Yasminellet

kolmas merkki

Nyt kaikki yasminellen käyttäjät keskustelemaan kys. pillereistä. Kauanko olet ennättänyt käyttää? Mitä olet pitänyt? Onko ollut välivuotoja? Ovatko kuukautiset tulleet ajallaan/ovatko olleet niukat vai runsaat?

12

1384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Itse olen käyttänyt viime perjantaista lähtien eli en vielä montaa päivää. Siirryin Yasminista tähän merkkiin ja vielä en ole mitään erikoista huomannut, näppylöitä on kyllä tullut muutama (joita ei Yasminien aikaan ollut)... Toivottavasti ne olisivat kuitenkin vain "oire" siirtymisestä toiseen merkkiin ja häviäisivät ajan kanssa.... :)

• ......

eli miksi vaihdoit? Itseäni kiinnostaisi tietysti alempi hormonipitoisuus, tosin ei meinaa tavara pysyä sisällä Yasmineillakaan, eli jäänee haaveeksi.

• ......
        ...... kirjoitti:

eli miksi vaihdoit? Itseäni kiinnostaisi tietysti alempi hormonipitoisuus, tosin ei meinaa tavara pysyä sisällä Yasmineillakaan, eli jäänee haaveeksi.

Tottakai saat udella :) Ajattelin kokeilla toista merkkiä kun Yasminit saivat minut erittäin itkuherkäksi ja varsinkin kuukautisten aikaan olin kuin toinen ihminen :( (tätä ei siis ilmennyt ilman pillereitä). Toisaalta hormoonipitoisuuden ero on tosi pieni Yasminin ja Yasminellejen välillä, mutta toivottavasti se pienikin määrä helpottaisi oloa.
        Mielialamuutosten takia siis vaihdoin, kun tuntui että se vaikutti jo negatiivisesti omaan seurustelusuhteeseenikin :(

• Nimetön
        ...... kirjoitti:

Tottakai saat udella :) Ajattelin kokeilla toista merkkiä kun Yasminit saivat minut erittäin itkuherkäksi ja varsinkin kuukautisten aikaan olin kuin toinen ihminen :( (tätä ei siis ilmennyt ilman pillereitä). Toisaalta hormoonipitoisuuden ero on tosi pieni Yasminin ja Yasminellejen välillä, mutta toivottavasti se pienikin määrä helpottaisi oloa.
        Mielialamuutosten takia siis vaihdoin, kun tuntui että se vaikutti jo negatiivisesti omaan seurustelusuhteeseenikin :(

Mulla on kans tosi paljon mielialan heittelyjä, päänsärkyjä, kivuliaampia menkkoja ja haluttomuutta. Ainut positiivinen asia on se että näpyt on lähteny pois. Vaihdoin yasmineen ku mercilon:ista tuli kauheesti kiloja ja näppyjä.. Oon tällä hetkellä syöny yasmineja lähes vuoden ja ajattelin ku kohta pitää mennä uusimaan resepti niin onko muilla vastaavia sivuvaikutuksia?

• .....
        Nimetön kirjoitti:

Mulla on kans tosi paljon mielialan heittelyjä, päänsärkyjä, kivuliaampia menkkoja ja haluttomuutta. Ainut positiivinen asia on se että näpyt on lähteny pois. Vaihdoin yasmineen ku mercilon:ista tuli kauheesti kiloja ja näppyjä.. Oon tällä hetkellä syöny yasmineja lähes vuoden ja ajattelin ku kohta pitää mennä uusimaan resepti niin onko muilla vastaavia sivuvaikutuksia?

Itsellänikin oli (Yasminien kanssa) juuri kyseisen kaltaisia oireita; pääkipua, ihmeellistä jomotusta aina välillä pään sisällä ( aivan kuin olisi ollut jotain painetta päässä =( ), mielialat heitteli niin että hermosin tosi pienistä asioista. Huvittavinta oli se, että tiesin murehtivani ja suuttuvani turhista asioista, mutta en voinnut tehdä asialle mitään kun olo oli mikä se oli :D Ja itkuherkkyys oli TOSI voimakasta; saatoin ruveta itkemään melkein missä tahansa...

Nyt vaihdoin Yasminelleihin, en ole tosin vielä edes viikkoa syönyt mutta jotenkin olo on parempi tai mieli on rauhallisempi, eikä pääkipua ole ollut...Ja halut ovat olleet tämän ensimmäisen viikon ajan tosi korkeat ;)
        Toivottavasti tämä merkki olisi minulle parempi:)

• eräs vaan

Olen käyttänyt Yasmineita n. 3vuotta. Pääsääntöisesti olen ollut tyytyväinen. Aivan käytön alussa aiheuttivat "yliherkkyyttä" (siis tuntui tosi pahalta, kun joku hipaisi esim. hississä vahingossa). Tämäkin tasanntui parissa kuukaudessa. Välillä on pientä rintojen arkuutta (mutta Yasmineilla vähemmän, kun ennen kun en käyttänyt ehkäisyä). Iho on paremmassa kunnossa (ennen runsaasti finnejä kasvoissa, nyt vain satunnaisesti yksittäisiä).

Vuoto tulee säännöölisesti 3 päivää levyn lopettamisen jälkeen ja kestää 5päivää, runsaudeltaa vuoto on normaalia. Välivuotoja ei ole ollut. Ennen kuukautiset kesti n6-8 päivää ja olivat runsaat. Kuukautiskivut ovat vähentyneet, mutta ei loppuneet.

Välillä ole syönyt myös kaksi levya pillereitä putkeen. Silloinkaan ei ole tullut välivuotoja tai muita oireita.

• alkuperäinenn

Nyt sekoitit yasminet ja yasminellet. Yasminellethan ovat siis yasminien vähähormoonisempi versio eivätkä ole käsittääkseni olleet edes montaa kuukautta vielä markkinoilla. Minullakin on puolentoista vuoden kokemus yasmineista. Vaihdoin ne pois mielialamuutosten takia.

• påp

Olen syönyt yasminelleja kaksi liuskaa. Ekan liuskan aikana oli välivuotoa aika runsaasti, ja finnejä lisääntyi. Mutta heti ekan liuskan jälkeen välivuoto hävisi ja finnitkin parani eikä ole tullut lisää. Vaikka olen syönyt vasta vähän aikaan niitä, ihan hyviksi olen kokenut ne. Kuukautiskupuihin ei kyllä ole vielä auttanut yhtään. Ihan ajallaan tulivat..

• ---------

Toinen liuska puolivälissä ja välivuotoa ollut joka ainoa päivä aloituspäivästä lähtien..eli periaatteessa menkat kestäneet 1½kk putkeen. Hieman ketuttaa. Muita sivuoireita ei ole ruokahalujen lisääntymisen lisäksi oikeastaan tullut.

• kolmas merkki

Mistähän tuokin sitten johtuu, että toisilla tulee tuota välivuotoa ja toisilla ei ollenkaan. Itse olen syönyt kys. pillereitä vasta ihan muutaman päivän, ei välivuotoa. Vähän jännittää tuleva, että minkälaiset kuukautiset sitten ovat. Muillakaan merkeillä en ole kärsinyt koskaan välivuodoista.

• merkki
        kolmas merkki kirjoitti:

Mistähän tuokin sitten johtuu, että toisilla tulee tuota välivuotoa ja toisilla ei ollenkaan. Itse olen syönyt kys. pillereitä vasta ihan muutaman päivän, ei välivuotoa. Vähän jännittää tuleva, että minkälaiset kuukautiset sitten ovat. Muillakaan merkeillä en ole kärsinyt koskaan välivuodoista.

että liian vähähormoninen jos välivuotoja tulee. Tarvii vähän stydimmät pillerit.

• yasminelleen

minulla kolmas liuska yasminellea menossa. eka kk tuli vähän finnejä, tai oikeastaan enemmänkin mutta se meni ohi. iho on koko ajan vähän huonompi kuin dianeilla mutta ero on pieni.

eka kk tunsin itseni raivoksi mutta se meni ohi. eka kk oli myös välivuotoja ja neki meni ohi.

2 kuukautiset on ollu tai olisi pitänyt olla. dianeilla ja luomuna aina vuotaa kuin seula, yasminellet veivät koko mensut, parina-kolmena päivänä vähän on rusehtavaa vuotoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6084
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2863
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe