shkenaario

..kun tupakointi baareissa kieleetään tupakoijat siiirtyvät omiin koteihinsa juopottelee ja polttelee..kutsuvat kaverinnsa ja musa täysille..ja kun parvekkeella poltto kielletään siirtyvät he sisätiloihin polttaa.. sit ku postiluukut sauhuaa niin taitaapi tulla hätä käteen.. tämä on skenaario..kuinka voi käydä jos baareissa tupakoiminen kielletään.. joten baariin oikeudet vaan ryyppää ja polttaa ja bilettää niinku enenki.. näin on nännin näppylät ja kauniit onki..

20

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sitä puolta asiasta mietitty laisinkaan, kuinka meitä sitte valvotaan ja holhotaan, jos kaikki tapahtuu poissa julkisilta paikoilta? Hitsi mikä moka;)))

      • ..holhousyhteiskunta..eikö kieltolaki opettanut mitään aikoinaan ku mä olin nuori.. asiat vaan paheni.. mä poltan vain viikonloppuisin ulkona mutta jos baareissa kielletään täytyy mun viettää viikonloput kotona bilettäen ja röökii poltellen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..holhousyhteiskunta..eikö kieltolaki opettanut mitään aikoinaan ku mä olin nuori.. asiat vaan paheni.. mä poltan vain viikonloppuisin ulkona mutta jos baareissa kielletään täytyy mun viettää viikonloput kotona bilettäen ja röökii poltellen..

        alkoholismi ja keuhkoautaumatauti sikiää;)))


      • a-v kirjoitti:

        alkoholismi ja keuhkoautaumatauti sikiää;)))

        salakavala härö; tarkotin tietysti keuhkoahtaumatautia;)


      • a-v kirjoitti:

        salakavala härö; tarkotin tietysti keuhkoahtaumatautia;)

        ..takii sisuksii sattuuja vaikee hengittää??


      • pervokki kirjoitti:

        ..takii sisuksii sattuuja vaikee hengittää??

        kyllä tietää, miltä se keuhkoahtauma tuntuu... että tietäis sitte ruveta sairastaan...
        Alkoholismista mulla ei oo pelkoo, oon niin huano juomaan, mut polttanu oon jo 33 vuatta...


      • a-v kirjoitti:

        kyllä tietää, miltä se keuhkoahtauma tuntuu... että tietäis sitte ruveta sairastaan...
        Alkoholismista mulla ei oo pelkoo, oon niin huano juomaan, mut polttanu oon jo 33 vuatta...

        ..että hengästyminen pienistäökin ponnistuksista on orastavaa sitä.. ja sit ku se vaan leviää eikä voi parantaa.. niih kannattais rajottaa polttamista ainaki.. ei oo kiva tukehtuu..


      • pervokki kirjoitti:

        ..että hengästyminen pienistäökin ponnistuksista on orastavaa sitä.. ja sit ku se vaan leviää eikä voi parantaa.. niih kannattais rajottaa polttamista ainaki.. ei oo kiva tukehtuu..

        yks kauheimpia tapoja kualla, hidas ja tuskallinen... vähän ku elävältä hautaus... pahoin vaan pelkään, ettei mun sisu riitä lopettamiseen...


      • a-v kirjoitti:

        yks kauheimpia tapoja kualla, hidas ja tuskallinen... vähän ku elävältä hautaus... pahoin vaan pelkään, ettei mun sisu riitä lopettamiseen...

        ..parempi lopettaa se ennekö se lopettaa sut.. se o raaka totuus.. paheita suvaitsevana määrään itselleni niitten käytön rajat ja hyvin toimii....ei paheista kokonaan tartte luopuu..


    • pisnesmiäs

      Ajattelin rakentaa kuplahallista savustuspöntön, ei tarvitse tupakoida, savut kuuluu pääsylipun hintaan. Säiliöautolla kuskataan kaljat, jumalaton letku ja siihen tuhat pilliä. Ei kulu mukeja eikä tarvi tarjoilijoita, pääsylipun hinnalla saa imeä ittensä jalattomaksi.

      Tämän mie teen, uskokaa huviksenne.

      • ..todellaki pisnesmies..


      • pervokki kirjoitti:

        ..todellaki pisnesmies..

        lipun hinta ja kuuluuko kylkiäisiin oksennuspussi vai pitääkö lähtee pihalle laatalle?


    • Arkkiblondi

      ymmärtänyt röökin vetoo. Musta se on tosi tyhmää. Poikkeus on jos herraklubilla pössyttää piippua taikka sikaria hyvän päivällisen päätteksi konjakin kera. Johan se rööki haiseeki hirveelle. Piipputupakki on taas ihan eri laatusta.

      • mäkättää...


      • Arkkiblondi
        a-v kirjoitti:

        mäkättää...

        mitään mäkätäkkään. Totesin vaan faktat...


      • Arkkiblondi kirjoitti:

        mitään mäkätäkkään. Totesin vaan faktat...

        ku noi faktat hakkaa takaraivossa muutenki kaikenaikaa...


      • Arkkiblondi rekisteröitymät...
        a-v kirjoitti:

        ku noi faktat hakkaa takaraivossa muutenki kaikenaikaa...

        sut tänne röökin löyhkään ja meen harrastaa jotain viksua.


      • Arkkiblondi rekisteröitymät... kirjoitti:

        sut tänne röökin löyhkään ja meen harrastaa jotain viksua.

        miltään löyhkää, mä poltan ainoastaan pihalla;)))


    • yxtypy evk

      Pervokki.
      Luin vasta jostain lehdestä, et jotkut nerokkaat ovat ehtineet jo huomioida tämän tulevan tupakanpolton kieltämisen ravintoloissa, ja ryhtyneet tuumasta toimeen.
      Oli eräässä lehdessä kuva tupakkakopista. Koppi saa olla enintään 7 neliöö suuri, ja ilmastoinnin oltava tehokas, ettei savua pääse muihin tiloihin. Saammekin sit jatkossa jutustella tiiviissä tunelmissa pienessä tuopakkakopissa. Mikäs sen mukavanpaa :=)))
      Kyllä hätä keinot keksii :=))))

      • keksit joka asiasta aina parhaat puolet;))) Tuskin malttaa odottaa sitä pössyttelykieltoa;)))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe