Pitkä Niva

Löytyykö tietoa

Näin muutama vuosi sitten Loviisassa pitkän Nivan.
Oli pidennetty ehkä noin 80 sm ja tehty nelioviseksi.
Löytyykö tietoja sellaisesta missään.

11

2525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • limousine malleja

      näkee tuolla Kostamuksessa ainakin ei mitenkään niin silmiä hivelevän näköinen, mutta sinne kaupunkikuvaan se sopii kuin suutarin näppi sian perseeseen.

      • P-Setä

        Mun kaverilla Petroskoissa on tollanen vm:2000 mallinen 4-ovi Niva. Rumahan se on mut paljon kätevämpi perhekäytössä kuin tää meillä tunnettu 2d malli.Eikä ees paha kulutuksinen kun kulkee 10 litran pintaan niillä teillä ja ajotyyleillä.


      • pitkästä Nivasta
        P-Setä kirjoitti:

        Mun kaverilla Petroskoissa on tollanen vm:2000 mallinen 4-ovi Niva. Rumahan se on mut paljon kätevämpi perhekäytössä kuin tää meillä tunnettu 2d malli.Eikä ees paha kulutuksinen kun kulkee 10 litran pintaan niillä teillä ja ajotyyleillä.

        Terkkuja.
        Löytyykö kuvia pitkästä Nivasta?
        Kiinnostaa.


      • pitkästä Nivasta kirjoitti:

        Terkkuja.
        Löytyykö kuvia pitkästä Nivasta?
        Kiinnostaa.

        kuukeloimalla:
        http://www.laura.ru/armored/model/incas/19321-01/mainpic1.jpg
        Onkohan tuo jo panssaroitukin - osoitteesta päätellen.
        Sitten tämä ei voi kai olla yleisessä liikenteessä.
        Ei Niva mun mielestäni niin kamalan ruma ole koskaan ollut.


      • tämä se oli

        Kiitän linkistä.
        Se oli varmaan tällainen mitä minä näin.


      • tuollaisen

        löytää ?
        Lada Nivalla tuntuu olevan tänä päivänä lähes "kultti-auto" maine Keski - Europassa ,ainakin mitä googlaamalla etsin ...


      • suomes
        tuollaisen kirjoitti:

        löytää ?
        Lada Nivalla tuntuu olevan tänä päivänä lähes "kultti-auto" maine Keski - Europassa ,ainakin mitä googlaamalla etsin ...

        No tavallisia 3-ovisia Nivoja saattaa täältä Suomesta löytyä. Tuurilla jopa edullisest (500-1500euroo), mutta noita 5-ovisia ei ole ikinä suomeen tuotu, joten niitä ei saa suomeen rekisteröityäkkään.
        Vois tommonen pitkä niva olla paljon parempi "normaalikäytössä", ja mukavampia jaa maantiellä.
        Normaali Niva on huippu metsässä!


    • josut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe