olla näin aavemaisen hiljasta? :( Onko hyvä herrasväki hurahtanut lompakon tyhjentelyyn vai missä mättää? Muistakaa elämää joulun jälkeen,vai onko sitä? ;)
Miten voi....
9
522
Vastaukset
- Ak:n lapio
Joulupukki pukki innoissan Korvatunturilla eukkoaan. Palstan väki seuraa saapiko Henry Saari enempi Linnaa ku Uotin poika.
Pehmolelumarkkinoilla ei myydä eläviä hevoisia tukussa, joten siihenkin menee aikaa. Vaan livekalaa ei tartee enää pehmentää saunan eteisessä.
Arvo Tasa valtuutti kertomaan, että Akaasta Toijala kovenee ensi vuonna. - yopollo
vie aikaa vaan täydentäminen. Töitä riittää tähän aikaan vuodesta yli tarpeen.
joulun jälkeinen elämä on sen ajan murhe :))kumpaakin...Päivällä täydennän ja illalla kaksin käsin tyhjennän..Arvaa kumpi onnistuu paremmin? :))
- tapatoimittaja
johtuu osaksi joulusta ja osaksi sivujen tökkimisestä. Mulla ainakin meni vähän fiilikset kun aina jumitti, yritti avata milloin tahansa. Lisäksi olen ollut livessä etsimässä elämää, se on kuin onkin siellä!
Funtsin samaa kuin satutäti, onko tää sun eka avauksesi? Onnea. :)))Mitenkäs se on sulta päässy karkuun? :D
Kiitti vaan onnitteluista...Eka oli..;) Saas nähä oliko viimeinen?Mä kun en keksi koskaan mitään...:¤- tapatoimittaja
mii-su kirjoitti:
Mitenkäs se on sulta päässy karkuun? :D
Kiitti vaan onnitteluista...Eka oli..;) Saas nähä oliko viimeinen?Mä kun en keksi koskaan mitään...:¤välillä mutta onneksi sain kiinni. En minäkään koskaan keksi mitään avauksen aiheita, paitsi vahingossa, yleensä ne on puutaheinää. Kunhan hölisen.
- Puhurix
työt häiritsee ikävästi tätä palstalla seikkailua.
tosi ikävää,jos työt on esteenä...Sun pitäis hommata sellanen työ,ettei se ole niin hupiaikaa verottamassa..:DD
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244