Ostin 19.7.2002 uuden VW Polon SDI.
Auto on ollut kokoajan minulla yksityiskäytössä ja mittarissa 336 tuhatta kilometriä. Onko enemmän ajettua, suhteessa ikään?
Ei tarvitse minu miettiä bensa vai diesel?
Ajettu myös 13 erimaassa ja viisumi 2004 sen jälkeen ajettu 90% venäjän naftalla
Paljonko ajat dieselillä?
11
2128
Vastaukset
- tulee..
n.28000km/V
Työajoa vajaa 30 tkm ja huviajoa loput.
- The Rat
10kk ajettu, mittarissa 23 000. Arvio 25 000 vuodessa. Ei paljoa, siinä rajoilla kannattaako kiisseli.
Mutta ostin kuitenkin. On mukava ajella ja suunnitelmissa jossain vaiheessa muutto vähän kauemmaksi töistä, jolloin 30 megametriä vuodessa ylittyy aika varmasti. - MB220CDI
2002 malli joulukuussa rek. 388 Mm mittarissa, oli taksina pari vuotta, 265 Mm mittarissa kun tuli minulle, kyllä kannattaa ajella dieselillä.
Edellinen oli bensa, muuttuvat kulut putosi puoleen. - Topias
Näkyy nykyisellään tulevan 60.000-65.000 vuodessa dielseauton mittariin. Nykyisellä ajettu 240.000 ja tarkoitus olisi ajaa ainakin toinen mokoma vielä samalla autolla.
- dieselfani
uusi audi toukokuussa ostettiin ja nyt mittarissa 26000km
pakettiautoon tullut 16kk aikana 57000km
että silleen...molemmat jo vaihtokunnossa kait? - kokenut
Tästä olen ylpeä ja onnellinen!
- Nimetön
Mutta onhan se diesel sentään eri mukava ajaa kuin tavan perhebensa(sama kun vertaisi 1.6 ja 3.0 bensaa keskenään)! Kumpi olisi sinusta noista edellisistä mukavampi??? Siinä vastaus dieselin suosioon!
- 30000
L/100km niin paljon vähemmän vie iso volvo autom.vaihteisena että tulee edullisemmaks varsinkin jos täytyy kiskoa jotain.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
tammikuu 06 käyttöönotto,nyt mittarissa 72000km.Auto Honda maasturi
- ...
Puolitoista vuotta vanha mersu ostaessa,tarkalleen oli silloin 19kk rekisteröinnistä ja mittarissa 302tkm... Sen jälkeen tullut omassa ajossa 60tkm ongelmitta.
Että ei oo suharillakaan ollut ihan turhaan,nyt ollutkin "levossa" verraten entiseen työajoon. Päivääkään ei ole kaduttanut,malli E320CDI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153