Eli olen 23v normaalipainoinen mies, ja ennen paineet olleet normaali, nyt jonkun aikaa koholla. Viimeksi 148/84. Pitäisikö harkita jotain lääkettä vai mikähän avuksi? stressiä on ollut melkoisesti, johtuisiko siitä?
Kiitos jo etukäteen.
Verenpaine?
2
244
Vastaukset
- mies2000
on ollut verenpaine jo 17vuotiaana 150/95 suunnilleen mutta kun mittasin rauhallisessa paikassa niin se oli noin 120/80 että se stressi on yksi syy ja jos olet ollut kipeä niin se voi vaikuttaa ota rennosti ja tee jotain että saat stressin pois ja mittaile sitten ja katso onko alempi .
- verenpainemittari
kotiin ja mittaa omassa rauhssasi. Mittareissa on varmasti käyttöohjeet, joissa mainitaan kauanko pitää ennen mittausta olla paikallaan.
Minä mittaan aina vähintään kaksi kertaa, koska useimmiten tulos laskee ensimmäisen mittauksen jälkeen.
Kyllä minulla ainakin stressi nostaa verenpainetta. Kannattaa kuitenkin mennä lääkäriin, mikäli verenpaine todella on koholla. Voihan olla, että löytyy jokin muu syy. Lääkkeet kuitenkin ainakin, minulla pitävät kyllä verenpaineen kurissa.
Lääkkeiden käytön aikanakin on hyvä kotona omasta mittarista seurata pysyykö paine normaalilukemissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034