nyt on trendikästä olla maajussi ja maajussihan olen itsekin ettäs tiedätte! maalla asunut koko ikäni niin en ymmärrä mikä tämä sinappia kurkun päälle juttu oli voisiko joku valaista asiaa?
SINAPPIA KURKUN PÄÄLLE?
10
6495
Vastaukset
- maalta minäkin
No, edellisissä jaksossa Teemu kertonut oudosta itse keksimästään tavasta syödä festareilla kurkkua sinapin kera. Eikait siinä kummempaa...huvinsa kullakin.Ja nyt sitten jaksavat nostaa aina uudestaan ja uudestaan tuon aiheen esille.
- ville12 v
olen kokeillut ja se on ihan hyvää......
- Nainen 60 +
ville12 v kirjoitti:
olen kokeillut ja se on ihan hyvää......
Maistanut ja hyvää oli...Syön jatkossakin..
- tiedetään...
Nainen 60 + kirjoitti:
Maistanut ja hyvää oli...Syön jatkossakin..
Kurkku ja sinappileikit - just just.
- peeaa
tuo kurkkusinappihomma on nimenomaan teemun keksimä "herkku" vai voiko sitä niin herkuksi sanoa. kuuluisa tuosta yhdistelmästä on tullut ainakin teemun tuttavapiirissä ja nyttemmin koko katsojakunnassa. tämän persoonallisen herkkunsa keksijänä teemu tunnetaan myös nimellä kurkkusinappimies.
- helsinkicityboy
Hitto sehän toimii! Hyvän makuista on. Jopa parempaa kuin sinappi makkaran kanssa. Ja tämä on taatusti terveellisempää eikä lihota!
- vanha juttu
No eikö tämmöinen eines ole ollut olemassa iän päivät? Etikkasäilyke, jossa joko avomaan- tai suolakurkkua, ja mausteena sinappia. Eli makuyhdistelmänä vanha tuttu.
- toisenlaista
Hieman makeampi sinappi voisi toimia paremmin kuin tuo perusmaku. Mitä enemmän etikkaa, sitä karvaampaa, kurkussa on paljon rikkiä.
- Meiran sinappia
toisenlaista kirjoitti:
Hieman makeampi sinappi voisi toimia paremmin kuin tuo perusmaku. Mitä enemmän etikkaa, sitä karvaampaa, kurkussa on paljon rikkiä.
Olen tyytyväinen SOK:n asiakas. Tuoreus,
laatu sekä hinnat kohdallaan! Kun ostan
Sokoksen Meira-sinappia ja laitan sitä
kurkun päälle niin AVOTT!
- Ketsuppi00
Vois olla hyvää toi sinappi ja kurkku. Pitää joskus kokeilla, vaikka sinappi on muuten pahaa. xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770