Sensuuri palstalla

Nasusesi

Tällä palstalla jatkuu sheriffin salaamisesta eli nimim. Finlandian jättämästä ainakin pois palstan otsikosta huolimatta mielivaltainen sensuuri. Kirjoituksista poistetaan revisionistiset kirjoitukset, tai ainakin parhaimmet sellaiset. Juuri sellaiset, joista on ilmeisesti vaaraa joko sheriffin tai koko palstan ideologialle. Tai sitten palsta on niin rääpälemäinen, että ei halua julkaista poliittisesti epäkorrekteja kirjoituksia. Ne kuitenkin nostaisivat palstan tasoa, joka näyttäisi muuten perustuvan viralliseen voittajavaltioiden hovihistorioihin wikipediasta ym. luettuna. Tältä pohjalta sitten stalinistit ja heidän vastustajansa räksyttävät. Ellei sitten kskitytä tiedonvaihtoon vanhoista ja vähemmän aroista tapahtumista.

Kenelle palsta haluaa olla mieliksi vai onko sillä joku tehtävä? Elämme näemmä joka suuntaan rähmällään olevassa kgb-Suomessa. Hyh.

5

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistettu.

      Oli sellainen kirjoituksen helmi. Harmi

    • ............

      " Kirjoituksista poistetaan revisionistiset kirjoitukset, tai ainakin parhaimmet sellaiset."

      Yritä toiselle palstalle. Täällä kun on yrityksenä puhua oikeasta historiasta, natsirevisionismi kuuluu aiheensa siällön puolesta paremmin tuonne salaliitto- tai huuhaa-osastolle. Kokeile pysyykö juttusesi niissä.

      "Kenelle palsta haluaa olla mieliksi vai onko sillä joku tehtävä? Elämme näemmä joka suuntaan rähmällään olevassa kgb-Suomessa. Hyh. "

      No kgb ei täällä sensuroi (eikös se ole jo lakkautettukin?).

      Jutut oikeille palstoille. Niin mielellään kuin natsijutut täällä näkisitkin, niin paremmin ne ovat politiikkaa kuin historiaa.

      • Nasusesi

        Kirjoituksessani kerrottiin Saksan, Englannin ja Ruotsin ulkoministeriön arkistojen täsmäävän ja kertovan Hitlerin rauhanhalusta 1939. Samoin kerrottiin aivan kiistattomista Hitlerin rauhanaloitteista Puolalle ja N-liitolle. Dahlerus todisti samaa Nürnbergissä. Kaikki muukin viittaa siihen, että sodanjulistukset olivat valtava pettymys.

        Saksan oppikirjoissa kuitenkin on, että Hitler olisi puhunut muka pelkäävänsä välitysehdotuksia ja halunneen sotaa. Tämä taas perustui Nürnbergin huuhaaoikeusaineistoon.

        Jotkut haluaisivat vain jauhaa urkeita valheita medioissa ja kouluissa edelleen N-liiton tapaan. Vahvat voimat.


      • ..................
        Nasusesi kirjoitti:

        Kirjoituksessani kerrottiin Saksan, Englannin ja Ruotsin ulkoministeriön arkistojen täsmäävän ja kertovan Hitlerin rauhanhalusta 1939. Samoin kerrottiin aivan kiistattomista Hitlerin rauhanaloitteista Puolalle ja N-liitolle. Dahlerus todisti samaa Nürnbergissä. Kaikki muukin viittaa siihen, että sodanjulistukset olivat valtava pettymys.

        Saksan oppikirjoissa kuitenkin on, että Hitler olisi puhunut muka pelkäävänsä välitysehdotuksia ja halunneen sotaa. Tämä taas perustui Nürnbergin huuhaaoikeusaineistoon.

        Jotkut haluaisivat vain jauhaa urkeita valheita medioissa ja kouluissa edelleen N-liiton tapaan. Vahvat voimat.

        Oletko varma, ettet ole tullut aikoinaan KGB-n toimesta aivopestyksi?

        KGB vain sanoi sulle, että Suomi aloitti talvisodan, ja muistat lauseen nyt myöhemmin väärin.


      • Nasusesi
        .................. kirjoitti:

        Oletko varma, ettet ole tullut aikoinaan KGB-n toimesta aivopestyksi?

        KGB vain sanoi sulle, että Suomi aloitti talvisodan, ja muistat lauseen nyt myöhemmin väärin.

        Se onkin ihmeellistä, että nettiryssät voivat väittää Suomea syylliseksi soitiinsa, mikä on valhe. Sensijaan Saksan yksinsyyllisyys sotaan on valhe. Oikeastaan Saksa ei ollut yhtään syyllinen. Tätä ei saa sanoa ja asiaa koskevia todisteita peitellään suurelta julkisuudelta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe