Miten on, Maria Romantschuk?

totuus julki!

Sanoitte tiukkaan sävyyn, ettei Mr. Lordilla
ole asiaa linnan juhliin maski päällä
turvallisuuden takia.

Tiesittekö te vai ette, että Johanna Askola-Putaansuu tulee yksin?
Jälkeenpäin sanoitte, että tapahtunut oli etikettivirhe.

Siis maski päällä saapuvan Suomen ensimmäisen
euroviisuvoittajan henkilöllisyyden toteaminen
olisi ollut mahdotonta, mutta hänen kumppaninsa
tuli ilman maskia muka sopimatta etukäteen ja se
jälkikäteen teidän mielestä on etikettivirhe?
Aika heikolla pohjalla sitten on turvatoimet.

Tätäkö te ette tiukkaan sävyyn vahvista?

Valehteletteko te?

8

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettää

      aina. Se on jopa vallitseva tapa.

    • ...voi olla SILTI vaikka asia olisikin sovittu.
      Romantschukhan sanoi aiemmin, etteivät he estääkään voi puoliso tulee kutsulla. Avecillinenhan kutsu on...

      Se, että Putaansuu olisi kertonut etukäteen, että vain vaimo tulee, ei estä sitä että etikettivirhe se on silti? Ja tavan ei tietenkään haluta yleistyvän...että työn tai muun takia estynyt lähettäisi aina puolison.

      Romantschuk laittoi asialle jo pisteen. Keksi sinäkin uusia murheita?

      • sovittu

        "Romantschuk totesi Linnan juhlien jälkeen, että Johanna Askola-Putaansuun yksin juhlaan osallistuminen oli etikettivirhe. Tomi Putaansuu taas väittää, että hän oli sopinut asiasta etukäteen.

        - En voi vahvistaa asiaa, Romantschuk sanoo tiukasti."

        ----

        Siis mitä tuo "en voi vahvistaa asiaa" sitten
        oikein tarkoittaa?

        Joko asiasta oli sovittu etukäteen tai Romantschuk
        väittää Tomi Putaansuuta valehtelijaksi?

        Tarkoitti sitten kumpaa tahansa, niin valehtelulta
        se kuulostaa.

        Onko etiketin mukaista, että presidentin
        lehdistöpäällikkö valehtelee?

        AINAHAN valehtelijat ovat laittamassa pisteitä,
        kun asiat käyvät tukaliksi.


    • kaikki tiedämme

      laukun sisältöä ei edes viitsinyt Ruotsin poliisi tonkimaan, vaikka epäilyjä Suomen salaisesta ydinaseesta oli jo tuolloin.
      Ehkä muumikassissa kiikutettiin ballistisia ohjuksia varten luotuja salaisia koodeja, tiedä häntä ja Pena tulisi puhalluttaa myös kissoja ulkoilutettuaan.

    • se ollut

      naurettavaa joku hirviöpuku päällä mennä

    • Kissaakin kiinnostaa

      "Tiesittekö te vai ette, että Johanna Askola-Putaansuu tulee yksin?"

      RUAHAHHAHHAHHAHHHAAAAA!!! Missä tollasia itsetärkeitä oman elämänsä "Perry Masoneita" kasvaa????

      Laardihan se on se aihe mistä pitää puhua koko vuosi 2007 eduskuntavaaleihin asti...... menen kotiin nauramaan. Tanan tunarit!

    • rautalangasta

      vielä kerran!

      Putaansuu sai avec-kutsun. Seurapiirisääntöjen mukaan kutsun esittäjä valitsee kutsutut ja vieraat sitten noudattavat tiettyä hyväksyttyä käyttäytymiskaavaa, jonka mukaan, jos varsinainen kutsuvieras on estynyt ei hänen avecinsakaan tule. Kutsun esittänyt ei kuitenkaan voi kieltää avecia saapumasta, jos tämä ei ymmärrä tai tiedä käyttäytymiskaavaa tai haluaa muuten vain tulla.

      ELI

      Etukäteen ei tarvitse sopia, että minä kutsuttuna en tule paikalle, mutta avecini sen sijaan tulee. Asiaa lienee kysytty eikä linnasta ehkä ole riittävän suoraan sanottu että tapana on että jos kutsuvieras itse on estynyt niin avecin ei ole käyttäytymissääntöjen mukaan sopivaa tulla.

      Putaansuun vaimo ei ole menetellyt tavallaan virheellisesti, mutta etiketin mukaisesti hänen olisi pitänyt jäädä pois, koska varsinainen kutsuvieras - hänen miehensä - oli estynyt osallistumasta.

      Romanschukin lausuman "en voi vahvistaa" ymmärtäisin, että asiaa ei ole linnan kanssa sovittu, mutta se ei poista sitä mahdollisuutta, että asiasta on keskusteltu, mutta kutsuttu aveceineen ei ole ymmärtänyt hienovaraista vihjausta etikettisäännöistä.

      HUH miten pitkä selitys, mutta jokohan meni perille!

      • ratakiskosta

        taas kerran:
        "Romantschuk totesi Linnan juhlien jälkeen, että Johanna Askola-Putaansuun yksin juhlaan osallistuminen oli etikettivirhe. Tomi Putaansuu taas väittää, että hän oli sopinut asiasta etukäteen.

        - En voi vahvistaa asiaa, Romantschuk sanoo tiukasti."

        ----

        Siis mitä tuo "en voi vahvistaa asiaa" sitten
        oikein tarkoittaa?

        Joko asiasta oli sovittu etukäteen tai Romantschuk
        väittää Tomi Putaansuuta valehtelijaksi?

        Tarkoitti sitten kumpaa tahansa, niin valehtelulta
        se kuulostaa.

        Onko etiketin mukaista, että presidentin
        lehdistöpäällikkö valehtelee?

        AINAHAN valehtelijat ovat laittamassa pisteitä,
        kun asiat käyvät tukaliksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe