Blast

toimii!

Sekoitan treenin jälkeen Blastia 80g. Ja välipalaksi 50g 20g heraa!!! Toimii! Treeni kulkee! Rasvaton massa kasvanut 3 kg 2 kuukaudessa! Voimat 10% kaikissa liikkeissä! Ja maistuu! SUOSITTELEN KAIKILLE KOKEILEMAAN.

12

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x ddcdsd

teiniamisviiksi.

• blastia ei

hahaha, älä itke. UFS hera toimii ja UFS:llä on suomen suurin ja laadukkain keskusteluforum osoitteessa forum.ufs.fi. Forum menee alle vuodessa paskatoiston ohitse.

• Blastia

Niin toimii mullakin! Blast on paras! Kreaa sekaan niin kyllä pelittää!!!

• laatua

En usko, että kävijämäärältään UFS ajaa Pakkotoiston ohi, koska kummallakin on hieman erilaiset tavoitteet. Oman näkemykseni mukaan UFS painottaa enemmän "oikeaoppisia" tuotteita voimailijoille kun taas Pakkotoisto rakentaa yhteisöä, jossa samanlaiset ihmiset kokoontuvat yhteen ja siinä sivussa on sitten kauppa, josta saa halutessaan tuotteita ja siten voi tukea virtuaalista kokoontumispaikkaa taloudellisesti. Onhan Pakkotoistolla ihan fyysinenkin kauppapaikka olemassa, mutta se tavoittaa hyvin pienen osan yhteistöstä.

• teilataan
        laatua kirjoitti:

En usko, että kävijämäärältään UFS ajaa Pakkotoiston ohi, koska kummallakin on hieman erilaiset tavoitteet. Oman näkemykseni mukaan UFS painottaa enemmän "oikeaoppisia" tuotteita voimailijoille kun taas Pakkotoisto rakentaa yhteisöä, jossa samanlaiset ihmiset kokoontuvat yhteen ja siinä sivussa on sitten kauppa, josta saa halutessaan tuotteita ja siten voi tukea virtuaalista kokoontumispaikkaa taloudellisesti. Onhan Pakkotoistolla ihan fyysinenkin kauppapaikka olemassa, mutta se tavoittaa hyvin pienen osan yhteistöstä.

mm. lisäravinnepuolella aika sisäsiittoista.
        ja viestejä poistetaan härskisti.

• Ei minulta
        teilataan kirjoitti:

mm. lisäravinnepuolella aika sisäsiittoista.
        ja viestejä poistetaan härskisti.

Ole yhtään viestiä poistettu vaikka olen keskustellut muiden valmistajien tuotteista kuin pakkiksen myymät. Olen jopa kehunut niitä siellä jos olen löytänyt jostain vastaavia tuotteita edullisemmin. Eri asia on sitten jos sinne postaa mainoksia. Tai copypastetaan linkkejä mainostustarkoituksessa ja jotain itsesuunniteltua mikrofraktio hömppää suoraan UFS:n sivuilta... Ei tälläkään foorumilla paljon Pakkotoiston ylläpidon mainosviestejä näy.. Toisin kuin erään muun kaupan.. (ufs...) Kauppamiehiä kauppamiehiä...

• ei täälläkään
        Ei minulta kirjoitti:

Ole yhtään viestiä poistettu vaikka olen keskustellut muiden valmistajien tuotteista kuin pakkiksen myymät. Olen jopa kehunut niitä siellä jos olen löytänyt jostain vastaavia tuotteita edullisemmin. Eri asia on sitten jos sinne postaa mainoksia. Tai copypastetaan linkkejä mainostustarkoituksessa ja jotain itsesuunniteltua mikrofraktio hömppää suoraan UFS:n sivuilta... Ei tälläkään foorumilla paljon Pakkotoiston ylläpidon mainosviestejä näy.. Toisin kuin erään muun kaupan.. (ufs...) Kauppamiehiä kauppamiehiä...

Kaikki on ihan hyvin. Ei mitään banneja ja poistoja ole koskaan tehty.

• Hönöhöööö
        ei täälläkään kirjoitti:

Slurps Slurps!!!!!!

• ufs rulaa
        ei täälläkään kirjoitti:

ufs on jo isompi kuin paskatoisto. mitä paskatoisto tekee alan eteen tai fanien eteen? ei yhtään mitään, ufs sentään palvelee faneja tuomalla markkinoiden edullisimmat ravinteet kaikille ylivoimaisella kaupalla. itse luen vain ufs forumia, sitä pitää yllä suomenmestari eikä mikään vammainen portsari. kisakuvatkin näkee maailmalta, eikä ketään kiinnosta jotkut amatöörin kuvaamat kuvat.

• ainakin
        ufs rulaa kirjoitti:

ufs on jo isompi kuin paskatoisto. mitä paskatoisto tekee alan eteen tai fanien eteen? ei yhtään mitään, ufs sentään palvelee faneja tuomalla markkinoiden edullisimmat ravinteet kaikille ylivoimaisella kaupalla. itse luen vain ufs forumia, sitä pitää yllä suomenmestari eikä mikään vammainen portsari. kisakuvatkin näkee maailmalta, eikä ketään kiinnosta jotkut amatöörin kuvaamat kuvat.

Nostan hattua sille "vammaiselle portsarille" joka pakkotoistoa pyörittää. Hyvä palsta ja hienoa että sillä elää. Itsekkin tekisin, mutta ei pakkista voi kopioida...;)

• täällä

Syön 300g irttiksiä (irtokarkkeja) enne treenejä ja voimatasot nousivat huima 78%!!! Suosittelen kaikille.

• www.mave.foorumi.eu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe