kun luo raamatun mukaan ihmisen maapallolle, mutta tekee sit tänne kuitenkin rajalliset luonnonvarat.
Lisäksi käskee poikansa Jeesuksen julistamaan sanomaa "lisääntykää ja täyttäkää maa". Kaverilla ei ole selvästikään tietämystä väestönkasvun seurauksista ja luonnonvarojen viisaasta käytöstä.
Jumala aika tyhmä..
8
396
Vastaukset
- sanonnut
että täyttäkää linnunrata. Ja antanut siihen tarvittavan käsikirjan. Onneksemme hetkeä myöhemmin planeetalle ilmestyi Douglas Adams. "KUUDES SÄÄNTÖ: Voittaja on se joukkue, joka ensiksi voittaa."
OT - !"#¤%&/(
Luonnonvaroja kyllä riittäisi, mutta ihmiset ovat vain nyt niin tyhmiä että kuluttavat liikaa ja niin nolifeja että saavat hyvän mielen tavarasta ja materiasta.
"Kaverilla ei ole selvästikään tietämystä väestönkasvun seurauksista ja luonnonvarojen viisaasta käytöstä."
Ihminenhän sen väestökasvun aiheuttaa?...:D Ihminenhän niitä luonnonvaroja käyttää joko viisaasti tai tyhmästi?..MITÄ VITTUA!!!- ahvenanmaankeisari
käytetään niitä sitten viisaasti. Mutta oletetaan että maapallolla on 30 miljardia ihmistä. Mikä ois luonnonvarojen järkevä käyt? Jokanen saa sämpylän joka torstai eikä muuta? Vai onko se sitten silleen että sitten kun maapallolla on tarpeeks porukkaa jumala tilee ja hakee meitit pois täältä?
- ahvenanmaankeisari
ahvenanmaankeisari kirjoitti:
käytetään niitä sitten viisaasti. Mutta oletetaan että maapallolla on 30 miljardia ihmistä. Mikä ois luonnonvarojen järkevä käyt? Jokanen saa sämpylän joka torstai eikä muuta? Vai onko se sitten silleen että sitten kun maapallolla on tarpeeks porukkaa jumala tilee ja hakee meitit pois täältä?
*tulee
- Nadersson
Tähän voidaan taas ihmetellä sitä miksi sitten meidät luotiin tällaisiksi ahneiksi materialistisioiksi. Jumppe taitaa tykätä katsoa kun luonnonvaroista tulee kiistaa ja toraa aina tappamiseen ja väkivaltaan asti. Huhhuh, hän on tieten tahtoen luonut _tyhmän_ olennon. Minkähän ihmeen takia..?
- n.j.
Nadersson kirjoitti:
Tähän voidaan taas ihmetellä sitä miksi sitten meidät luotiin tällaisiksi ahneiksi materialistisioiksi. Jumppe taitaa tykätä katsoa kun luonnonvaroista tulee kiistaa ja toraa aina tappamiseen ja väkivaltaan asti. Huhhuh, hän on tieten tahtoen luonut _tyhmän_ olennon. Minkähän ihmeen takia..?
antakoon sille, jolla ei ole. Jos sinulla on
kaksi takkia, ja lähimmäisesi on ilman, anna
hänelle toinen takki. Tähän tyyliin se menee.
- nunchaku-overlord
ihminen eleli paratiisissa, jolloin kaikki oli hyvin.
- peilikuvako
Muutenkin näyttää olevan aika helvetin huono suunnittelija, jos kerran on ihmisen luonu? Mulla olis muutamakin sana sanottavana tästä mun kropasta ja hemmetin monta parannusehdotusta!
Jos tää on muka jumalallisen suunnittelun tulosta, niin kyllä on aika surkeeta suunnittelua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372