Kondomit netistä?

ei uskalla, kehtaa

En kehtaa ostaa kaupasta, yhdeltä sivulta ajattelin tilata, joku kondomi.net tai vast...onko luotettavaa eli tuleeko kumitkin jos maksaa?

10

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oral

      ON turvallista ostaa, itse olen kanssa tilannut. maksu kun on suorittettu niin kolmessa päivässä on tullut pehmustettu kirje kotiin.

      • jaksuhali91

        Juu netistä on helppo ostella. Useammasta olen tilannut ihan valikoiman ja hinnan mukaan. http://www.kondomi.org/ löytyy lista eri kaupoista. Usein valikoima on painanut enemmän kuin hinta lopulta. (ja maksaako postikulut mitä)


    • onnetar83

      Yleensä kyl noi nettipostimyyntijutut on turvallisia eli saat tavaran kun oot maksanu. Ainaki mul kaikki aina menny hyvin. Mut tietty varauksel kannattaa.

      Mut itse siit kondomien ostosta ni mikä siin hävettää? mahdat olla aika nuori tai tosi ujo aikuinen jos et uskalla kaupast ostaa.. itse oon myyjä (23v) ja omast mielest asiakkail ei oo hävettävää ostaa kortsuja.. Sinne vaan rohkeesti kauppaan sinäki! sitäpaitsi kaupast tulee halvemmaks ku ei tuu postikuluja. Ei ne myyjät sua kieroo kato:)

      • ei uskalla, kehtaa

        Olen ostellu jostain kylmäasemalta, mutta tulee kalliiksi :D

        Ei vaan kestä mennä ostaa, mua hävettää. Oon melkein 22v mutta ei vaan kestä mennä, en oo vielä niin rahvaskaveri :)

        Kiitos kaikille vastaajille, eikun tilaukseen vaan kun kerta tavarakin tulee eikä mene pelkästään rahat..Sit enää pitää miettiä milloin tilaa, ettei päädy muiden käsiin kuori.


    • easy ac

      Luotettavaa on ostaa kondomit netistä kun kaupasta mutta ulkolaisista en tiedä ja netti kaupoissa voi olla jotain ihme merkkejä joita ei ehkä ole testattu mutta voihan olla ettei enää niitä kondomeita tarvii testa että ne saa myyntiin..itse olen tilannu ja olen tyytyväinen:) kantsii kokeilla:)

    • Kondomifani

      Tilasin muistaakseni osoitteesta eurocondoms.se mutta nyt kun katon netistä niin en enää löydäkään sitä saittia. Harmi koska siitä kun tilasin kortsut on vasta pari kuukautta. En ole ujo mutta sen verran häveliäs, etten kehdannut marssia kauppaan ostamaan viiden kuukauden satsia (muutimme maahan, jossa en välttämättä luottaisi siihen että kumit on säilytetty asianmukaisesti). Hyvää saitilla oli sekin että sieltä sai erilaisia Durex-malleja, niistä löytyy mukavasti vaihtelua. Luottokortti muistaakseni tarvittiin.

      • Äijänen__

        Ikävää kun ihmisiä ujostuttaa kaupasta ostaa, onko siinä syy miksi nuoret ei käytä kumia?

        Mustta asiaan:
        Jep, ostin samasta Eurocondomsista (ehkä saitti lopettanut?). Oli luotettava toimitus ja Visan käyttö turvattu.

        Ulkomailta löytyy myös valinnanvaraa, esim. pienempiä kumeja, jos on pienikaluinen.


    • johonkin liikkeeseen

      jossa et yleensä käy, niin eihän ne siellä sua tunne. Jos sä nimittäin sitä pelkäät että joku sut tunnistais. Sehän on vaan vastuullisen ihmisen merkki että hoitaa ehkäisyn. Mistä sitä tietää sitäpaitsi vaikka noi nettikortsut ois neulalla puhkaistu? Vai olenko nyt liian epäluuloinen. Meet kuule johonkin liikkeeseen ja ostat sieltä ja huomaat ettei se ole sen kummempaa. Tyttönä voin sanoa että ekojen kk-suojien osto oli kanssa todella vaikeaa, että siinä mielessä ymmärrän ujoutesi. Mutta kun ekan kerran käy kaupassa "asialla" niin siitä se vähitellen alkaa sujua. Kauppaan, mars! Ja tsemiä!
      ;-)

    • ei postikuluja
    • keiju

      Kondomikeiju.com myy mm makukondomeja jotka tuoksuvatkin hyvälle tekstiviestillä. 10 eurolla saa 5 kumia. Suosittelen. Toimitus kotiin kirjekuoressa jossa ei vihjaista sanallakaan että sisällä on kumeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe