alotin uuden listan heti ku edellinen loppu, menkat olisivat osuneet firman pikkujouluihin.onko teillä jotka olette pillereillä siirtäneet menkkoja, tullut oireita?vatsakivut jatkuneet n.2viikkoa..olen ennenkin siirtänyt, tosin pitkä aika sitten, niin ei mitään oireita!vatsakivut alkoivat siin viikkoa ennen ku se edellinen lista loppu, nyt syönyt viikon uutta listaa ja jatkuu..ei onneks niin kamalina kuin menkkojen aikana, mutta aika usein pistelee alavatsaan, joka päivä useamman kerran.
jotka olette siirtäneet
menkkoja!
3239
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Lääkäri sanoi minulle, että liuskoja putkeen syötäessä on tosi yleistä, että tulee ainkin ihan turvonnut olo. Ja sellaisia oireita ainakin itselle on tullut.
Mutta eipä tuokaan ihmeelliseltä kuullosta. Kroppa on tottunut, että tietyyn aikaan kuukaudesta alkavat oireet ja nyt kroppa on vähän sekaisin, kun ei sitä vuotoa vielä tulekaan.
yhtään turvonnut olo ei ole tms.mutta ajattelinki jotai tuollasta selitystä.aiemmin kun olen siirtänyt niin ei yhtään mitään tullu!mut nyt ku rupesin miettimään ni merkki saattoi olla eri..en muista kyl iha tarkkaan mut muistelisin niin..ajattelin vaan kuitenki kysästä muiltakin:)
itse syön pillereitä aina 9 viikkoa putkeen. eli menkat tulevat noin 6 kertaa vuodessa. lääkäriltä on lupa ja kaikki sujunut hyvin. todella tyytyväinen olen