Voiko turvallisesti syödä yhtäaikaa Buranaa ja Lyricaa?
Mites sitten Panadolia ja Lyricaa?
Tuleeko mitään negatiivisia yhteisvaikutuksia?
Lääkkeistä
4
294
Vastaukset
- Panadol
on turvallinen Lyrican kanssa, jostain olin lukevinani että Panadol vahvistaa Lyrican tehoa joten yhteiskäyttö voi jopa olla suotavaa.
- entinen pattikaula
Minulle ainakin sanottiin että voin syödä Burana 600 Lyrican kanssa.
- selvitetty
kivun syy?
Mistä johtuu sellaiset kivut, että täytyy syödä jopa useampaakin laatua kipupillereitä?- kipuun
syö Lyricaa niin kyseessä on hermokipu, johon ei kyllä mitkään Panadolit auta, kun ei välttämättä edes morfiinisukuiset auta. Mutta jos on hermokipua niin voi myös nyrjäyttää nilkkansa tai saada päänsärkyä tai kuukautiskipua, eikö sitä saisi lääkitä? Ihan vaan esimerkkinä... Ja kyllä on kipupotilaita jotka käyttävät monia eri särkylääkkeitä aivan syystä. Miksi sinulle pitäisi nämä syyt selvittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522