Teesien naulaaminen oli taas yksi keino, millä Markku Koivisto haki ilmaista mainosta Nokia Missiolle. Ehkä se joihinkin teki vaikutuksen, mutta moneen ei.
Uusi julkisuustemppu
4
273
Vastaukset
- tekee noita temppuja
Siksi koska siellä ollaan niin epätoivoisia koska tiedetään että tällainen epäraamatullinen toiminta ei tule kestämään. Nokia Missio on ihmisistä lähtöisin eikä Jumalasta.
- opetuslapsia siltä
varalta, että jumala kutsuu hänet taivaaseen.
Nokia-missio jatkaa siis eloaan Koiviston taivaaseenastumisenkin jälkeen. - frihet
opetuslapsia siltä kirjoitti:
varalta, että jumala kutsuu hänet taivaaseen.
Nokia-missio jatkaa siis eloaan Koiviston taivaaseenastumisenkin jälkeen.Iha hyvät muistutukset meille kaikille, näin minä nuo kymmenen teesiä ajattelen, et hyvä on kirkonkin uudistusta etsiä sisältä päin, kuten meidän itse kunkin.
- mitään uutta
frihet kirjoitti:
Iha hyvät muistutukset meille kaikille, näin minä nuo kymmenen teesiä ajattelen, et hyvä on kirkonkin uudistusta etsiä sisältä päin, kuten meidän itse kunkin.
ole. Siellä on se sama vanha tunkkainen raamattu- ilmasto, josta pieni ryhmä pyrkii pitämään kynsin hampain kiinni.
Kaikki raikas ja uusi tulee ulkoa. Kirkon ja uskovaisten on seurattava aikaansa. Muuten kirkoista tulee kuolevia ukkoklubeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514