Paljonko ajat dieselillä?

Venäjän nafta

Ostin 19.7.2002 uuden VW Polon SDI.
Auto on ollut kokoajan minulla yksityiskäytössä ja mittarissa 336 tuhatta kilometriä. Onko enemmän ajettua, suhteessa ikään?

Ei tarvitse minu miettiä bensa vai diesel?

Ajettu myös 13 erimaassa ja viisumi 2004 sen jälkeen ajettu 90% venäjän naftalla

11

2128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee..

n.28000km/V

• Työajoa vajaa 30 tkm ja huviajoa loput.

• The Rat

10kk ajettu, mittarissa 23 000. Arvio 25 000 vuodessa. Ei paljoa, siinä rajoilla kannattaako kiisseli.

Mutta ostin kuitenkin. On mukava ajella ja suunnitelmissa jossain vaiheessa muutto vähän kauemmaksi töistä, jolloin 30 megametriä vuodessa ylittyy aika varmasti.

• MB220CDI

2002 malli joulukuussa rek. 388 Mm mittarissa, oli taksina pari vuotta, 265 Mm mittarissa kun tuli minulle, kyllä kannattaa ajella dieselillä.
      Edellinen oli bensa, muuttuvat kulut putosi puoleen.

• Topias

Näkyy nykyisellään tulevan 60.000-65.000 vuodessa dielseauton mittariin. Nykyisellä ajettu 240.000 ja tarkoitus olisi ajaa ainakin toinen mokoma vielä samalla autolla.

• dieselfani

uusi audi toukokuussa ostettiin ja nyt mittarissa 26000km

pakettiautoon tullut 16kk aikana 57000km

että silleen...molemmat jo vaihtokunnossa kait?

• kokenut

Tästä olen ylpeä ja onnellinen!

• Nimetön

Mutta onhan se diesel sentään eri mukava ajaa kuin tavan perhebensa(sama kun vertaisi 1.6 ja 3.0 bensaa keskenään)! Kumpi olisi sinusta noista edellisistä mukavampi??? Siinä vastaus dieselin suosioon!

• 30000

L/100km niin paljon vähemmän vie iso volvo autom.vaihteisena että tulee edullisemmaks varsinkin jos täytyy kiskoa jotain.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

tammikuu 06 käyttöönotto,nyt mittarissa 72000km.Auto Honda maasturi

• ...

Puolitoista vuotta vanha mersu ostaessa,tarkalleen oli silloin 19kk rekisteröinnistä ja mittarissa 302tkm... Sen jälkeen tullut omassa ajossa 60tkm ongelmitta.

Että ei oo suharillakaan ollut ihan turhaan,nyt ollutkin "levossa" verraten entiseen työajoon. Päivääkään ei ole kaduttanut,malli E320CDI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      90
      6535
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      460
      4637
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      126
      2617
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2359
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      0
      2121
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      31
      1136
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1040
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1010
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      101
      969
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      72