Pitkä Niva

Löytyykö tietoa

Näin muutama vuosi sitten Loviisassa pitkän Nivan.
Oli pidennetty ehkä noin 80 sm ja tehty nelioviseksi.
Löytyykö tietoja sellaisesta missään.

11

2525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • limousine malleja

      näkee tuolla Kostamuksessa ainakin ei mitenkään niin silmiä hivelevän näköinen, mutta sinne kaupunkikuvaan se sopii kuin suutarin näppi sian perseeseen.

      • P-Setä

        Mun kaverilla Petroskoissa on tollanen vm:2000 mallinen 4-ovi Niva. Rumahan se on mut paljon kätevämpi perhekäytössä kuin tää meillä tunnettu 2d malli.Eikä ees paha kulutuksinen kun kulkee 10 litran pintaan niillä teillä ja ajotyyleillä.


      • pitkästä Nivasta
        P-Setä kirjoitti:

        Mun kaverilla Petroskoissa on tollanen vm:2000 mallinen 4-ovi Niva. Rumahan se on mut paljon kätevämpi perhekäytössä kuin tää meillä tunnettu 2d malli.Eikä ees paha kulutuksinen kun kulkee 10 litran pintaan niillä teillä ja ajotyyleillä.

        Terkkuja.
        Löytyykö kuvia pitkästä Nivasta?
        Kiinnostaa.


      • pitkästä Nivasta kirjoitti:

        Terkkuja.
        Löytyykö kuvia pitkästä Nivasta?
        Kiinnostaa.

        kuukeloimalla:
        http://www.laura.ru/armored/model/incas/19321-01/mainpic1.jpg
        Onkohan tuo jo panssaroitukin - osoitteesta päätellen.
        Sitten tämä ei voi kai olla yleisessä liikenteessä.
        Ei Niva mun mielestäni niin kamalan ruma ole koskaan ollut.


      • tämä se oli

        Kiitän linkistä.
        Se oli varmaan tällainen mitä minä näin.


      • tuollaisen

        löytää ?
        Lada Nivalla tuntuu olevan tänä päivänä lähes "kultti-auto" maine Keski - Europassa ,ainakin mitä googlaamalla etsin ...


      • suomes
        tuollaisen kirjoitti:

        löytää ?
        Lada Nivalla tuntuu olevan tänä päivänä lähes "kultti-auto" maine Keski - Europassa ,ainakin mitä googlaamalla etsin ...

        No tavallisia 3-ovisia Nivoja saattaa täältä Suomesta löytyä. Tuurilla jopa edullisest (500-1500euroo), mutta noita 5-ovisia ei ole ikinä suomeen tuotu, joten niitä ei saa suomeen rekisteröityäkkään.
        Vois tommonen pitkä niva olla paljon parempi "normaalikäytössä", ja mukavampia jaa maantiellä.
        Normaali Niva on huippu metsässä!


    • josut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe