Aloitusten tehtailija on selvillä. Hän on palstan vakiokirjoittaja, Tunnetti nimimerkki pidemmältä ajalta. Sitä se kateus teettää. :D :D :D :D :D :D
Niin, kysyisin vielä että mitä ajattelette uskovaisina siitä, että toinen uskovainen on toiselle kateellinen? Paavalihan sanoi, että kateus uskovien keskuudessa on merkki siitä, että lihallisuus on päässyt valtaan. Eikö se ole ilmeistä?
Uskovainen provoilija
20
450
Vastaukset
- Onko sulla
Kusi noussu päähän???? Miksi luulet, että kaikki sinulle olisivat kateellisia??? Jätkällä taitaa olla oikein farisealainen ego...........
- Pentecostal*
Huvitat minua. Etkö pidä siitä, että ihmisellä on normaalia aivotoimintaa?
- Aivotoimintasi normaalia???...
Pentecostal* kirjoitti:
Huvitat minua. Etkö pidä siitä, että ihmisellä on normaalia aivotoimintaa?
???????????????????????????????????
- Pentecostal*
Aivotoimintasi normaalia???... kirjoitti:
???????????????????????????????????
vihaat sitä? Oletko kateellinen?
- Älä viitsi
Pentecostal* kirjoitti:
vihaat sitä? Oletko kateellinen?
HAHAHAHAHAHAHA vuosisadan vitsi siis kuka sinulle muka kateellinen voisi olla. Mitä kadehtittavaa sinussa on..........
- Pentecostal*
Älä viitsi kirjoitti:
HAHAHAHAHAHAHA vuosisadan vitsi siis kuka sinulle muka kateellinen voisi olla. Mitä kadehtittavaa sinussa on..........
Teot puhuvat enemmän kuin sanat...
- Mad Worker
Pentecostal* kirjoitti:
Teot puhuvat enemmän kuin sanat...
Myöskin sinun tekosi! Olen muuten useampaan otteeseen lukenut että annat itsestäsi kuvan viisaana, melkein yliviisaana ihmisenä.
Voitko kertoa mikä on Ä.O:si? Oletko MENSA:n jäsen? Miten todistat meille lukijoille viisautesi, sillä kirjoituksistasi sitä en ainakaan ole huomannut? - Pentecostal*
Mad Worker kirjoitti:
Myöskin sinun tekosi! Olen muuten useampaan otteeseen lukenut että annat itsestäsi kuvan viisaana, melkein yliviisaana ihmisenä.
Voitko kertoa mikä on Ä.O:si? Oletko MENSA:n jäsen? Miten todistat meille lukijoille viisautesi, sillä kirjoituksistasi sitä en ainakaan ole huomannut?millään lailla viisas. Opinnoissani olen menestynyt ihan hyvin.
- niceme
Kiva, kiva :)
Sen sijaan että tahdot kirjoitella provoja, voisitko opetella kirjoittamaan hengellisiä kirjoituksia ?
Ei suuri lukijamäärä ketään auta, eikä suuri huomatuksi tuleminen. Kirjoituksissa pitäisi olla sisältöä, jos tämä palsta tahtoo olla hengellinen, eikä pelkkä hupi ja vitsi foorumi, ehkä suomi24:sessa on jossakin sellainenkin alue, etsi se, ja hauskuuta väkeä siellä :)
Oletan, että tämä palsta palvelee muitakin kuin vain tuota yhtä, joka vain tahtoo pitää hauskaa.
Hauskanpitosi tarve, tekee helluntailaisuus palstasta vitsi foorumin, ei liene se palstan tarkoitus.- Pentecostal*
Aloituksissani on monipuolisesti asiaa ja enemmän kuin muissa aloituksissa. Nekäsittelevät helluntailaisuutta hengellisestä näkökulmasta. Olet kateellinen. Lopeta provoilu, tai julkistan nimimerkkisi.
- ???????????????????????????...
Pentecostal* kirjoitti:
Aloituksissani on monipuolisesti asiaa ja enemmän kuin muissa aloituksissa. Nekäsittelevät helluntailaisuutta hengellisestä näkökulmasta. Olet kateellinen. Lopeta provoilu, tai julkistan nimimerkkisi.
"Olet kateellinen. Lopeta provoilu, tai julkistan nimimerkkisi."
- Pentecostal*
???????????????????????????... kirjoitti:
"Olet kateellinen. Lopeta provoilu, tai julkistan nimimerkkisi."
Se oli vain tiedonanto, eikä uhkailua.
- kosto..
>> Aloitusten tehtailija on selvillä. Hän on palstan vakiokirjoittaja..>>
Vihjailet Ritariin ?
Mistäpä sait tiedon ? Testiä analysoimalla vai ylhäältä tulleena ilmoituksena ?- Pentecostal*
aiheesta enempää. Ehkä se on ennemminkin joka toinen kuin ritari...
- Erkkilä
Mulla on teoria, että
1. provoilijoita on monta
2. että pentukost provailee itse, saadakseen huomiota ja ollakseen joku sankari
Voin olla väärässäkin, mutta noinki voi olla- Pentecostal*
En pysty todistamaan sinulle mitään.
- RitariOlevainen
tälläkin palstalla kummallisia tekoja.
Lähinnä nytkin sinun hyvä aloituksesi Israelin atomipommista, ja ei se aloitukseni astronauteista ollut asiaton?
Mutta pian pian tuli puskajussilauma joka ajoi hyvät kommentit ja kaikki toiselle sivulle,. Kaikkea se kateus teettää.
Vaikka kyllähän siihen selityksiä ja provoja taas tiulee !
Oli siellä joitakin vaki kirjoittajia, eikä tässä nyt heitä tarkoiteta.
TUKKIVAT SUOTTA PALSTAA, JOKA NYTKIN JO TAAS TAKKUAA YLIKAPSITEETIN TAKIA !- Pentecostal*
Yhdyn täysin siihen, mitä kirjoitat. Ajattelin myös, että monet ovat kiusaantuneita kun aavistavat olevansa eksyksissä. Me emme tuudita heitä valheeseen ja se suututtaa heitä.
- ........................
Pentecostal* kirjoitti:
Yhdyn täysin siihen, mitä kirjoitat. Ajattelin myös, että monet ovat kiusaantuneita kun aavistavat olevansa eksyksissä. Me emme tuudita heitä valheeseen ja se suututtaa heitä.
........................
- - AuroraBorealis -
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770