Paljonko ajat dieselillä?

Venäjän nafta

Ostin 19.7.2002 uuden VW Polon SDI.
Auto on ollut kokoajan minulla yksityiskäytössä ja mittarissa 336 tuhatta kilometriä. Onko enemmän ajettua, suhteessa ikään?

Ei tarvitse minu miettiä bensa vai diesel?

Ajettu myös 13 erimaassa ja viisumi 2004 sen jälkeen ajettu 90% venäjän naftalla

11

2139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee..

n.28000km/V

• Työajoa vajaa 30 tkm ja huviajoa loput.

• The Rat

10kk ajettu, mittarissa 23 000. Arvio 25 000 vuodessa. Ei paljoa, siinä rajoilla kannattaako kiisseli.

Mutta ostin kuitenkin. On mukava ajella ja suunnitelmissa jossain vaiheessa muutto vähän kauemmaksi töistä, jolloin 30 megametriä vuodessa ylittyy aika varmasti.

• MB220CDI

2002 malli joulukuussa rek. 388 Mm mittarissa, oli taksina pari vuotta, 265 Mm mittarissa kun tuli minulle, kyllä kannattaa ajella dieselillä.
      Edellinen oli bensa, muuttuvat kulut putosi puoleen.

• Topias

Näkyy nykyisellään tulevan 60.000-65.000 vuodessa dielseauton mittariin. Nykyisellä ajettu 240.000 ja tarkoitus olisi ajaa ainakin toinen mokoma vielä samalla autolla.

• dieselfani

uusi audi toukokuussa ostettiin ja nyt mittarissa 26000km

pakettiautoon tullut 16kk aikana 57000km

että silleen...molemmat jo vaihtokunnossa kait?

• kokenut

Tästä olen ylpeä ja onnellinen!

• Nimetön

Mutta onhan se diesel sentään eri mukava ajaa kuin tavan perhebensa(sama kun vertaisi 1.6 ja 3.0 bensaa keskenään)! Kumpi olisi sinusta noista edellisistä mukavampi??? Siinä vastaus dieselin suosioon!

• 30000

L/100km niin paljon vähemmän vie iso volvo autom.vaihteisena että tulee edullisemmaks varsinkin jos täytyy kiskoa jotain.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

tammikuu 06 käyttöönotto,nyt mittarissa 72000km.Auto Honda maasturi

• ...

Puolitoista vuotta vanha mersu ostaessa,tarkalleen oli silloin 19kk rekisteröinnistä ja mittarissa 302tkm... Sen jälkeen tullut omassa ajossa 60tkm ongelmitta.

Että ei oo suharillakaan ollut ihan turhaan,nyt ollutkin "levossa" verraten entiseen työajoon. Päivääkään ei ole kaduttanut,malli E320CDI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      416
      2213
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      66
      1347
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      89
      1171
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      100
      1037
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      954
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      890
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe