Nokia Missiossa luvattiin suurta herätystä jo muutama vuosi sitten, mutta ei ole alkanut, ovat luvanneet uudestaan, eikä ole alkanut, missä se lopunajan suuri herätys viipyyy ?????
Koska alkaa se herätys `?
9
323
Vastaukset
- Sellaista
Luvataan? Eikös Itse Jeesus Kristus epäile, että onkohan ainoataan kun hän kirkkaudessaan saapuu. Luuk 18:8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?" Luuk 21:34 Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta. 35 niinkuin paula; sillä se on saavuttava kaikki, jotka koko maan päällä asuvat.36 "Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä.
- uskonsankari
-uskovat tekevät todellisen parannuksen sillä tuomio alkaa Herran Huoneesta !
- hirvas
puhuttavan montakin kertaa, mutta perustuuko tuo odottelu sitten tähän Raamatun kohtaan.
Tässä Jumala ei pihtaile antamasta Henkeään, sillä se vuodatetaan KAIKEN LIHAN päälle.
Eli siitä osattomatkin saavat sen viimein.
Raamatusta kai löytyy muutakin perustetta tuolle odottelulle ??
Apt: 5:16-21
16. Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
17. 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
18. Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
19. Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
20. Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
21. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. - Markku Tampio
ja muissakin missioissa voi nyt kuka tahansa luvata mitä tahansa, ellei tarvitse käyttää lupaustensa tueksi Raamatun sanan totuutta, mutta sitten on suut yleensä tukossa kun yleisö alkaa peräänkuuluttaa Raamatun todistusta asialle.
Ei Jeesus muuten ole luvannut maailmaan tulevan suurta herätystä, vaan suuren ahdistuksen, jonka kaltaista ei ole ennen ollut..- hirvas
ja se ahdistus tulee nopeasti.
Muuten, miten hellaritkin ovat puhuneet tuosta samasta suuresta herätyksestä ? En ole löytänyt sille selvää raamatullista perustetta. - meneee
hirvas kirjoitti:
Muuten, miten hellaritkin ovat puhuneet tuosta samasta suuresta herätyksestä ? En ole löytänyt sille selvää raamatullista perustetta.Jeesus tulee pilvissä ja piiskaa luterilaisia sekä muita vääräuskoisia mutta helluntalaiset hän palkitsee kuuliaisuudesta ja tottelevaisuudesta. Helluntalaiset ovat siis omasta mielestään etuoikeutettuja muihin uskoviin nähden.
- aikana
hirvas kirjoitti:
Muuten, miten hellaritkin ovat puhuneet tuosta samasta suuresta herätyksestä ? En ole löytänyt sille selvää raamatullista perustetta.maailman sivu on ollut ahdistusta. Mutta kukapa niistä tietäsi, kun ei ollut mediaa käytössä.
Jos noitavainot tapahtuisivat nyt, niin ahdistus olisi huutava.
Kirkko piti kansan kurissa ja herran nuhteessa ja siitä paljon mölyä pidetty, kun päitä putoilu toreilla. - Markku Tampio
hirvas kirjoitti:
Muuten, miten hellaritkin ovat puhuneet tuosta samasta suuresta herätyksestä ? En ole löytänyt sille selvää raamatullista perustetta.veisaavat vapaakirkollisetki..
Onnekseniko, vai onnettomuudekseniko en kuulu kumpaankaan suuntaan virallisesti rekisteröidyn jäsenen ominaisuudessa..
- kato,
siinä vasta herätystä,eiks joo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760