Kyseenalaistakaa luomisoppi niinkuin haluatte, minä todistan sen, tai todistakaa evoluutio niin minä väitän vastaan. Antaa tulla!
kreationisti vastaa
18
1272
Vastaukset
- Kusti.
Perusteletko myös väitteesi?
- pcr
niin hyvin kuin voin, ei mitään "koska Jumala voi" juttua, vaan tieteellisesti
Mitä luomisoppi-mallia kannatat?
- pcr
Se, että maailma on luotu tasan kuudessa päivässä ja maapallo on noin 6000 vuotta vanha
- pcr
että maailma on luotu tasan kuudessa päivässä ja maapallo on noin 6000 vuotta vanha
- pcr
että maapallo on luotu 6 päivässä ja on noin 600 vuotta vanha
- pcr
pcr kirjoitti:
että maapallo on luotu 6 päivässä ja on noin 600 vuotta vanha
tuli vähän monta kertaa kun tää takkuili, ja tuossa yhdessä oli tarkoitus olla 6000 vuotta vanha, mutta ehkä nyt pointti meni perille hihi
- hihhulidetektori
pcr kirjoitti:
Se, että maailma on luotu tasan kuudessa päivässä ja maapallo on noin 6000 vuotta vanha
"Se, että maailma on luotu tasan kuudessa päivässä ja maapallo on noin 6000 vuotta vanha"
Aloita vaikka todistamalla tuo väitteesi. Perustelut mukaan, kiitos. - vaikkapa että
pcr kirjoitti:
tuli vähän monta kertaa kun tää takkuili, ja tuossa yhdessä oli tarkoitus olla 6000 vuotta vanha, mutta ehkä nyt pointti meni perille hihi
miksi RaamattuNet-sivustolla puhutaan Australian aboriginaaleista ja kerrotaan, miten he tulivat maahan noin 45000 - 60000 vuotta sitten Aasiasta, josta tuolloin oli vielä maayhteys Australiaan kapealla kannaksella?
Eli kerro ja perustele minulle miksi raamattunet -nimisellä sivustolla kerrotaan moisia valheita, jotka eivät mitenkään voi pitää paikkansa, jos maapallo olisi noin 6000 vuotta vanha! Todista minulle luotettavilla todisteilla että kyseisen sivun tapahtumat ovat valheita!
http://www.suol.fi/raamattunet/abot.html
- Et Vaan Osaa
Todista, että fossiileja ei ole olemassa, tai että ne tukevat luomisoppia, tai että ne ovat kaikki alle 6000 vuotta vanhoja.
Todista myös mannerliikunnot ja kaikki muut geologiset todisteet, kuten kivilajit, vääriksi. Todista myös, ettei maailma voi olla vanhempi kuin 6000 vuotta. - tapella
koska nautit ilmeisesti siitä että joku vetäsee nenän poskelle. Luomisoppia ei tarvitse alkaa kyseenalaistaan. On parempaakin tekemistä täällä real-maailmassa. Tervetuloa live elämään, pappien peelot mataa aina samaa rataa, forever. Kyseenalaista se.
OT Miksi helioseismologiset havainnot osoittavat, että Aurinko on n. 4.6 miljardia vuotta vanha?
Lähteet niitä halutessa.
...ennen kuin alat sönköttämään Auringon kutistumis-hypoteesistä, niin mainittakoon, että helioseismologiset havainnot kumoavat kyseisen hypoteesin totaalisesti. Lisäksi jo 1920-luvulla tuo hypoteesi osattiin osoittaa vääräksi. Tämä siis sen lisäksi, ettei mittauksissa ole havaittu koon pienentymistä ja että tiedetään missä kressujen laskuissa mentiin vikaan.- Hot Legs
Päivystävä paskanjauhaja?
Kylläpäs maailma on muuttunut. - Turkana
Endogeenisten retrovirusten sijoittumisen sukulaislajeilla samoihin tai lähes samoihin lokuksiin? Miten selität tähtien näkymisen miljoonien valovuosien takaa?
- pvs
jossei muuta niin on tää vesseli ainakin ahkera:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=12688&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=03c42d007b25635111b58ffa2308d7fa - näköjään mihinkään
mutta voisi tietenkin vaikkapa ensin vastata siihen, että vanhimmat tunnetut kirjoitukset ovat 7000 vuotta vanhoja (ja niissä kerrotaan tapahtumista jotka ovat tapahtuneet vieläkin aikaisemmin). Mitenkäs tämä sopii yhteen sen kanssa että maapallo olisi 6000 vuotta vanha?
http://www.internetix.fi/opinnot/opintojaksot/0viestinta/informaatiotutkimus/po3/aika.htm - Taas näimme
Miten kreationisti vastaa. Ei mitenkään! HAH HAH HAA!!!
- Kretut Ei Vaan Osaa
Kreationisti taas hävisi väittelyn, kuten aina.
Mission FAILED! "Liian hapokasta. Ei pysty."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504