Pikasähke Yxtypyltä;

Täten olen saanut luotettavalta taholta kuulla, että Yxtypy on taas bannattu. Enirolta on tullut hänelle kirjelmä, jossa bannauksen syynä tällä kertaa on Eniron henkilökunnan mollaaminen, Yxtypy on jossain viestissä haukkunut Eniron henkilökuntaa osaamattomiksi nuttuskuhvareiksi (?) sen vuoksi, kun Suomi24:n sivut takkuilee jatkuvasti.
Ei ole tietoa, loppuuko banni jouluun mennessä, mutta jos ei lopu, Yxtypy toivottaa kaikille Hyvät Joulut.

Ps. Yxtypy kuitenkin ilmoitti, että hän pääsee lukemaan juttuja. Joten mikään asia ei jää katveeseen:=))

16

804

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8

tuota:=)))Typy on ollut aikaisemminkin bannissa,mutta syy on ollut Eniron erehdyksessä ja väärän IP_osoitteen sulkemisesta.

Terkkuja vaan ja joulun odotusta teille;=))

• nyt vähän

aikaa pystyy kirjoittamatta olemaankin.Kaikki eivät kykenisi samaan. ;))))

• ei se väärä ollut

vaan siinä on sellainen juju että palvelutarjoaja on monella sama eli saman ip:n alla.Yksi sekoilee siitä kärsivät muutkin ulkopuoliset.

• Alien-8
        nyt vähän kirjoitti:

aikaa pystyy kirjoittamatta olemaankin.Kaikki eivät kykenisi samaan. ;))))

Minäkin kuulun niihin;)))Paitsi nyt tulevan tammikuun 10-12 päivä on nettiyhteyteni suljettu,kun vaihdan operaattoria.

Täytyy kai mennä jo etukäteen lekurilta vieroituslääkkeitä hakemaan;))

• yhrenkerra

ja viel toisenkiikerra. Elä typykkä masennu kyl se siit toivottavast pikasee loppuu.
      Enkä viel toivota siul hyvää jouluu siihe on niih pitkäst aikaa;=)))

• ei nyt

ole aprillipäivä, ei voi olla totta.

• ny mua ampuko, mää oon vaan sanansaattaja;)))

• ottaa tämän
        a-v kirjoitti:

ny mua ampuko, mää oon vaan sanansaattaja;)))

tosissaan haloo

• ammutakaan
        a-v kirjoitti:

ny mua ampuko, mää oon vaan sanansaattaja;)))

vaan ihmetyttää kummastuttaa jos on totta:=(

• kirjoittaa nimimerkillä evp...

Tai muuten rekkaamatta itseään sisään.Kyllä käsiala tunnetaan.Hyvä,kun arvostelee,koska tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru.YLLÄPIDOLLE:Poistakaa ne miljoonat ikivanhat viestit sieltä palvelimelta ja jättäkää viime/kuluva vuosi jäljelle.Mikä siinä on niin vaikeaa,kun ette saa kerran tätä takkuilua loppumaan?Turha bannata ihmisiä tyytymättömyyden vuoksi.Kritiikki on kestettävä,jos ei osaa asialle tehdä mitään!Perkele!

• outzak

jos noin on käynyt....:((

Mutta Typyhän ei pienistä lannistu!!;)))

Terkkuloita Typylle!!:)) Ja sulle hyvää iltaa, mitäs tänään muuta kuuluu??:))

• pyysi lisäämään vielä, että Eniro vaatii anteeksipyyntöä, mutta Typy ei aio pyydellä tosiasioita anteeksi. Aikoo aloittaa huuhailun sähköpostin kautta:=))) Kyllä hätä keinot keksii:=)))

• outzak
        a-v kirjoitti:

pyysi lisäämään vielä, että Eniro vaatii anteeksipyyntöä, mutta Typy ei aio pyydellä tosiasioita anteeksi. Aikoo aloittaa huuhailun sähköpostin kautta:=))) Kyllä hätä keinot keksii:=)))

Ja varsinkin Typy keinot keksii!!;))

• outzak kirjoitti:

Ja varsinkin Typy keinot keksii!!;))

Sano, että pitäkööt bannissa vaikka loppuelämän;)))
        Tairan mennä maata, kauniita unia ja ******;)))

• outzak
        a-v kirjoitti:

Sano, että pitäkööt bannissa vaikka loppuelämän;)))
        Tairan mennä maata, kauniita unia ja ******;)))

unia ja ******!!:))))

• Nyrvelöiksi.

Se olis vieläkin hauskempaa.Typylle tsemppiä,kohta pääset taas porukan vaatimuksesta takaisin tuulettamaan tänne sieluasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe