En kerennyt lukea vastaustasi, kun viesti poistettiin, minkä ymmärrän, kun täällä etsitään ihmisiä. Minä etsinkin sinua Prinsessa Armadan tervailija, joten voimme jatkaa, siis kysyin että olitko nyt aivan varma että halusit höyryä tervata?
Veneen tervaaja
21
510
Vastaukset
- tervaaja
...varma,että tervaan.Älä silti pelkää suoritan sen hellyydellä.Kaunis höyry,ei sitä sovi karkealla sutilla sivellä.Käsin arat paikat.Jos rannalla tuulee,sidon ankkuriköysin kiinni,höyryn siis.Mutta tervaamisiin.Ja lämmintä mieltä uteliaalle kysyjällekkin.Täälläkin on lämmintä.Ehkä huomenna ja ylihuomenna on mentävä Levillä käymään,joten sinun tehtävä on pitää Prinsessasta huoli.Terv.Satamasta.
- utelias edelleen...
Minä taas olen etelä-Suomeen tulossa, mutta vain vuorokaudeksi, joten lupaa pitää huolen?!
- tervaaja
utelias edelleen... kirjoitti:
Minä taas olen etelä-Suomeen tulossa, mutta vain vuorokaudeksi, joten lupaa pitää huolen?!
olitko Saanalla asti,kuten ennenkin,vai ?
- utelias
tervaaja kirjoitti:
olitko Saanalla asti,kuten ennenkin,vai ?
puolivälissä reilusti kuitenkin...
- tervaaja
utelias kirjoitti:
puolivälissä reilusti kuitenkin...
..tervaleijonaa?
- utelias
tervaaja kirjoitti:
..tervaleijonaa?
vaan sisua!
- tervaaja
utelias kirjoitti:
vaan sisua!
tarvitset sitä.poltetaan kynttilää,se lämmittää.tuoksukynttilää.tulee hieno fiilis.
- yhä uteliaampi
tervaaja kirjoitti:
tarvitset sitä.poltetaan kynttilää,se lämmittää.tuoksukynttilää.tulee hieno fiilis.
varmaan ihana tuoksu, mutta ei polteta kuitenkaan molemmista päistä.
- tervaaja
yhä uteliaampi kirjoitti:
varmaan ihana tuoksu, mutta ei polteta kuitenkaan molemmista päistä.
..ei molemmista päistä,annetaan lepatella liekin liekin...
- uteliaana
tervaaja kirjoitti:
..ei molemmista päistä,annetaan lepatella liekin liekin...
vaan tuuliajolla seesteisesti, hiljaa, kuunnellen ja katsellen, ehkä vähän maistellen? kevyt tervan tuoksu ympärillä, hmm..
- tervaaja
uteliaana kirjoitti:
vaan tuuliajolla seesteisesti, hiljaa, kuunnellen ja katsellen, ehkä vähän maistellen? kevyt tervan tuoksu ympärillä, hmm..
jopa haistellen tuulia.Täytyy varoa rantoja,tervalepät piiskaa poskia.sileät kalliot varmimpia
- GretaMieku
tervaaja kirjoitti:
jopa haistellen tuulia.Täytyy varoa rantoja,tervalepät piiskaa poskia.sileät kalliot varmimpia
Mikko?? Sinäkö olet se salaperäinen tervaaja?? Ei kun tuli vain mieleeni että olet.T: Greta
- varohan vain
GretaMieku kirjoitti:
Mikko?? Sinäkö olet se salaperäinen tervaaja?? Ei kun tuli vain mieleeni että olet.T: Greta
täst tulee fiin
aatoksen sain
odotat hiukan sutia etsin
paikan niin piukan mä hion ja petsin
ehkäpä sitten sä tavoille opit
nyt sua määräilee poikasenlopit
näin sua tervehtii mikkosi nuori
kerman vain jokunen päältäni kuori
Ruusu Gretalle. - yhä uteliaampi
tervaaja kirjoitti:
jopa haistellen tuulia.Täytyy varoa rantoja,tervalepät piiskaa poskia.sileät kalliot varmimpia
päivän auringon lämpö, niiden pinnalle on niin ihana käydä lepäilemään ja nauttia auringon säteistä, vaikka laskevan...
- tervaaja
yhä uteliaampi kirjoitti:
päivän auringon lämpö, niiden pinnalle on niin ihana käydä lepäilemään ja nauttia auringon säteistä, vaikka laskevan...
..iltarusko,nyt pääsit asiaan .Kerään iltaruskoja,mieleeni.Punahehkuisena rusottava laskevan auringon värittämä iltataiva on upueaa.Vaikka sen ois nähnyt satoja kertoja ,niin silti se on aina erilainen.On kaipuuta,odotusta ja ikävää.-lämmin kallio ja iltarusko..
- pikku-g
tervaaja kirjoitti:
..iltarusko,nyt pääsit asiaan .Kerään iltaruskoja,mieleeni.Punahehkuisena rusottava laskevan auringon värittämä iltataiva on upueaa.Vaikka sen ois nähnyt satoja kertoja ,niin silti se on aina erilainen.On kaipuuta,odotusta ja ikävää.-lämmin kallio ja iltarusko..
..sinullakin on kirjoitusvirheitä.Näiden penkomisessa menee vielä viikkoja.
- yhä uteliaampi
tervaaja kirjoitti:
..iltarusko,nyt pääsit asiaan .Kerään iltaruskoja,mieleeni.Punahehkuisena rusottava laskevan auringon värittämä iltataiva on upueaa.Vaikka sen ois nähnyt satoja kertoja ,niin silti se on aina erilainen.On kaipuuta,odotusta ja ikävää.-lämmin kallio ja iltarusko..
ei ole mitään kauniimpaa, kuin laskevan auringon viimeiset säteet, jotka värjää kaiken punaiseksi(tuttu sana, tuo viimeinen, olen törmännyt siihen ennenkin), kallion, puut, veden, jopa Prinsessa Armadan! Hyvää yötä ja huomenta!
- utelias vastaaja
yhä uteliaampi kirjoitti:
ei ole mitään kauniimpaa, kuin laskevan auringon viimeiset säteet, jotka värjää kaiken punaiseksi(tuttu sana, tuo viimeinen, olen törmännyt siihen ennenkin), kallion, puut, veden, jopa Prinsessa Armadan! Hyvää yötä ja huomenta!
jätitkö paattis ja läksit??
- tervaaja
utelias vastaaja kirjoitti:
jätitkö paattis ja läksit??
..paattia niin vain voi jättää.Jos tietäisit kuinka syvälle sisälle "paatti" on sieluun pesiytynyt,et edes kyselisi.Vakavasti sanoen,ikimuistoinen höyry.Vetää vain hiljaiseksi joskus.Ja on tullut aherrettua paatin parissa jo niin pitkän aikaa,ettei sitä voi elinaikana kai koskaan unhoittaa.Suuri rojekti.Tervaa se vain nielee.
- tervaajan toivotus
utelias vastaaja kirjoitti:
jätitkö paattis ja läksit??
toivon yhä uteliaalle tervausapulaiselle Rauhaisaa Joulua jos ei satuta enää ennen joulua samalle paatille.(yksin tätä työtä olis ollut turha tehdä)
- utelias vastaaja
tervaajan toivotus kirjoitti:
toivon yhä uteliaalle tervausapulaiselle Rauhaisaa Joulua jos ei satuta enää ennen joulua samalle paatille.(yksin tätä työtä olis ollut turha tehdä)
löylyveteen tervatippoja ja muistelen sua höyryä sitten joulusaunassa! Hyvää Joulua sinullekin, toivottavasti muistat huilatakin välillä, vaikka ymmärrän kyllä, että paatti on elämääkin tärkeämpi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453