On tietty tyyppi uskovien joukossa jota kartan. On olemassa tyyppiä joka on aina äärimmäisen vakava ja totinen. Yleensä kaikki tämän lajin tyypit palvovat Wilkersonia uskovien puolijumalana. Hymyä ei koskaan näy näiden tyyppien kasvoilla. He ovat valittamassa joka ainoasta asiasta ja jokainen ei-uskova on pelkkää massaa pelkkä potentiaalinen käännytettävä.
mikäli heidän paatos ei jotakuta kiinnosta he eivät enää edes tervehdi sellaista henkilöä. Yleensä tällainen henkilö on iältään 50 mies tai nainen..
Uskovaistyyppi jota kartan..
7
383
Vastaukset
- vaivainen vaeltaja
Voi olla kyse masentuneisuudesta. Tai olisko vaikea lapsuus, ankara autoritaarinen kasvatus tehnyt uskovasta ilottoman? Psyykkinen sairaus myös mahdollisesti taustalla.
- esim.
http://galleria.suomi24.fi/vonbulke
Sopii erinomaisesti kartoitukseesi ja on ylpeä (siitä). - kaaleppi..
poikalapsi siinä taas valikoi kuka saa olla uskis ja kuka ei ...kyllä ritari ihan kunnon tyyppi on toisinaan vaan tuntuu että liian totinen mutta rehellinen se on ittelleen ja muille
- ´´´´
´´´´´´
- MUUTENKIN!
JA YLIPÄÄTÄÄN KAIKKI JOTKA EIVÄT VAPISE KAADU NAURA ULVO KARJU JA NYTKÄHTELE KOKOUKSISSA!
- M.O.T.
MUUTENKIN! kirjoitti:
JA YLIPÄÄTÄÄN KAIKKI JOTKA EIVÄT VAPISE KAADU NAURA ULVO KARJU JA NYTKÄHTELE KOKOUKSISSA!
eli poikkeus vahvistaa sääntöä, doctor on ikävä ihminen
- Lueskelija
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223