Kyseenalaistakaa luomisoppi niinkuin haluatte, minä todistan sen, tai todistakaa evoluutio niin minä väitän vastaan. Antaa tulla!
kreationisti vastaa
18
1268
Vastaukset
- Kusti.
Perusteletko myös väitteesi?
- pcr
niin hyvin kuin voin, ei mitään "koska Jumala voi" juttua, vaan tieteellisesti
Mitä luomisoppi-mallia kannatat?
- pcr
Se, että maailma on luotu tasan kuudessa päivässä ja maapallo on noin 6000 vuotta vanha
- pcr
että maailma on luotu tasan kuudessa päivässä ja maapallo on noin 6000 vuotta vanha
- pcr
että maapallo on luotu 6 päivässä ja on noin 600 vuotta vanha
- pcr
pcr kirjoitti:
että maapallo on luotu 6 päivässä ja on noin 600 vuotta vanha
tuli vähän monta kertaa kun tää takkuili, ja tuossa yhdessä oli tarkoitus olla 6000 vuotta vanha, mutta ehkä nyt pointti meni perille hihi
- hihhulidetektori
pcr kirjoitti:
Se, että maailma on luotu tasan kuudessa päivässä ja maapallo on noin 6000 vuotta vanha
"Se, että maailma on luotu tasan kuudessa päivässä ja maapallo on noin 6000 vuotta vanha"
Aloita vaikka todistamalla tuo väitteesi. Perustelut mukaan, kiitos. - vaikkapa että
pcr kirjoitti:
tuli vähän monta kertaa kun tää takkuili, ja tuossa yhdessä oli tarkoitus olla 6000 vuotta vanha, mutta ehkä nyt pointti meni perille hihi
miksi RaamattuNet-sivustolla puhutaan Australian aboriginaaleista ja kerrotaan, miten he tulivat maahan noin 45000 - 60000 vuotta sitten Aasiasta, josta tuolloin oli vielä maayhteys Australiaan kapealla kannaksella?
Eli kerro ja perustele minulle miksi raamattunet -nimisellä sivustolla kerrotaan moisia valheita, jotka eivät mitenkään voi pitää paikkansa, jos maapallo olisi noin 6000 vuotta vanha! Todista minulle luotettavilla todisteilla että kyseisen sivun tapahtumat ovat valheita!
http://www.suol.fi/raamattunet/abot.html
- Et Vaan Osaa
Todista, että fossiileja ei ole olemassa, tai että ne tukevat luomisoppia, tai että ne ovat kaikki alle 6000 vuotta vanhoja.
Todista myös mannerliikunnot ja kaikki muut geologiset todisteet, kuten kivilajit, vääriksi. Todista myös, ettei maailma voi olla vanhempi kuin 6000 vuotta. - tapella
koska nautit ilmeisesti siitä että joku vetäsee nenän poskelle. Luomisoppia ei tarvitse alkaa kyseenalaistaan. On parempaakin tekemistä täällä real-maailmassa. Tervetuloa live elämään, pappien peelot mataa aina samaa rataa, forever. Kyseenalaista se.
OT Miksi helioseismologiset havainnot osoittavat, että Aurinko on n. 4.6 miljardia vuotta vanha?
Lähteet niitä halutessa.
...ennen kuin alat sönköttämään Auringon kutistumis-hypoteesistä, niin mainittakoon, että helioseismologiset havainnot kumoavat kyseisen hypoteesin totaalisesti. Lisäksi jo 1920-luvulla tuo hypoteesi osattiin osoittaa vääräksi. Tämä siis sen lisäksi, ettei mittauksissa ole havaittu koon pienentymistä ja että tiedetään missä kressujen laskuissa mentiin vikaan.- Hot Legs
Päivystävä paskanjauhaja?
Kylläpäs maailma on muuttunut. - Turkana
Endogeenisten retrovirusten sijoittumisen sukulaislajeilla samoihin tai lähes samoihin lokuksiin? Miten selität tähtien näkymisen miljoonien valovuosien takaa?
- pvs
jossei muuta niin on tää vesseli ainakin ahkera:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=12688&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=03c42d007b25635111b58ffa2308d7fa - näköjään mihinkään
mutta voisi tietenkin vaikkapa ensin vastata siihen, että vanhimmat tunnetut kirjoitukset ovat 7000 vuotta vanhoja (ja niissä kerrotaan tapahtumista jotka ovat tapahtuneet vieläkin aikaisemmin). Mitenkäs tämä sopii yhteen sen kanssa että maapallo olisi 6000 vuotta vanha?
http://www.internetix.fi/opinnot/opintojaksot/0viestinta/informaatiotutkimus/po3/aika.htm - Taas näimme
Miten kreationisti vastaa. Ei mitenkään! HAH HAH HAA!!!
- Kretut Ei Vaan Osaa
Kreationisti taas hävisi väittelyn, kuten aina.
Mission FAILED! "Liian hapokasta. Ei pysty."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662211Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216987En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21935- 19766
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729