tietääks

joku et

tehäänkö viisaudenhampaidenpoistoa jos on aamusin nenä aina ihan tukkeessa ja jatkuva nuha? mulla ei allergialääkkeet eikä muut oo auttanu tähä jatkuvaa aamuntukkosuuteen onks se joku este? ja tuota poistetaanko viisaudenhampaita leikkaamalla ja nukutuksella? multa poistetaan kaikki 4 vähän reilu viikon päästä en tiedä vielä että puudutetaanko vai mitä tehdään. Niin ja multa on ilmeisesti ylös ne jo puhjennut mutta alhaalla vasta puhkeamassa tietääkö se lisää kipua operaatioon?

2

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

"poistetaan kaikki 4"..ai kerralla??..aika harvinaista(yleensä kaksi kerralla,koska hankalaa "olla",jos suu on kokonaan puuduksissa) ja hampaan poistossa AINA puudutetaan ellei ite satu olemaan niin pimeä,ettei tahdo puudutusta.

Kunnalla terveitä/aikuisia ei nukuteta, siihen pitää olla joku tietty(tärkeä)syy. Yksityisella asia erikseen,mutta sielläkin vain jos itse pyytää/haluaa/tarvitsee.

Yläviisurit lähtee helpolla..ala on kinkkisempi,jos ei ole kokonaan puhjennut-->voi joutua poraamaan luuta.Mutta et mitää tunne,kun puudutetaan.

• sain itse asiassa eilen

tietää että mut nukutetaan.. siihen varmaan liittyy sitten jotai riskejäkin... ku on viel parantumaton nuha tjsp onks kellää kokemuksia nukutuksesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      365
      6590
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3886
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      26
      1438
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      20
      1189
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1081
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      178
      1003
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      18
      936
    8. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      930
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      886
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      857
    Aihe