Miksi korkokenkien mielletään olevan seksikkäitä?
Vaihtoehtoja
1) nainen ei pääse juoksemaan karkuun.
-vastaväite: onko korkokenkä väärinpäin naisen jalassa seksikästä?
2) naisen kävely on keinuvaa, joka korostaa lantion liikettä.
-vastaväite: sama onnistuu ilman kenkiäkin.
3) nainen näyttää pitkäsääriseltä.
-vastaväite: mikä pitkäsäärisessä on seksikästä?
a) pitkäjalkainen juoksee nopeammin. Miksei siis korkokengät näytä seksikkäiltä miehen jalassa?
4) Korkokenkien opittu malli seksikkyydestä ja vallasta.
-ei vastaväitettä
Pidätkö korkokenkiä seksikkäinä?
12
553
Vastaukset
- Sanelma*
Korkokengät ovat kauniita, siroja, ihania, taideteoksia, elämän välttämättömyyksiä joita ei voi koskaan olla liikaa. Imelda on idolini!
Korkokengät ovatkin yksi syistä, miksi en ymmärrä sovakoiden iänikuista kälätystä siitä, että naiset haluaisivat olla miehiä. Kuka ihmeessä olisi niin aivovaurio, että haluaisi olla mies - mies joka ei voi käyttää korkokenkiä.
Tjaa, kyllä jotkut käyttäväkin -miehet siis- mutta yleensä melko hissukseen :D- gebderi10
Mutta mikä pakko niitä taideteoksia on jaloissa pitää?
- Sanelma*
gebderi10 kirjoitti:
Mutta mikä pakko niitä taideteoksia on jaloissa pitää?
aika originelli ajatus riiputtaa niitä korvistaan - minkä vapauden toki suon kaikille asiasta kiinnostuneille - itse lähden liikkeelle kengän funktiosta ja survon niihin somat pikku räpyläni....
- kuitenkin
Sanelma* kirjoitti:
aika originelli ajatus riiputtaa niitä korvistaan - minkä vapauden toki suon kaikille asiasta kiinnostuneille - itse lähden liikkeelle kengän funktiosta ja survon niihin somat pikku räpyläni....
Ilman muuta saat survoa. Laita nyt kuitenkin jalka ja kenkä vierekkäin. Tarkastele niitä ylhäältä katsoen. Mieti ensin jalan funktiota, sitten kengän funktiota ja vielä lopuksi korkokengän suhdetta edellisiin.
Ja paskat, stiflat jalkaan ja baanalle. - Sanelma*
kuitenkin kirjoitti:
Ilman muuta saat survoa. Laita nyt kuitenkin jalka ja kenkä vierekkäin. Tarkastele niitä ylhäältä katsoen. Mieti ensin jalan funktiota, sitten kengän funktiota ja vielä lopuksi korkokengän suhdetta edellisiin.
Ja paskat, stiflat jalkaan ja baanalle.on stifla?
- tsennaa
Sanelma* kirjoitti:
on stifla?
Tuomari Nurmio: Klabbeissa on mulla tonnin stiflat, ei ne tonnii paina mut ne bungaa sen...
- gebderi10
Sanelma* kirjoitti:
aika originelli ajatus riiputtaa niitä korvistaan - minkä vapauden toki suon kaikille asiasta kiinnostuneille - itse lähden liikkeelle kengän funktiosta ja survon niihin somat pikku räpyläni....
Voisihan niitä pitää vaikka käsilaukussa ja tarpeen vaatiessa vilauttaa miehelle.
Kiinassa aikoinaan oli kovin seksikästä kun nainen typisti jalkansa..
Mies pitää seksikkäänä sitä minkä hän oppii olevan seksikästä ja nainen sitä käyttää hyväkseen. Valta ja seksi. ..eivät korkokengät tee ihmisestä naista, kyllä siihen toki tarvitaan paljon muutakin..
..lähinnä olen kritisoinut feminististä psyykeä, joka mielestäni ominaisuuksiltaan on enemmän maskuliininen kuin suomalaisen miehen..
..eipä ihme, että feministejä on jo perinteisissä miesammateissa, kuten armeija, poliisi ja miehiset urheilulajit, kuten moukarin- ja kuulanheitto yms..
..sitten vielä perinteiset viina, tupakka ja muu örveltäminen, niin kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa kauhistumaan..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Psyyke- Sanelma*
j.pukkila kirjoitti:
..eivät korkokengät tee ihmisestä naista, kyllä siihen toki tarvitaan paljon muutakin..
..lähinnä olen kritisoinut feminististä psyykeä, joka mielestäni ominaisuuksiltaan on enemmän maskuliininen kuin suomalaisen miehen..
..eipä ihme, että feministejä on jo perinteisissä miesammateissa, kuten armeija, poliisi ja miehiset urheilulajit, kuten moukarin- ja kuulanheitto yms..
..sitten vielä perinteiset viina, tupakka ja muu örveltäminen, niin kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa kauhistumaan..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Psyykearmeijaan. Niillä ei ollut maastokuvioituja korkokenkiä.
Kuntotesti pukkilalle - heivaa ensin puoli litraa viskiä ja kulje pystyssä kotiisi korkokengissä. Ja väittävät vielä, että nainen on se heikompi sukupuoli.... Sanelma* kirjoitti:
armeijaan. Niillä ei ollut maastokuvioituja korkokenkiä.
Kuntotesti pukkilalle - heivaa ensin puoli litraa viskiä ja kulje pystyssä kotiisi korkokengissä. Ja väittävät vielä, että nainen on se heikompi sukupuoli......kai nyt sentään korkokengät olisi saanut ottaa mukaan armeijaan..
..minulla ainakin oli urheiluvarusteet omasta takaa..
..meinaatko, että puoli litraa viskiä tuntuu jossakin..??
- gebderi10
Alunperinhän korkokengät olivat aatelisten käytössä.
- VaraFreud
Korkokenkä on naiselle miehen mielikuvituksessa syntynyt peniksen korvike. Sen seksualisointi liittyy siihen, että mies ahdistuu, kun huomaa naisen, eli äitinsä olevan fyysisesti erilainen kuin hän itse. Niinpä ahdistunut mies kuvittelee naiselle peniksen, kengänkoron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644