Augusto on poissa!

Wild

Ystäväni,kenraali Augusto Pinochet on kaatunut eilen sunnuntaina 91-vuotiaana urheasti taisteltuaan Chilen Kansan puolesta maailman vihollista vastaan.
Vietämme Valtakunnankansliassa viiden minuutin hiljaisen hetken Hänen kunniakseen ja muistokseen ja sytytämme kynttilät muistovartioksi Chilen Kansan puolesta.

"He voivat hävittää ruumiimme,mutta Henkeämme eivät milloinkaan!"

15

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kos

      no näköjään, jo kuvastasikin päätellen...

    • Olla siitoimeksi

      Siitoimen siitin on paljon lujempi kuin pinotsetin. Eläköön valtakunnanjohtaja sekä kuistma! Olkoon siittimenne kovana maailmanloppuun saakka!

    • OMA KANSA ENSIN !

      Sitaatti omalta Galleriasivultasi. Johdonmukaiset surunvalittelut.

    • äitis on ....

      Kansanmurhaaja laisti raukkamaisesti vastuunsa.

    • aplodeeraaja

      lätslätslätslätslätsläts!!

      lätslätslätslätslätsläts!!

      lätslätslätslätslätsläts!!

      Sieg heil Suomi!

    • ja valitteluni.

      Osanottoni ja surunvalitteluni ystäväsi poismenon puolesta. Kannatan sinua ja neohumanisti Tabermania aina!

      • HomoHeikki

        Löydät Kai-Michael jostakin uuden homo-isähahmon..älä välitä!


    • toisaalta

      voisihan sen laittaa vieläkin lyhtypylvääseen roikkumaan ja varisten nokittavaksi.

      • Aurelianus

        Oikeasti Pinochet oli maltillinen mies. Neohumanistisessa yhteiskunnassa niiden 3000 perään olisi tullut ainakin pari nollaa ja kertomatauluakin olisi harjoitettu...


      • Kenraali_Neohumanisti
        Aurelianus kirjoitti:

        Oikeasti Pinochet oli maltillinen mies. Neohumanistisessa yhteiskunnassa niiden 3000 perään olisi tullut ainakin pari nollaa ja kertomatauluakin olisi harjoitettu...

        kaulakiikusta pääsevät nauttimaan Turun pervertikot Taberman ja Alander!

        KN


      • Aurelianus
        Kenraali_Neohumanisti kirjoitti:

        kaulakiikusta pääsevät nauttimaan Turun pervertikot Taberman ja Alander!

        KN

        Kuka tekee itse aktion? Se sama tyyppikö, joka kaappasi bussin tässä takavuosina ja kuului ennen ko. aktiota lähipiiriisi? Vieläkö muuten "silmättömät" ahdistavat ?


    • Sirppi ja Vasara

      Kaatui ? Noo, toisaalta kyllähän me nuoremmatkin välillä kompuroidaan.

    • Doin

      >Ystäväni,kenraali Augusto Pinochet on kaatunut eilen sunnuntaina 91-vuotiaana urheasti taisteltuaan Chilen Kansan puolesta maailman vihollista vastaan.
      Vietämme Valtakunnankansliassa viiden minuutin hiljaisen hetken Hänen kunniakseen ja muistokseen ja sytytämme kynttilät muistovartioksi Chilen Kansan puolesta.

      Voih,ettäkö ihan valtakunnankansiliassa ja kynttilöitäkin,toivottavasti läheinen ystäväsi näkee ne.
      Ilman muuta menet ystäväsi hautajaisiin eikö totta?
      Millainen ystävä muuten olisit jos et menisi viemään viimeistä tervehdystäsi.

    • Rastapopoulos

      Ihme jätkä. Suomi suomalaisille ja heprealaisen uskonlahkon kannattaja. Missä logiikka ?
      Ja sitten tommonen univormu joita näkee gay-baarien sm-asiakkailla. Ota puhelin käteen ja
      soita ammattiauttajalle.

    • paikka...

      nyt se pääsi luistaan teloituksestaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe