Veneen tervaaja

utelias vastaaja

En kerennyt lukea vastaustasi, kun viesti poistettiin, minkä ymmärrän, kun täällä etsitään ihmisiä. Minä etsinkin sinua Prinsessa Armadan tervailija, joten voimme jatkaa, siis kysyin että olitko nyt aivan varma että halusit höyryä tervata?

21

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervaaja

      ...varma,että tervaan.Älä silti pelkää suoritan sen hellyydellä.Kaunis höyry,ei sitä sovi karkealla sutilla sivellä.Käsin arat paikat.Jos rannalla tuulee,sidon ankkuriköysin kiinni,höyryn siis.Mutta tervaamisiin.Ja lämmintä mieltä uteliaalle kysyjällekkin.Täälläkin on lämmintä.Ehkä huomenna ja ylihuomenna on mentävä Levillä käymään,joten sinun tehtävä on pitää Prinsessasta huoli.Terv.Satamasta.

      • utelias edelleen...

        Minä taas olen etelä-Suomeen tulossa, mutta vain vuorokaudeksi, joten lupaa pitää huolen?!


      • tervaaja
        utelias edelleen... kirjoitti:

        Minä taas olen etelä-Suomeen tulossa, mutta vain vuorokaudeksi, joten lupaa pitää huolen?!

        olitko Saanalla asti,kuten ennenkin,vai ?


      • utelias
        tervaaja kirjoitti:

        olitko Saanalla asti,kuten ennenkin,vai ?

        puolivälissä reilusti kuitenkin...


      • tervaaja
        utelias kirjoitti:

        puolivälissä reilusti kuitenkin...

        ..tervaleijonaa?


      • utelias
        tervaaja kirjoitti:

        ..tervaleijonaa?

        vaan sisua!


      • tervaaja
        utelias kirjoitti:

        vaan sisua!

        tarvitset sitä.poltetaan kynttilää,se lämmittää.tuoksukynttilää.tulee hieno fiilis.


      • yhä uteliaampi
        tervaaja kirjoitti:

        tarvitset sitä.poltetaan kynttilää,se lämmittää.tuoksukynttilää.tulee hieno fiilis.

        varmaan ihana tuoksu, mutta ei polteta kuitenkaan molemmista päistä.


      • tervaaja
        yhä uteliaampi kirjoitti:

        varmaan ihana tuoksu, mutta ei polteta kuitenkaan molemmista päistä.

        ..ei molemmista päistä,annetaan lepatella liekin liekin...


      • uteliaana
        tervaaja kirjoitti:

        ..ei molemmista päistä,annetaan lepatella liekin liekin...

        vaan tuuliajolla seesteisesti, hiljaa, kuunnellen ja katsellen, ehkä vähän maistellen? kevyt tervan tuoksu ympärillä, hmm..


      • tervaaja
        uteliaana kirjoitti:

        vaan tuuliajolla seesteisesti, hiljaa, kuunnellen ja katsellen, ehkä vähän maistellen? kevyt tervan tuoksu ympärillä, hmm..

        jopa haistellen tuulia.Täytyy varoa rantoja,tervalepät piiskaa poskia.sileät kalliot varmimpia


      • GretaMieku
        tervaaja kirjoitti:

        jopa haistellen tuulia.Täytyy varoa rantoja,tervalepät piiskaa poskia.sileät kalliot varmimpia

        Mikko?? Sinäkö olet se salaperäinen tervaaja?? Ei kun tuli vain mieleeni että olet.T: Greta


      • varohan vain
        GretaMieku kirjoitti:

        Mikko?? Sinäkö olet se salaperäinen tervaaja?? Ei kun tuli vain mieleeni että olet.T: Greta

        täst tulee fiin
        aatoksen sain
        odotat hiukan sutia etsin
        paikan niin piukan mä hion ja petsin
        ehkäpä sitten sä tavoille opit
        nyt sua määräilee poikasenlopit
        näin sua tervehtii mikkosi nuori
        kerman vain jokunen päältäni kuori
        Ruusu Gretalle.


