyvä 7.15 Loviisasta lähtö Expressbusilla Helsinkiin, josta InterCity 47 Kokkolaan, josta jatketaan linja-autolla perille, jossa ollaan 16.05. Tuo yhteys kyllä näyttää onnistuvan vain koulupäivinä, joten loma-ajoiksi ja viikonlopuiksi pitää etsiä Matka.fi:llä jotakin muuta. - parantuu
jeppee kirjoitti:
Matka.fi tosiaan on näppärä. Täytyy kyllä vähän osata kritisoida sen antamia ratkaisuja ja kuten joukkoliikennettä käyttäessä aina, muttaa omia kulkuaikojaan. Jos liikennettä ei vain ole, esim. aikaisin aamulla, ei Matka.fi:kään sitä osaa löytää.
Näppärin yhteys tosiaan taitaa olla Matka.fi:stä löytyvä 7.15 Loviisasta lähtö Expressbusilla Helsinkiin, josta InterCity 47 Kokkolaan, josta jatketaan linja-autolla perille, jossa ollaan 16.05. Tuo yhteys kyllä näyttää onnistuvan vain koulupäivinä, joten loma-ajoiksi ja viikonlopuiksi pitää etsiä Matka.fi:llä jotakin muuta.kyllä tuo nykyisellään alkaa olemaan jo hyvä palvelu.
alkuun se ei sitä ollut, vaan saattoi ehdottaa reittiä, jossa kävelymatkaa olisi tullut yli 30 km :)
yllättävän järkeviä vaihtoehtoja se useimmiten nykyään antaa kun huomioi miten monimutkaista on tuollaista reitityspalvelua ohjelmoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117