..eipä tässä muuta, tossahan noi tärkeimmät..
rakastavaa rakastajatarta
11
1553
Vastaukset
- tuollaisen..
Tahdon minäkin..
Mut siis miespuolisen rakastajan...- kaipailen
mää oon kyllä ihan vapaakin..en vaan oo oikein valmis..näin aluks muuta ku rakastaa..
- kaikkein ihanin
tai sitten en.
Mikäs vaimossas on tällä kertaa vikana? Sekö vanha juttu että "lasten takia yhdessä"? Vai "tunnekylmä liitto"? Vai "ihan kohta erotaan"?
XD XD XD XD XD XD- kaipailen
niinkuin jo edellä sanoin ei vaimossa mitään vikaa oo..mulla nyt ei vaan oo sellaista.
- maria_
haluaisin juuri kanssa tuollaisen, mutta tietenkin miespuolisen :)) Itsestä kans tuntuu ettei ole ihan vielä valmis ihan sellaiseen suhteeseen, että koko ajan ollaan yhdessä.. mutta välillä kivaa juttelua, hellyyttä, huomioo..
Toivottavasti kumpikin löydetään mitä etsitään ;)- kaipailen
maria on kaunis nimi, itseasiassa yksi kauneimmista..
tullaan varmaan löytää molemmat etsimämme..
;) - maria_
kaipailen kirjoitti:
maria on kaunis nimi, itseasiassa yksi kauneimmista..
tullaan varmaan löytää molemmat etsimämme..
;)kiitos paljon :) Ja toivotaan parasta.. vaikka toisaalta olen sitä mieltä että väkisin etsimällä ei löydä mitään, mutta joskus pitää edes vähän ;))
- kaipailen
maria_ kirjoitti:
kiitos paljon :) Ja toivotaan parasta.. vaikka toisaalta olen sitä mieltä että väkisin etsimällä ei löydä mitään, mutta joskus pitää edes vähän ;))
..jos kaks ihmistä ettii, koko ajan toisiaan, niin
on suuri vaara että ne menee koko ajan ristiin..
..mut pakkohan sitä on myös joskus lähtee ns..vähän ulkoilee, tai vaikka kirjoittaa jonnekin palstalle
;))))))),
jeps..mut kirjoita mulle m a r i a_ jotain kivaa tonne [email protected] vaan tuntuu siltä..niin kerron sulle
sit yhen toisen jutun vielä nimestäsi vastauksessani..
- NainenIsollaN:llä
Olisin valmis! Tässäpä tärkeimmät!
- kaipailen
Hyvää yötä.. meille kaikille
- kaipailen
sähkö[email protected]
..varsinkin sulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182267Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612094Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2081469"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301214Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971164Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089