Kuvitelkaapa maajussille morsian-asetelma toisinpäin. Kaksi naimatonta maajussia laitettaisiin kilpailemaan yhdestä maatalousyrittäjänaisesta tai vielä parempaa yhdestä koulutetusta virkanaisesta. Miehiä kyykytettäisiin, kilpailutettaisiin keskenään ja häväistäisiin julkisesti arvostelemalla sekä intiimit ruumiinosat että yksityiselämät. Palkkaa miehet eivät touhusta saisi, ainoastaan 15 minuutin julkisuuden ja oikeutuksen tulla elävältäsyödyiksi koko kansan ja median toimesta. Kuinka lämminhenkinen ja tervejärkinen ohjelmasta tulisi?
maaliisalle sulhanen?
6
970
Vastaukset
- Noora menee naimisiin
No etkö ole nähnyt jo yhden vastaavankaltaisen ohjelman, mikälie Noora menee naimisiin ohjelma se oli?
- Tikku&Nekku
Vähä ihana ois sellanen ohjelma. Hihhih! Hieno idea, ei voi muuta sanoa. Kahtoisin joka jakson, kuten olen tätäkin ohjelmaa kahtonut melkei kaikki jaksot...
- osia tässä on
kenen intiimejä osia tässä ohjelmassa on menty arvioimaan ja arvostelemaan?
Eikö kaikki ole osallistuneetkaan ohjelmaan vapaaehtoisesti? Jos eivät ole, pitäisi asiaa tutkia ja laittaa vaikka Amnesty selvittämään ihmisarvon loukkausta? Mutta siihen pitää olla hyvät perusteet, en usko niitä olevan. - Epätoivoinen ehkä? :D
olen maatalon tytär. Maatalon, jossa ei ole poikaa tilaa jatkamaan.
Mä olen sit taas morsian, joka kaipaisi omaa maajussia. Vaikeampaa tämä lienee kun maajussin morsiamen löytäminen!- !!!!!+?
(Vaikka Risto onkin poikkeus, niin...) Naisethan saavan aina miehen. On sitten kyse latotansseista tai firman pikkujouluista tai TV 2:n menolippu-ohjelmasta, niin naisethan sen päättävät, syntyykö suhdetta vai ei, tai syntyykö edes juttutuokiota.
- aina jatkosta
!!!!!+? kirjoitti:
(Vaikka Risto onkin poikkeus, niin...) Naisethan saavan aina miehen. On sitten kyse latotansseista tai firman pikkujouluista tai TV 2:n menolippu-ohjelmasta, niin naisethan sen päättävät, syntyykö suhdetta vai ei, tai syntyykö edes juttutuokiota.
voi olla että minulla on naisena valtaa sanoa ei ja torjua keskusteluyrityksiä, mutta ei kamalasti valtaa ottaa yhteys kiinnostavaan mieheen, etten vain olisi tyrkky.
Ja miehet päättävät jatkosta. Viimeistään muutamassa viikossa tiedämme kuka on suhteen pää ja päättää koska näemme ja olemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701