Jumala aika tyhmä..

jees*

kun luo raamatun mukaan ihmisen maapallolle, mutta tekee sit tänne kuitenkin rajalliset luonnonvarat.

Lisäksi käskee poikansa Jeesuksen julistamaan sanomaa "lisääntykää ja täyttäkää maa". Kaverilla ei ole selvästikään tietämystä väestönkasvun seurauksista ja luonnonvarojen viisaasta käytöstä.

8

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanonnut

      että täyttäkää linnunrata. Ja antanut siihen tarvittavan käsikirjan. Onneksemme hetkeä myöhemmin planeetalle ilmestyi Douglas Adams. "KUUDES SÄÄNTÖ: Voittaja on se joukkue, joka ensiksi voittaa."

      OT

    • !"#¤%&/(

      Luonnonvaroja kyllä riittäisi, mutta ihmiset ovat vain nyt niin tyhmiä että kuluttavat liikaa ja niin nolifeja että saavat hyvän mielen tavarasta ja materiasta.
      "Kaverilla ei ole selvästikään tietämystä väestönkasvun seurauksista ja luonnonvarojen viisaasta käytöstä."
      Ihminenhän sen väestökasvun aiheuttaa?...:D Ihminenhän niitä luonnonvaroja käyttää joko viisaasti tai tyhmästi?..MITÄ VITTUA!!!

      • ahvenanmaankeisari

        käytetään niitä sitten viisaasti. Mutta oletetaan että maapallolla on 30 miljardia ihmistä. Mikä ois luonnonvarojen järkevä käyt? Jokanen saa sämpylän joka torstai eikä muuta? Vai onko se sitten silleen että sitten kun maapallolla on tarpeeks porukkaa jumala tilee ja hakee meitit pois täältä?


      • ahvenanmaankeisari
        ahvenanmaankeisari kirjoitti:

        käytetään niitä sitten viisaasti. Mutta oletetaan että maapallolla on 30 miljardia ihmistä. Mikä ois luonnonvarojen järkevä käyt? Jokanen saa sämpylän joka torstai eikä muuta? Vai onko se sitten silleen että sitten kun maapallolla on tarpeeks porukkaa jumala tilee ja hakee meitit pois täältä?

        *tulee


      • Nadersson

        Tähän voidaan taas ihmetellä sitä miksi sitten meidät luotiin tällaisiksi ahneiksi materialistisioiksi. Jumppe taitaa tykätä katsoa kun luonnonvaroista tulee kiistaa ja toraa aina tappamiseen ja väkivaltaan asti. Huhhuh, hän on tieten tahtoen luonut _tyhmän_ olennon. Minkähän ihmeen takia..?


      • n.j.
        Nadersson kirjoitti:

        Tähän voidaan taas ihmetellä sitä miksi sitten meidät luotiin tällaisiksi ahneiksi materialistisioiksi. Jumppe taitaa tykätä katsoa kun luonnonvaroista tulee kiistaa ja toraa aina tappamiseen ja väkivaltaan asti. Huhhuh, hän on tieten tahtoen luonut _tyhmän_ olennon. Minkähän ihmeen takia..?

        antakoon sille, jolla ei ole. Jos sinulla on
        kaksi takkia, ja lähimmäisesi on ilman, anna
        hänelle toinen takki. Tähän tyyliin se menee.


    • nunchaku-overlord

      ihminen eleli paratiisissa, jolloin kaikki oli hyvin.

    • peilikuvako

      Muutenkin näyttää olevan aika helvetin huono suunnittelija, jos kerran on ihmisen luonu? Mulla olis muutamakin sana sanottavana tästä mun kropasta ja hemmetin monta parannusehdotusta!
      Jos tää on muka jumalallisen suunnittelun tulosta, niin kyllä on aika surkeeta suunnittelua...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe