kertoisitteko
mitä mieltä olet mustalaisista
14
849
Vastaukset
- ...
Sitä samaa mitä oli Hitler, Himmer, Mengele ja kumppanit
- jasserarafat
israeliin,siellähän ne lähisukuiset muutkin asuu.
- hgluyhftf
itse en oikein piudä mustalaisita koska he ovat oma päitä kansaa ja tekevät mitä haluavat syrjivät meitä valkolaisia
- arvaa ketkä.
juutalaiset tietenkin
- eikaale
Sitä mieltä olen mitä toisetkin,tavalliset ihmiset,arvaas vain.Mitäs sanot siihen että niille lätkästään automaattisesti eläkepaprut käteen heti kun täyttävät 18v.Panee miettimään tavallisen työläisen/työttömän.Tähän ei sovi sellainen texti mitä haluttais sanoa,sitä ei julkaistais,mutta arvaat varmasti.
- textata
ei ne osaa lukee. vain varastaa.
- epes
16 vuotisna he ovat jo eläkeläisiä
- Eva Bidé von Eira
KAUHEAN MYCKET FANLANDS KULTUR!!
- meille duunareille
Miten mieltä lämmittääkään kun näemme jopa arkipäivisin näitä juhla-asuihin pukeutuneita romanikulttuurin edustajia , kun samaan aikaan valkolaiset liikkuvat rahvaanomaisissa haalareissaan tai muissa työasuissa kaupunkiemme katukuvaa pilaamassa.
- lertsi
Mustalaisvaimot saavat sosiaalitukena vaaterahaa monta vanhaa tuhatta markkaa joka kolmas vuosi ostaakseen heimon asun. Olen yrittänyt valittaa sekä sosiaalitoimistoon, että myös eduskunnan oikeusasiamiehelle, mutta vastauksena on tullut vain ilmoitus, että mustalaisnaisille annettava vaateraha on jotenkin erioikeutettu etuus. Ihmettelenpä vain, eikö miehet ja naiset olekaan tasa-arvoisia, puhumattakaan mustalaisista, hehän tuntuvat olevan tasa-arvoisempia kuin tavalliset suomalaiset miehet.
- SARUSIRY
KYLLÄ MIETITYTTÄÄ KUN EIVÄT OLE NIIN REHELLISIÄ.TÄÄLLÄ VOHKIVAT 6000 E ERESTÄ KAUPASTA KOSMETIIKKAA.NÄKYI KUVANAUHALTA.
- marcus222
Ei ole paljoa pahaa sanottavaa romaneista vai miksikä niitä nyt sitten kutsutaan. Mun mielestä on tosi hyvä että Suomessa asuu muitakin kuin alkuperäisiä suomalaisia. Muuten olisi kyllä tosi tympeetä.
Eikä ne kaikki mitään varkaita ole.- hehheehh........
Ruhahhahhhhaaaahhhhhaaaaaahhhhhhhaaaaa......
Kyllä osaat olla hauska, hihhiihhhiihhhhhhhh.....
- manne
Mannella on mainio maailma. se taitaa kepuli konstit ja taiat. Se ennustaa että saa , fatasta pennit ja sentit. Ei sen lahkeita tuulet paljon lepata, eikä silmätkään kierot ole. Muuten vaan katsoo ne ohi.
Mä vaan ilonen manne oon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944