Israelin pääministeri Ehud Olmert, joka kunnostautui kesällä johtamalla laitonta hyökkäyssotaa Lebanoniin myönsi saksalaismedialle Israelin omistavan laittomia ja "likaisia" ydinaseita!!!
Lisäksi tämä kyseenalainen valtio on ainoa valtio maailmassa joka ei tunnusta IAEA:ta saati ydinsulkusopimusta ja muutenkin räiskii laittoimilla aseillaan sinne tänne summittaisesti jatkuvasti...
Niin missä ne PAKOTTEET viipyvät? Miksei maailmanpoiisi U.S.A. tee ennalta ehkäisevää iskua ja vaadi YK:n turvallisuusneuvostossa tälle parhaalle kauppakumppanilleen mijardipakotteita? Entä missä useaan otteeseen kyykytetyn EU:n vaatimuksest ovat?
Toivottavasti suvereeni ja relevantti Iranin islamilainen tasavalta saa pian valmiiksi lailliset ydinaseensa!!!
Missä viipyy Israel-pakotteet??
6
406
Vastaukset
- ennen kun
iran kerkiää saada aseensa valmiiksi,se on tyhkana kuten koko iran
- Sitä
Tosiasioihin tutustuminen lienee täysin vierasta aloittajalle?
- Nauraja.
Vai on Israel jo hyökännyt Jenkkeihin Lebanoniin. Tuota en ole vielä kuullutkaan. Vaikea uskoa, mutta niinhän kirjoitit.
http://www.bccn.boone.in.us/lebanon/
Kaipa se jäi Libanonin sodan varjoon, sillä onhan kaupunki aika kaukana ja vielä länsirannikolla..- aloittajalle
jäänyt jokin trauma sitä, että Hitler ei onnistunut
aikeissaan?
- Ja provosoitunu
Sananvapauden tarkoituksen raiskaaminen!
Israel on ainoa kansa, joka seisoo islamin portilla ja vartioi niitä sivistymättömiä pakanoita yötäpäivää. Ja sinä olisit laittamassa heille pakotteita.
Juuri sinunlaisten ihmisten tähden koko maailma on sikinsokin. Olet tulkinnut Olmertin puheita aika vapaamielisesti.
Olmert totesi vain, ettei Iran ole samanlainen tapaus kuin USA, Ranska, Israel tai Venäjä.
Tuota voi tulkita hyvinkin eri tavalla kuin sinä näköjään sitä tulkitset, vaikkakaan ei toki olisi suuren suuri ihme, jos älykkäät juutalaiset olisivat kaikessa hiljaisuudessa onnistuneet rakentamaan itselleen parisataa ydinpommia Iranin kaltaisten höyrypäävaltioiden varalta..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036