Mercilon...?

-hedy-

Ihan haluaisin kuulla muiden kokemuksia mercilon pillereistä.... Olen vaihtamassa yasminit niihin, koska ne(yasmin) tekivät minut piikkiseksi ja masentuneeksi...

7

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mercilonisti

säännölliset kuukautiset
      vähäinen vuoto

-jatkuva päänsärky
      -välivuotoja
      -ei riittänyt tehot menkkojen siirtoon
      -mielialamuutoksia

vaihdoin Melianeen.

• popo

Jatkuvaa migreeniä joka toinen päivä ja kuukautisvuoto kesti koko sen ajan kun pillereitä kiekossa riitti. En voinut käyttäää kun yhden kuukauden.

• on näin

vaihdoin tri-femodesta merciloon:
      vuodot vähenivät
      kuukautiset lyhenivät ja ovet edelleen säännölliset
      kuukautis kivut lievenivät

- väsynyt olo koko ajan (voi johtua myös muusta)
      - mielialat heittelevät edelleen

olen kylläkin syönyt vasta neljä liuskaa,mutta tähän mennessä olen ollut suht tyytyväinen. vaihdoin ihan vain sen takia että kivut olivat kauheat ja edellisä pillereitä ei voinut syödä kun yhden liuskan kerrallaa.

• nain....

ma soin merciloneja melkein 4 vuotta ja ne sopi mulle kylla todella hyvin. kayton aikana ei ollut mitaan ongelmia. kuukautiset oli aika niukat, kesti n. 4-5 paivaa ja olivat lahes tunnilleen saannolliset. ekana paivana oli aina vahan kuukautiskipuja eli eivat vieneet kipuja kokonaan pois. ehka aluksi mielialat vahan heitteli ja vahan tuli painoa lisaa(mut voi johtua ihan muustakin toi painonnousu!) mut muuten noi sopi mulle erinomaisesti. kuukautisten siirtaminen onnistui myos hyvin.
      viime elokuussa lopetin pillereiden syonnin ja tyhjennysvuoto tuli ihan normaalisti. sen jalkeen ei ookkaan tullut kuukautisia, kai kroppa on ihan sekaisin vielakin ja epatasapainossa. pitaa nyt vaan odotella ja toivoa et kuukautiset joskus alkaisivat. hiustenlahto on ollut runsasta ja iho tuntuu rasvoittuvan enemman.
      eli mulla ei ollut mitaan ongelmia pillereiden kayton aikana mut nyt kun lopetin ne niin nyt ne ongelmat vasta alkoivat. vahan arsyttaa.. jos olisin tiennyt taman niin olisin jatkanut pillereiden syontia. mut ei voi mitaan.

• merciloneista

Itse olen syönyt Merciloneja yhteensä noin kolme vuotta. Pidin välillä puolen vuoden mittaisen tauon, koska en tarvinnut jatkuvaa ehkäisyä.

säännölliset kuukautiset
      niukka vuoto
      sileä ja finnitön iho

- enemmän selluliittia
      - vähemmän haluja

• annmaj

Söin merciloneja noin 6 kuukautta.

- väsymys (olisi voinut nukkua koko päivän)
      - mielialan vaihtelut
      - iho rasvottui kauheasti (olisi saanut oikeesti pestä naamaansa koko ajan) ja sitten tuli tietenkin ihan hirveä määrä finnejä
      - ruokahaluttomuus (vaikka oli nälkä, ei vaan pystynyt syömään jopa oksetti, kun haistoi ruoan)

kuukautiset säännölliset, 4 päivän vuoto, mutta kerran ei tullut lainkaan vuotoa ja lopettamisen jälkeen vuodon joukossa noin 5 cm kokoinen klöntti

ja sitten hieman kyseenalainen: seksuaalivietin muuttuminen, aivan hirveät halut, joita ei millään saanut pois!

Nyt syön Yasminelleja ja oon ollut ihan tyytyväinen.

• annmaj

niin ja vuoto oli vähäistä, mutta välivuotoja tuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      382
      6749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3926
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      36
      1513
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      44
      1287
    5. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      219
      1205
    6. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      79
      1138
    7. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1101
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      21
      1008
    9. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      60
      1001
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      962
    Aihe