      • yhä uteliaampi
        tervaaja kirjoitti:

        jopa haistellen tuulia.Täytyy varoa rantoja,tervalepät piiskaa poskia.sileät kalliot varmimpia

        päivän auringon lämpö, niiden pinnalle on niin ihana käydä lepäilemään ja nauttia auringon säteistä, vaikka laskevan...


      • tervaaja
        yhä uteliaampi kirjoitti:

        päivän auringon lämpö, niiden pinnalle on niin ihana käydä lepäilemään ja nauttia auringon säteistä, vaikka laskevan...

        ..iltarusko,nyt pääsit asiaan .Kerään iltaruskoja,mieleeni.Punahehkuisena rusottava laskevan auringon värittämä iltataiva on upueaa.Vaikka sen ois nähnyt satoja kertoja ,niin silti se on aina erilainen.On kaipuuta,odotusta ja ikävää.-lämmin kallio ja iltarusko..


      • pikku-g
        tervaaja kirjoitti:

        ..iltarusko,nyt pääsit asiaan .Kerään iltaruskoja,mieleeni.Punahehkuisena rusottava laskevan auringon värittämä iltataiva on upueaa.Vaikka sen ois nähnyt satoja kertoja ,niin silti se on aina erilainen.On kaipuuta,odotusta ja ikävää.-lämmin kallio ja iltarusko..

        ..sinullakin on kirjoitusvirheitä.Näiden penkomisessa menee vielä viikkoja.


      • yhä uteliaampi
        tervaaja kirjoitti:

        ..iltarusko,nyt pääsit asiaan .Kerään iltaruskoja,mieleeni.Punahehkuisena rusottava laskevan auringon värittämä iltataiva on upueaa.Vaikka sen ois nähnyt satoja kertoja ,niin silti se on aina erilainen.On kaipuuta,odotusta ja ikävää.-lämmin kallio ja iltarusko..

        ei ole mitään kauniimpaa, kuin laskevan auringon viimeiset säteet, jotka värjää kaiken punaiseksi(tuttu sana, tuo viimeinen, olen törmännyt siihen ennenkin), kallion, puut, veden, jopa Prinsessa Armadan! Hyvää yötä ja huomenta!


      • utelias vastaaja
        yhä uteliaampi kirjoitti:

        ei ole mitään kauniimpaa, kuin laskevan auringon viimeiset säteet, jotka värjää kaiken punaiseksi(tuttu sana, tuo viimeinen, olen törmännyt siihen ennenkin), kallion, puut, veden, jopa Prinsessa Armadan! Hyvää yötä ja huomenta!

        jätitkö paattis ja läksit??


      • tervaaja
        utelias vastaaja kirjoitti:

        jätitkö paattis ja läksit??

        ..paattia niin vain voi jättää.Jos tietäisit kuinka syvälle sisälle "paatti" on sieluun pesiytynyt,et edes kyselisi.Vakavasti sanoen,ikimuistoinen höyry.Vetää vain hiljaiseksi joskus.Ja on tullut aherrettua paatin parissa jo niin pitkän aikaa,ettei sitä voi elinaikana kai koskaan unhoittaa.Suuri rojekti.Tervaa se vain nielee.


      • tervaajan toivotus
        utelias vastaaja kirjoitti:

        jätitkö paattis ja läksit??

        toivon yhä uteliaalle tervausapulaiselle Rauhaisaa Joulua jos ei satuta enää ennen joulua samalle paatille.(yksin tätä työtä olis ollut turha tehdä)


      • utelias vastaaja
        tervaajan toivotus kirjoitti:

        toivon yhä uteliaalle tervausapulaiselle Rauhaisaa Joulua jos ei satuta enää ennen joulua samalle paatille.(yksin tätä työtä olis ollut turha tehdä)

        löylyveteen tervatippoja ja muistelen sua höyryä sitten joulusaunassa! Hyvää Joulua sinullekin, toivottavasti muistat huilatakin välillä, vaikka ymmärrän kyllä, että paatti on elämääkin tärkeämpi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe