Autovero saadaan pois helposti, joukkovoimalla

pelli

Hyvät ihmiset! Lopetetaan uusien autojen osto kokonaan. Ajetaan entisillä ja huollatetaan ne muualla kuin merkkikorjaamolla. Autokaupan rahamiehet painostaa hallitusherrat poistamaan autoveron. Jos ei autokauppa käy, niin suurella rahalla tehdyt marmoripalatsit romahtaa. Miksi me kuluttajat ei käytetä JOUKKOVOIMAA. Meistä itsestämme ja käyttäytymisestämme se on kiinni. Jos on tarpeeksi tahtoa, niin kaikki mahdollinen on saavutettavissa. ALOITETAANKO JO HUOMENNA?

4

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erska.Latonen

Mitä oikein sössötät? Aika myöhään heräät.

Olen ollut ostolakossa sitten 1995 kun Suomi liittyi EU:hun.

• varhainen lintu...

ensimmäisen käytetyn auton Saksasta. Rahat otin saksalaisesta pankkiautomaatista ja ostin perheen silmäterän suoraan OK-talon pihalta. Nappireissu, mutta optimismini oli reilusti ennenaikaista ja Ooppeli jouti EU-suomessa varaosiksi älyttömän autoverokäytännön vuoksi.
        Myöhemmin olen tuonut "molemmille käsille" ja kaikista päätöksistä olen valittanut/valitan - ja saan RAHAA TAKAISIN - sitä LAITTOMASTI LIIKAA PERITTYÄ!!

• LÄLLY KANSA

autonkäyttäjäjoukko on NIIN HETEROgeeninen! Jotkut (siis auton uuteen 1-3 vuoden välein vaihtavat) hyötyvät REILUSTI nykyisestä tilanteesta. Toiset (tavikset) taas kuvittelevat olevansa hyötyvällä puolella, joten ei ole innostusta protestoida. Osa porukoista sotkee muuten vain "vellit ja jauhot" tyyliin "valtio ottaa aina omansa" ja vastustaa muutospyrkimyksiä ihan varmuuden vuoksi.
      Jäljelle jäävä, omaa päätään ajatteluun käyttävä ja liikkumisen kustannuksista ja muun mailman tilanteesta aidosti kiinnostuneiden joukko onkin siten kutistunut aika pieneksi - kaiva siitä nyt sitten "joukkovoimaa". On tämä jukuripääjoukko niin pahasti "saastutettu" slaavilaisella virkamieskulttuurilla ja "herran pelolla", että taitaa "talvisodan henki" olla jo ainiaaksi kadotettu!
      Itse suunnittelen ihan tosissani toisenlaista loppuelämää ja siinä tämän Lipposlovakian rooli on sopivan pieni ja maksun puolella.

• Rrrrrkele

Saatanan lammaslauma!Ministerin pitää telkkarissa oikeen suositella hanttiin laittamista ennenku jotain tapahtuu (Fortum).Ja kyllähän se niin on että ne joilla on uudella varaa ajella (ja vaihtaessahan väliraha säilyy samana)ei niitä kiinnosta.Ja täähän on persaukisten rutinaa ja suomessa sitä lajia on nykyään harvassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1541
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1420
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      70
      1285
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1161
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      117
      1000
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      981
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      928
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      892
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      808
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      743
    Aihe