Kuvitelkaapa maajussille morsian-asetelma toisinpäin. Kaksi naimatonta maajussia laitettaisiin kilpailemaan yhdestä maatalousyrittäjänaisesta tai vielä parempaa yhdestä koulutetusta virkanaisesta. Miehiä kyykytettäisiin, kilpailutettaisiin keskenään ja häväistäisiin julkisesti arvostelemalla sekä intiimit ruumiinosat että yksityiselämät. Palkkaa miehet eivät touhusta saisi, ainoastaan 15 minuutin julkisuuden ja oikeutuksen tulla elävältäsyödyiksi koko kansan ja median toimesta. Kuinka lämminhenkinen ja tervejärkinen ohjelmasta tulisi?
maaliisalle sulhanen?
6
968
Vastaukset
- Noora menee naimisiin
No etkö ole nähnyt jo yhden vastaavankaltaisen ohjelman, mikälie Noora menee naimisiin ohjelma se oli?
- Tikku&Nekku
Vähä ihana ois sellanen ohjelma. Hihhih! Hieno idea, ei voi muuta sanoa. Kahtoisin joka jakson, kuten olen tätäkin ohjelmaa kahtonut melkei kaikki jaksot...
- osia tässä on
kenen intiimejä osia tässä ohjelmassa on menty arvioimaan ja arvostelemaan?
Eikö kaikki ole osallistuneetkaan ohjelmaan vapaaehtoisesti? Jos eivät ole, pitäisi asiaa tutkia ja laittaa vaikka Amnesty selvittämään ihmisarvon loukkausta? Mutta siihen pitää olla hyvät perusteet, en usko niitä olevan. - Epätoivoinen ehkä? :D
olen maatalon tytär. Maatalon, jossa ei ole poikaa tilaa jatkamaan.
Mä olen sit taas morsian, joka kaipaisi omaa maajussia. Vaikeampaa tämä lienee kun maajussin morsiamen löytäminen!- !!!!!+?
(Vaikka Risto onkin poikkeus, niin...) Naisethan saavan aina miehen. On sitten kyse latotansseista tai firman pikkujouluista tai TV 2:n menolippu-ohjelmasta, niin naisethan sen päättävät, syntyykö suhdetta vai ei, tai syntyykö edes juttutuokiota.
- aina jatkosta
!!!!!+? kirjoitti:
(Vaikka Risto onkin poikkeus, niin...) Naisethan saavan aina miehen. On sitten kyse latotansseista tai firman pikkujouluista tai TV 2:n menolippu-ohjelmasta, niin naisethan sen päättävät, syntyykö suhdetta vai ei, tai syntyykö edes juttutuokiota.
voi olla että minulla on naisena valtaa sanoa ei ja torjua keskusteluyrityksiä, mutta ei kamalasti valtaa ottaa yhteys kiinnostavaan mieheen, etten vain olisi tyrkky.
Ja miehet päättävät jatkosta. Viimeistään muutamassa viikossa tiedämme kuka on suhteen pää ja päättää koska näemme ja olemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808