Viimeinen päivä sinulle

aito adventisti

Jumala kysyy sinulta viimeisellä tuomiolla juuri sinulta adventisti.
1. Kuuluitko adventtikirkkoon?
2. Vietitkö sapattia?
3. Uskoitko kolmen enkelin sanomaan?
4. Olenko minä Mikael?

9

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun hänellä

Ainut toivo hänellä on silloin, niinkuin meilläkin se, että perustuksemme on Golgatan sovitustyön kalliolla. Ismimme eivät kanna perille.
      kirjotteli Rauhaan toivottava uskomassa oleva veli.
      Niin, Jarin kanssa keskustellen affenen kalastaja.
      Taidanpa otta tuosta kohta nimimerkin.

• eepu*

.. ja VALMISTUKAA iltasateelle; ”Iltasade”: so. Jumalan sinetti – Pyhän Hengen vuodatus;
      Ellen G. White kirjoitti:

"Se on "iltasade", joka UUDISTAA heidät ja VAHVISTAA heitä kestämään ahdistuksen (vitsausten) ajalla.
      ”Kaikki, jotka ovat olleet kuuliaisia Jumalan Käskyille, ovat (silloin) saaneet Jumalan sinetin”!
      ”Se ihmisluokka, joka valitsee uskollisuuden merkin (sapatin) olemalla kuuliaisia Jumalalle, merkitään Jumalan sinetillä”!

"Niiden , jotka merkitään elävän Jumalan sinetillä, heitä suojellaan ahdistuksen ajalla,”!

Raamattu tukee tätä ajatusta:
      "Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan." (Ilm.22:11,12)

*
      --- Niinpä nyt vielä kaikille; sinulle/teille kasteveden (Apt.2:38) tämä aamusateen/varhaissateen KUTSU kuuluu!

…. Sillä; Tahallinen USKONMUKAISEN UPOTUSKASTEEN hylkääminen johtaa pyhityksen ja siten pelastuksen menettämiseen!!
      Niinpä pyhitykseen kuuluu nyt myös SAPATTI, joka on JUMALAN ASETTAMA LEPOPÄIVÄ, mutta sunnuntai on taas paavin/roomalaiskatolisen kirkon asettama, siis kumpaa sinä tottelet?

Sillä näin ovat apostolit vastanneet;
      "... Pietari ja muut apostolit vastasivat ja sanoivat: "Enemmän tulee TOTELLA JUMALAA kuin ihmisiä. " …. älkää siis enää sulkeko Totuudelta ovea!

Jumala/Luoja sanoo: ”Pitäkää minun SAPATTINI, sillä se on MERKKINÄ meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka PYHITÄN teidät.”
      ”Myöskin SAPATTINI minä annoin heille, olemaan MERKKINÄ minun ja heidän välillään, että he tulisivat tietämään, että minä olen Herra, joka PYHITÄN heidät.”

*
      Ystävällisesti Siunausterveisin Totuuden etsijöille

minulle niin Rakkaassa
      Voittoisassa ja Voimallisessa
      JAH SHUAN (Ilm.14:1) MESSIAAN Armollisessa ja Pyhässä Nimessä
      י ה וֹ שׁ ﬠ

eepu
      *
      Jk.:
      ”Siis, jos joku on KRISTUKSESSA, niin hän on UUSI LUOMUS; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.” (2.Kor.5:17). Joko sinä omistat ”uudenluomuksen”?
      *
      ♥ MARANATA! ♥

• adventtioppejaan

Minun hammastahnatuubissani lukee Whitening, mutta täytyykö minun suu White-vaahtoa täynnä vaahdota jotta Jumala vakuuttuisi minun vilpittömyydestäni.

• pastori

"Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle" (Lue silti koko teksti eli Matt. 25:31-45). Oikea oppi ei tuona päivänä riitä. Kristillisyyden on sulauduttava elämään eli uskoa on elettävä päivittäisessä elämässä. Rakkauden on ilmennyttävä Jumalan lapsen ihmissuhteissa täällä maan päällä eläessään. Jos ihminen on opissa ortodoksinen, mutta armahtavaisuudessa heikko, niin se ei valitettavasti riitä. Tämä on Kristuksen sana.

• ensint utkitaan

Viimeisellä tuomiolla Jumala ei kysy omiltaan mitään, sillä silloin tuomitaan jumalattomat. Nyt taivaassa käytävä tutkiva tuomio paljastaa ne jotka pelastuvat. Siinä ei kysytä ihmisiltä mitään.

• Olen vastannut noihin kysmyksiin jo niin jo monta kertaa etten nyt jaksa.
      Etsi vstauksia aikaisemmasta kun samat asiat ovat kyseessä jatkuvasti.

Sinä tuollaisia kyselet ymmärtämättä, ja viitsimättä kaiketi selvittää mikä on asian oikea laita noissa kysymyksissä.

Täältä löydät vastaukset kaikkeen myös:

http://www.netikka.net/jarinraamattuhotelli/

Siunausta
      jari laurila

• tulkintojaan

Adventistit julistavat jatkuvasti aloituksessa mainittuja asioita, mutta miksi?

Eihän esim. kolmen enkelin sanoma edes ole totta.

• tulkintojaan kirjoitti:

Raamattu on totta. Ilm 14.
        ja 13.
        Lue itse.

Siunausta
        jari laurila

• Raamatusta
        tulkintojaan kirjoitti:

Ilm. 14:6-12, niin siellä on kolmella enkelillä sanoma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe