Mercilon...?

-hedy-

Ihan haluaisin kuulla muiden kokemuksia mercilon pillereistä.... Olen vaihtamassa yasminit niihin, koska ne(yasmin) tekivät minut piikkiseksi ja masentuneeksi...

7

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mercilonisti

säännölliset kuukautiset
      vähäinen vuoto

-jatkuva päänsärky
      -välivuotoja
      -ei riittänyt tehot menkkojen siirtoon
      -mielialamuutoksia

vaihdoin Melianeen.

• popo

Jatkuvaa migreeniä joka toinen päivä ja kuukautisvuoto kesti koko sen ajan kun pillereitä kiekossa riitti. En voinut käyttäää kun yhden kuukauden.

• on näin

vaihdoin tri-femodesta merciloon:
      vuodot vähenivät
      kuukautiset lyhenivät ja ovet edelleen säännölliset
      kuukautis kivut lievenivät

- väsynyt olo koko ajan (voi johtua myös muusta)
      - mielialat heittelevät edelleen

olen kylläkin syönyt vasta neljä liuskaa,mutta tähän mennessä olen ollut suht tyytyväinen. vaihdoin ihan vain sen takia että kivut olivat kauheat ja edellisä pillereitä ei voinut syödä kun yhden liuskan kerrallaa.

• nain....

ma soin merciloneja melkein 4 vuotta ja ne sopi mulle kylla todella hyvin. kayton aikana ei ollut mitaan ongelmia. kuukautiset oli aika niukat, kesti n. 4-5 paivaa ja olivat lahes tunnilleen saannolliset. ekana paivana oli aina vahan kuukautiskipuja eli eivat vieneet kipuja kokonaan pois. ehka aluksi mielialat vahan heitteli ja vahan tuli painoa lisaa(mut voi johtua ihan muustakin toi painonnousu!) mut muuten noi sopi mulle erinomaisesti. kuukautisten siirtaminen onnistui myos hyvin.
      viime elokuussa lopetin pillereiden syonnin ja tyhjennysvuoto tuli ihan normaalisti. sen jalkeen ei ookkaan tullut kuukautisia, kai kroppa on ihan sekaisin vielakin ja epatasapainossa. pitaa nyt vaan odotella ja toivoa et kuukautiset joskus alkaisivat. hiustenlahto on ollut runsasta ja iho tuntuu rasvoittuvan enemman.
      eli mulla ei ollut mitaan ongelmia pillereiden kayton aikana mut nyt kun lopetin ne niin nyt ne ongelmat vasta alkoivat. vahan arsyttaa.. jos olisin tiennyt taman niin olisin jatkanut pillereiden syontia. mut ei voi mitaan.

• merciloneista

Itse olen syönyt Merciloneja yhteensä noin kolme vuotta. Pidin välillä puolen vuoden mittaisen tauon, koska en tarvinnut jatkuvaa ehkäisyä.

säännölliset kuukautiset
      niukka vuoto
      sileä ja finnitön iho

- enemmän selluliittia
      - vähemmän haluja

• annmaj

Söin merciloneja noin 6 kuukautta.

- väsymys (olisi voinut nukkua koko päivän)
      - mielialan vaihtelut
      - iho rasvottui kauheasti (olisi saanut oikeesti pestä naamaansa koko ajan) ja sitten tuli tietenkin ihan hirveä määrä finnejä
      - ruokahaluttomuus (vaikka oli nälkä, ei vaan pystynyt syömään jopa oksetti, kun haistoi ruoan)

kuukautiset säännölliset, 4 päivän vuoto, mutta kerran ei tullut lainkaan vuotoa ja lopettamisen jälkeen vuodon joukossa noin 5 cm kokoinen klöntti

ja sitten hieman kyseenalainen: seksuaalivietin muuttuminen, aivan hirveät halut, joita ei millään saanut pois!

Nyt syön Yasminelleja ja oon ollut ihan tyytyväinen.

• annmaj

niin ja vuoto oli vähäistä, mutta välivuotoja tuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe