Ihan haluaisin kuulla muiden kokemuksia mercilon pillereistä.... Olen vaihtamassa yasminit niihin, koska ne(yasmin) tekivät minut piikkiseksi ja masentuneeksi...
Mercilon...?
7
863
Vastaukset
- mercilonisti
säännölliset kuukautiset
vähäinen vuoto
-jatkuva päänsärky
-välivuotoja
-ei riittänyt tehot menkkojen siirtoon
-mielialamuutoksia
vaihdoin Melianeen. - popo
Jatkuvaa migreeniä joka toinen päivä ja kuukautisvuoto kesti koko sen ajan kun pillereitä kiekossa riitti. En voinut käyttäää kun yhden kuukauden.
- on näin
vaihdoin tri-femodesta merciloon:
vuodot vähenivät
kuukautiset lyhenivät ja ovet edelleen säännölliset
kuukautis kivut lievenivät
- väsynyt olo koko ajan (voi johtua myös muusta)
- mielialat heittelevät edelleen
olen kylläkin syönyt vasta neljä liuskaa,mutta tähän mennessä olen ollut suht tyytyväinen. vaihdoin ihan vain sen takia että kivut olivat kauheat ja edellisä pillereitä ei voinut syödä kun yhden liuskan kerrallaa. - nain....
ma soin merciloneja melkein 4 vuotta ja ne sopi mulle kylla todella hyvin. kayton aikana ei ollut mitaan ongelmia. kuukautiset oli aika niukat, kesti n. 4-5 paivaa ja olivat lahes tunnilleen saannolliset. ekana paivana oli aina vahan kuukautiskipuja eli eivat vieneet kipuja kokonaan pois. ehka aluksi mielialat vahan heitteli ja vahan tuli painoa lisaa(mut voi johtua ihan muustakin toi painonnousu!) mut muuten noi sopi mulle erinomaisesti. kuukautisten siirtaminen onnistui myos hyvin.
viime elokuussa lopetin pillereiden syonnin ja tyhjennysvuoto tuli ihan normaalisti. sen jalkeen ei ookkaan tullut kuukautisia, kai kroppa on ihan sekaisin vielakin ja epatasapainossa. pitaa nyt vaan odotella ja toivoa et kuukautiset joskus alkaisivat. hiustenlahto on ollut runsasta ja iho tuntuu rasvoittuvan enemman.
eli mulla ei ollut mitaan ongelmia pillereiden kayton aikana mut nyt kun lopetin ne niin nyt ne ongelmat vasta alkoivat. vahan arsyttaa.. jos olisin tiennyt taman niin olisin jatkanut pillereiden syontia. mut ei voi mitaan. - merciloneista
Itse olen syönyt Merciloneja yhteensä noin kolme vuotta. Pidin välillä puolen vuoden mittaisen tauon, koska en tarvinnut jatkuvaa ehkäisyä.
säännölliset kuukautiset
niukka vuoto
sileä ja finnitön iho
- enemmän selluliittia
- vähemmän haluja - annmaj
Söin merciloneja noin 6 kuukautta.
- väsymys (olisi voinut nukkua koko päivän)
- mielialan vaihtelut
- iho rasvottui kauheasti (olisi saanut oikeesti pestä naamaansa koko ajan) ja sitten tuli tietenkin ihan hirveä määrä finnejä
- ruokahaluttomuus (vaikka oli nälkä, ei vaan pystynyt syömään jopa oksetti, kun haistoi ruoan)
kuukautiset säännölliset, 4 päivän vuoto, mutta kerran ei tullut lainkaan vuotoa ja lopettamisen jälkeen vuodon joukossa noin 5 cm kokoinen klöntti
ja sitten hieman kyseenalainen: seksuaalivietin muuttuminen, aivan hirveät halut, joita ei millään saanut pois!
Nyt syön Yasminelleja ja oon ollut ihan tyytyväinen.- annmaj
niin ja vuoto oli vähäistä, mutta välivuotoja tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938