Jaana, mikset soita?

Tiedät kuka

Kamalasti olen tätä ihmetellyt...

24

2732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaanaaaaa

Voi p(P) sinua...Soita itte!

• sinulla taitaa

olla edelleenkin niin kiire miesrintamalla että vain miehet soittavat;)sinä et ehdi ja sekoitat välillä miehet keskenäänkin;)ainakin minulle kerran tuli sinulta tekstari,joka oli tarkoitettu eri miehelle...P

• Jaanaaaaa haluat
        sinulla taitaa kirjoitti:

olla edelleenkin niin kiire miesrintamalla että vain miehet soittavat;)sinä et ehdi ja sekoitat välillä miehet keskenäänkin;)ainakin minulle kerran tuli sinulta tekstari,joka oli tarkoitettu eri miehelle...P

Anna vihje, mitä viestissä luki?

• ja mistä päin?

olis kiva tietää kun meitä on paljon.mä olen Hämeenlinnasta.

• Ketjun aloittaja

Länsisuomalaisia on tämä flikka. En sen tarkemmin viitsi mennä yksityiskohtiin jotta hänelle ei koidu seuraamuksia.

• ;););)
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

Länsisuomalaisia on tämä flikka. En sen tarkemmin viitsi mennä yksityiskohtiin jotta hänelle ei koidu seuraamuksia.

eli olet länsisuomalainen nainen ja kaipaat naista (Jaanaa?) ?

• Jaanaaaa

Sit ei oo Kuopijoon kaipuu Jaanall`, on vientiä täälläkkii....

• Jaana jostain

voisitko ystävälliseti kertoa mistäpäin ja vähän tuntomerkkejä, meitä Jaanojakin on useampi....

• agents

Meitä Jaanoja on todella paljon, joten tarkennusta kiitos ! Minä olen Ylöjärveltä ja jos sinä olet Herra V Europalta, niin toki soitan, kunhan tiedän, mihin numeroon...

• vanukka

Jaanalla on aina tuli perseen alla, kovin on levoton tapaus, ollut aina..

• -Missing-

tumma vai vaalea, nuori vai vanha?

• Jaanalle

Niin, soita vaikka heti, tai lähetä tekstari!

• Nimetön

Ei se koskaan vastaa. Eikä soita takaisin.

• Ketjun aloittaja

Ei se koskaan vastaa. Eikä koskaan soita takaisin. Unohtanut kai koko kurjan olemassaoloni.

• vastaileepi

Ei se koskaan vastaa. Eikä koskaan soita takaisin. Unohtanut kai koko kurjan olemassaoloni.

niin minäpä soitan vaikka heti...... =)

• Jaana soitteli?

voisithan sinä ittestäs kertoo jotakin niin löytyisi oikia ihminen.taikka sit vaan kertoo meille missä olet tavannu kyseisen ihmisen?onko naimisissa?lapsia?ikä?näkö?koko? Odotellaan plikat vastausta jos ´tulis napakymppi ;=)

• Jaana......minäkin

NO,soita ite mulle....en mä tiedä sun numeroa....
      Niin,todellakin olisi mukava tietää kuka Jaana.kerro vähän tarkemmin kuka Jaana ja mistäpäin....Pohjois-Suomestako? Vaiko etelästä???

• Ketjun

Tietää kyllä itse mistä kyse joten jos ei heti hälytä on kyseessä väärä Jaana!

• epäilen että
        Ketjun kirjoitti:

Tietää kyllä itse mistä kyse joten jos ei heti hälytä on kyseessä väärä Jaana!

tarkoitat minua,jätä rauhaan minut.olet varmaan se naimisissa oleva ja eikös nimes ala K:lla? ei ole minulla sun numeroa enkä tarvii vaikka meillä olikin lystiä.

• Aloittaja
        epäilen että kirjoitti:

tarkoitat minua,jätä rauhaan minut.olet varmaan se naimisissa oleva ja eikös nimes ala K:lla? ei ole minulla sun numeroa enkä tarvii vaikka meillä olikin lystiä.

Ei ala K:llä ja sinä olet väärä henkilö (kai). Jaanalla on kyllä mun numero.

• ihanan ihana
        Aloittaja kirjoitti:

Ei ala K:llä ja sinä olet väärä henkilö (kai). Jaanalla on kyllä mun numero.

mies Porista ja nimesi alkaa J:llä ja olet hitsari?.mullakin on ikävä sua,mutta itse teit valintasi.
        ;=(

• Ketjun
        ihanan ihana kirjoitti:

mies Porista ja nimesi alkaa J:llä ja olet hitsari?.mullakin on ikävä sua,mutta itse teit valintasi.
        ;=(

...Porista eikä nimi ala J:llä.

• ---

Helpottaaksesi muiden naisten mieltä, kerro millä kirjaimella oma nimesi alkaa. Ehkä joku voi sitten tunnistaa sinut oikeaksi ihmiseksi!

• agents

Alkaako nimesi V:llä ja olet Turun seutuvilta...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      4
      1756
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1222
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      900
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      100
      713
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      678
    9. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      92
      659
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      18
      656
    Aihe