..kun tupakointi baareissa kieleetään tupakoijat siiirtyvät omiin koteihinsa juopottelee ja polttelee..kutsuvat kaverinnsa ja musa täysille..ja kun parvekkeella poltto kielletään siirtyvät he sisätiloihin polttaa.. sit ku postiluukut sauhuaa niin taitaapi tulla hätä käteen.. tämä on skenaario..kuinka voi käydä jos baareissa tupakoiminen kielletään.. joten baariin oikeudet vaan ryyppää ja polttaa ja bilettää niinku enenki.. näin on nännin näppylät ja kauniit onki..
shkenaario
20
511
Vastaukset
Onko sitä puolta asiasta mietitty laisinkaan, kuinka meitä sitte valvotaan ja holhotaan, jos kaikki tapahtuu poissa julkisilta paikoilta? Hitsi mikä moka;)))
..holhousyhteiskunta..eikö kieltolaki opettanut mitään aikoinaan ku mä olin nuori.. asiat vaan paheni.. mä poltan vain viikonloppuisin ulkona mutta jos baareissa kielletään täytyy mun viettää viikonloput kotona bilettäen ja röökii poltellen..
pervokki kirjoitti:
..holhousyhteiskunta..eikö kieltolaki opettanut mitään aikoinaan ku mä olin nuori.. asiat vaan paheni.. mä poltan vain viikonloppuisin ulkona mutta jos baareissa kielletään täytyy mun viettää viikonloput kotona bilettäen ja röökii poltellen..
alkoholismi ja keuhkoautaumatauti sikiää;)))
a-v kirjoitti:
alkoholismi ja keuhkoautaumatauti sikiää;)))
salakavala härö; tarkotin tietysti keuhkoahtaumatautia;)
a-v kirjoitti:
salakavala härö; tarkotin tietysti keuhkoahtaumatautia;)
..takii sisuksii sattuuja vaikee hengittää??
pervokki kirjoitti:
..takii sisuksii sattuuja vaikee hengittää??
kyllä tietää, miltä se keuhkoahtauma tuntuu... että tietäis sitte ruveta sairastaan...
Alkoholismista mulla ei oo pelkoo, oon niin huano juomaan, mut polttanu oon jo 33 vuatta...a-v kirjoitti:
kyllä tietää, miltä se keuhkoahtauma tuntuu... että tietäis sitte ruveta sairastaan...
Alkoholismista mulla ei oo pelkoo, oon niin huano juomaan, mut polttanu oon jo 33 vuatta.....että hengästyminen pienistäökin ponnistuksista on orastavaa sitä.. ja sit ku se vaan leviää eikä voi parantaa.. niih kannattais rajottaa polttamista ainaki.. ei oo kiva tukehtuu..
pervokki kirjoitti:
..että hengästyminen pienistäökin ponnistuksista on orastavaa sitä.. ja sit ku se vaan leviää eikä voi parantaa.. niih kannattais rajottaa polttamista ainaki.. ei oo kiva tukehtuu..
yks kauheimpia tapoja kualla, hidas ja tuskallinen... vähän ku elävältä hautaus... pahoin vaan pelkään, ettei mun sisu riitä lopettamiseen...
a-v kirjoitti:
yks kauheimpia tapoja kualla, hidas ja tuskallinen... vähän ku elävältä hautaus... pahoin vaan pelkään, ettei mun sisu riitä lopettamiseen...
..parempi lopettaa se ennekö se lopettaa sut.. se o raaka totuus.. paheita suvaitsevana määrään itselleni niitten käytön rajat ja hyvin toimii....ei paheista kokonaan tartte luopuu..
- pisnesmiäs
Ajattelin rakentaa kuplahallista savustuspöntön, ei tarvitse tupakoida, savut kuuluu pääsylipun hintaan. Säiliöautolla kuskataan kaljat, jumalaton letku ja siihen tuhat pilliä. Ei kulu mukeja eikä tarvi tarjoilijoita, pääsylipun hinnalla saa imeä ittensä jalattomaksi.
Tämän mie teen, uskokaa huviksenne.pervokki kirjoitti:
..todellaki pisnesmies..
lipun hinta ja kuuluuko kylkiäisiin oksennuspussi vai pitääkö lähtee pihalle laatalle?
- Arkkiblondi
ymmärtänyt röökin vetoo. Musta se on tosi tyhmää. Poikkeus on jos herraklubilla pössyttää piippua taikka sikaria hyvän päivällisen päätteksi konjakin kera. Johan se rööki haiseeki hirveelle. Piipputupakki on taas ihan eri laatusta.
- Arkkiblondi
a-v kirjoitti:
mäkättää...
mitään mäkätäkkään. Totesin vaan faktat...
Arkkiblondi kirjoitti:
mitään mäkätäkkään. Totesin vaan faktat...
ku noi faktat hakkaa takaraivossa muutenki kaikenaikaa...
- Arkkiblondi rekisteröitymät...
a-v kirjoitti:
ku noi faktat hakkaa takaraivossa muutenki kaikenaikaa...
sut tänne röökin löyhkään ja meen harrastaa jotain viksua.
Arkkiblondi rekisteröitymät... kirjoitti:
sut tänne röökin löyhkään ja meen harrastaa jotain viksua.
miltään löyhkää, mä poltan ainoastaan pihalla;)))
- yxtypy evk
Pervokki.
Luin vasta jostain lehdestä, et jotkut nerokkaat ovat ehtineet jo huomioida tämän tulevan tupakanpolton kieltämisen ravintoloissa, ja ryhtyneet tuumasta toimeen.
Oli eräässä lehdessä kuva tupakkakopista. Koppi saa olla enintään 7 neliöö suuri, ja ilmastoinnin oltava tehokas, ettei savua pääse muihin tiloihin. Saammekin sit jatkossa jutustella tiiviissä tunelmissa pienessä tuopakkakopissa. Mikäs sen mukavanpaa :=)))
Kyllä hätä keinot keksii :=))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684461Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D993981- 523512
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul272756Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252562Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562433- 462324
- 391907
- 471898
- 301646