romeokin on muuttunu

pff

ennen se oli semmone ihme hyypiö josta ei kukaa ottanu mitää selvää ja pölli vaa jotai mmottoripyöriä :D nykyään se esittää jotai vastuuntuntosta isää ja perheenrakentajaa. on se kumma kun ei pystytä pitämään hahmoja sellaisina kuin ne on luotu. hyviä esimerkkejä näistä on myös katri ja jenni.

8

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus Kristus 

Oletko koskaan kuullut että ihmiset muuttuvat ja niin myös sarjojen hahmoja kehitetään!!!!

• smile monkey

Romeo viisastui ja lopöetti ne tyhmät jutut mitä se aikoinaan teki. Ihminen voi oikeastikkin muuttua yhtäkkiä tuollalailla niinkuin Romeo. dei siinä oo mitöän pahaa. Ja ei sitä tartte samoja henkilöitä pitää sellasina kun en on. jos Romeo ois pysynyt sellasen kummallisena hyypiönä joka varastaa ja myy huu meita nii se ois ollu kyl aika hölmöö. Onnekse kuitenkin lkopetti ne. JA siitä tuli fiksumpi ihminen.

• mua saa halata

Annikan syvä rakkaus tätä laitapuolen surullista lainsuojatonta kohtaan oli suuri osatekiä muutoksessa ja pitää muistaa että Romeo vaikutti aina sille että haluaisi olla erilainen, mutta ei vaan syystä tai toisesta pystynyt. Vähän samallainen kasvutarina kun Kentsulla pari vuotta sitten.

• amadeuss
        mua saa halata kirjoitti:

Annikan syvä rakkaus tätä laitapuolen surullista lainsuojatonta kohtaan oli suuri osatekiä muutoksessa ja pitää muistaa että Romeo vaikutti aina sille että haluaisi olla erilainen, mutta ei vaan syystä tai toisesta pystynyt. Vähän samallainen kasvutarina kun Kentsulla pari vuotta sitten.

Mut katri on kyllä mun mielestä muuttunu aika paljoki niistä sen ekoista jaksoista

• metallikukko

ensin oli niin vitun kova koulukiusaaja ja vähän ajan päästä cool kahvilanpitäjä joka jakeli elämänohjeita Konalan kälyisille teineille.

• metallikukko

Ken ojalasta.

• oikeus ja kohtuus

Olisi täysin kohtuullista, että Romeo joutuisi huumekaupoista oikeuteen ja saisi tuomion. Jokainen huumeita myyvä pilaa jonkun ihmisen elämää tarjoamalla huumeita! Käyttäjiä ei olisi, jos ei olisi tarjontaakaan. Miten voisi käyttääkään, jos KUKAAN ei myisi! Sarjan uskottavuuden kannalta olisi hyvä, että Romeo jäisi kiinni, Maija huostaanotettaisiin ja Romeo saisi tuomion. Näin tapahtuu tosi elämässäkin. Sarja on epärealistinen. Tuollaisia lassesievisiä on harvassa, joka ottaisi toisen äpärän taloonsa ja antaisi alaikäisen tytön maata samassa sängyssä huumekauppiaan kanssa.

• ei...

hasis oo mikään huume kukasta puhumattakaan!roopelle kunniamitali!!!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1314
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      139
      824
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      726
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe