Kuka se heistä on? http://www.youtube.com/watch?v=oJK0mtODcWw
Se voi olla kuka tahansa. Minun isoäitini, sinun isoisäsi. He ovat suuren työn tehneet kuitenkin, meidän hyväksemme! Joka kerran kättä vedän lippaan kun kuljen sankarihaudan ohitse.
Suurin Suomalainen ???
kenpä tietäsi sen
4
127
Vastaukset
- mutta mutta
Suurin Suomalainen on kylläkin oma isoisäni joka kaatui karhumäellä vuonna -43 Jokatapauksessa suuria ja urheita miehiä kaikki eikä nykyisestä pullamössösukupolvesta mihinkään enää olisi.
- oli kaikista suurin
Meidän pappa tekee teidän pappojen ruoat !!! :D
No ei , totta puhuen urheita miehiä. Hienon videon on kyllä joku tehnyt. Kunhan duunista pääsee niin pitääpäs alkaa katselemaan. Siellä niitä näytti olevan enemmänkin.
- OLI SUURIN
Marski oli kaikista suurin suomalainen
- 2,47m
pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482