Supernatural foorumi

frantic----

Olen tätä sivustoani jo muutamalla muullakin palstalla "mainostanut", mutta laitan tähänkin keskusteluketjuun linkin Ssuomenkielisestä Supernatural foorumista jonka viikko sitten sain aikaiseksi.

Itse en löytänyt suomenkielistä foorumia (kansainvälisillä tuli jo käytyä) niin tein sitten oman. Jonne saa ja PITÄÄ (heheh) liittyä jos sarjaa yhtään seuraa ja siitä tykkää.

Tarkoitus olisi että foorumille voisi kerääntyä kaikenikäiset,kokoiset ja kaikkia eri sukupuolia edustavat fanit...Vaihtamaan kuulumisia,tietoja, ja ihan vaan häröilemään tottakai ;) Siellä on jo pikkuriikkinen sekava sakki ;D

Tässä linkki, käy vilkasemassa:

http://makephpbb.com/phpbb/supernaturallyo.html

t. frantic

8

2211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • innoissaan

Tosi kiva ku on muitaki jokka tykkää supernaturallista!aloin kattoon joka jakson 10 jaksosta lähtien!se on mun mielestä tosi jännä ja sitä jaksaa seurata....

• frantic----

Tiesinhän minä että varmasti niitä yhtä hullaantuneita on muitakin...!!!! Paikasta tiedottaminen vaan on vähän vaikeeta... ;)

Mutta on meitä siellä jo jotain parikymmentä ja hauskaa on ainakin itellä ollu jutella (no sarjastakin) mutta myös kaikesta muustaki... ;)

Ja monet haukkuu sarjaa vaikka miten,mutta haukkukoot. Jokaisella saa olla omat mielipiteensä.
        Enkä itekkään aiemmin ollu ihminen joka innostuis jostain sarjasta näin kovasti että oikein foorumin pykää..... Mutta sellanen nyt kuitenki tuli tehtyä

hehehe....siis tykkään.... ;D

• BadLuck
        frantic---- kirjoitti:

Tiesinhän minä että varmasti niitä yhtä hullaantuneita on muitakin...!!!! Paikasta tiedottaminen vaan on vähän vaikeeta... ;)

Mutta on meitä siellä jo jotain parikymmentä ja hauskaa on ainakin itellä ollu jutella (no sarjastakin) mutta myös kaikesta muustaki... ;)

Ja monet haukkuu sarjaa vaikka miten,mutta haukkukoot. Jokaisella saa olla omat mielipiteensä.
        Enkä itekkään aiemmin ollu ihminen joka innostuis jostain sarjasta näin kovasti että oikein foorumin pykää..... Mutta sellanen nyt kuitenki tuli tehtyä

hehehe....siis tykkään.... ;D

Minullakin on Supernatural foorumi osoitteessa www.supernatural-foorumi.urli.net

• --frantic--
        BadLuck kirjoitti:

Minullakin on Supernatural foorumi osoitteessa www.supernatural-foorumi.urli.net

hehehe...... kilpailija

]:D

No joo... miksei sitä voisi olla muitakin sivustoja ;) Enempi parempi!!!

Mistä asti olet pitänyt sivustoja yllä?

• tv hullu

supernatural on paras!oon kattonu 2 kautta netis ja mun lemppari on dean.kertokaa teiän lemppari tyypit.

• Dinks

Tämän päiväinen jakso oli ala-arvoinen ei pelottanu däänks

• :.Jamsu.:
    • tässä on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1710
    2. 105
      1195
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe