Olen ihmetellyt tuossa sellaista asiaa, kun tuulilasi huurtuu monesti sisäpuolelta. Esim. tänään aamulla tulin töistä ja jätin luonnollisesti auton parkkiin. Tuulilasi oli tuolloin kuiva (molemmin puolin). Illalla töihin lähtiessäni, tuulilasin ulkopinnalla oli jonkun verran kosteutta (kuten muidenkin autojen laseilla, kiitos sään). Mennessäni autoon sisään ja vinkkareita käyttäessäni huomasin myös tuulilasin sisäpuolen olevan huurteessa (ainakaan parissa muussa viereisessä autossa ei ollut tätä ongelmaa). No eikun pienellä ikkunalastalla sitten vaan suurimmat huurut pois ja puhallin täysille kohti lasia. Hyvin huurteet poistui, mutta sitten siis asiaani lyhykäisesti:
ONKO VINKKEJÄ JA TIETOA MISTÄ TUOLLAINEN TUULILASIN SISÄPUOLEN HUURTUMINEN VOISI JOHTUA JA MILLÄ MAHDOLLISESTI SITÄ EHKÄISTÄ??? ILMASTOINNISSA JOTAIN VIKAA (tuntuu toimivan kyllä normaalin oloisesti, puhaltaa ok) TAI JOSSAKIN VIKAA VAI MITÄ IHMETTÄ TÄÄ TÄLLANEN ON???KIITOS KAIKILLE VINKEISTÄ JA VASTAUKSISTA!!!
TUULILASI
HUURTUU
3
307
Vastaukset
Jos parkissa ollessa huurtuu sisäpuolelta, tuntuisi että autossa sisällä on kosteutta. Näillä keleillä ei mikään ihme.
Ota matot pois ja tutki kaikki lattiat. Vesi on saattanut kulkeutua ihan jaloissa ja jäädä mattojen alle hautumaan. Tutki kaikki ovien ja ikkunoiden tiivisteet, ovatko kunnossa ja ehjät?
Master Eq- lasi puhdas
Kosteuttahan siinä tietenkin tarvitaan, mutta vähänkin likainen lasi suorastaan imee vesihöyryt itseensä. Pese lasi kunnolla säännöllisesti.
- suodatin
auttaa huurteen poistoon satasella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054