Mikäs mies tuo Jari Hovinen oikein on? Asuu Rekolassa, mutta tehtailee järjettömiä valituksia kaikesta, mm. Pakkalaan rakennettavasta SOK-konttorista ja sanoo suoraan jo etukäteen että ylimpiin asteisiin aikoo valituksensa viedä. Koivukylänkin asemakaavasta urputtaa joka luukkuun. Onko tämä taas näitä elämäntapavalittajia, joilla ei ole mitään muuta elämää kuin yrittää vaikeuttaa ja heikentää kaikkien muiden kaupungin asukkaiden elämänlaatua kun ei muuta tekemistä keksi?
Jari Hovinen, mikä mies?
4
5165
Vastaukset
- niiin
Uusi nimi jota en ole kuullut aiemmin.
Mistä voit tietää,että, mainitsemasi henkilö vaikeuttaa ja heikentää kaikkien muiden kaupungin asukkaiden elämänlaatua.
Näin ei ainakaan ole omalla kohdallani, joten puhu vain omasta puolestasi,älä minun.- joopa joo
Niin, sulle ei taidakkaan kelvata SOK:n mukanaan tuomat verorahat Vnataan kaupungille. Toisaalta mä ymmärrän kyllä, sillä kaupunki hassaisi nekin rahat johonkin aivan turhaan..
- oma lehmä lähistöllä?
omaa intressiä eli lehmää ojassa?
Ei kai hän itse ole töissä SOK:ssa ja jos, niin eikö työmatka Pakkalaan kiinosta ja siksi valittaa?
Tai muuta vastaavaa?- rotat ja myyrät yms
Taitaa olla näitä tapavalittajia. Joka pellolta löytyy myyrän tai oravan papanoita tai sitten on jotain harvinaisia mustarottia suojeltava. Vantaan on säilyttävä savipeltona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805