Näyttää siltä kuin

helluntailaisuus+

olisi loppuun kulutettu aihe. Hiljaista on palstalla?

20

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frihet

Eikös oo hiljaista tuon israel jupakan kanssakin, kun palestiinalaiset alko itse lapsi teloittaan keskenään?

• .Lucia

Mä en mennyt kirppikselle ja se syy on nyt se että mä oon tosi väsynyt.
        saattaa olla(98prosentin varmuudella)että sain muualta työn.
        Täytyis käydä siellä pyytämässä anteeksi.
        Ajatuksena se oli hyvä, mutta ei musta ole sitten ilmaiseksi töitä tekemään. Ihailen teitä, keistä siihen on.

• frihet
        .Lucia kirjoitti:

Ajatuksena se oli hyvä, mutta ei musta ole sitten ilmaiseksi töitä tekemään. Ihailen teitä, keistä siihen on.

Eiks sulla oo mahdollista työkkärin kautta pyytää jotaki korvausta työstäsi, jos sitä kirppiksellä teet?

Meil on muutamia sellasia työttömiä, jotka saavat työttömyys korvauksen verran siitä hommasta jonka kirppiksellä tekevät, tosin melkein kaikki tehdään vapaaehtois hommina ja eläkeläiset pääosin tulevat apuun.

Ois se ollu kuiteski kiva tietää mikä kirppis se mahto olla, siks vaan et oisin mä voinu käydä heitä tervehtimässä ja jotakin myytävää heille tuonu, jos oisin tienny minne tuoda.

No koita pärjäillä ja toivotaan, että löydät mieleistäsi duunia.

• muut, kuin rikkaat
        .Lucia kirjoitti:

eläkeläiset. Tai eläkeläiset kumminkin.

• .Lucia
        frihet kirjoitti:

Eiks sulla oo mahdollista työkkärin kautta pyytää jotaki korvausta työstäsi, jos sitä kirppiksellä teet?

Meil on muutamia sellasia työttömiä, jotka saavat työttömyys korvauksen verran siitä hommasta jonka kirppiksellä tekevät, tosin melkein kaikki tehdään vapaaehtois hommina ja eläkeläiset pääosin tulevat apuun.

Ois se ollu kuiteski kiva tietää mikä kirppis se mahto olla, siks vaan et oisin mä voinu käydä heitä tervehtimässä ja jotakin myytävää heille tuonu, jos oisin tienny minne tuoda.

No koita pärjäillä ja toivotaan, että löydät mieleistäsi duunia.

kun tulet tänne Suomeen, niin soita mulle ja mä neuvon sut tänne. Mun numero on:0509387371. Kännykkä on useesti mun pojalla, mutta jätä soittopyyntö.
        Mulla on nyt työ(alkaa vuodenvaihteessa.), vaan se ei poissulje sitä ettetkö voisi tukea kotikirkkoa.

• puhelinnumeronsa.
        .Lucia kirjoitti:

kun tulet tänne Suomeen, niin soita mulle ja mä neuvon sut tänne. Mun numero on:0509387371. Kännykkä on useesti mun pojalla, mutta jätä soittopyyntö.
        Mulla on nyt työ(alkaa vuodenvaihteessa.), vaan se ei poissulje sitä ettetkö voisi tukea kotikirkkoa.

Etkö pelkää, että joku häirikkö alkaa soittelemaan ja kun puhelinnumerosi ei ole salainen, niin nythän jokainen saa heti enirolle soittaessaan sun nimen ja osoitteenkin selville. Oletko tyhymä vai et muuten vaan ymmärrä?

• .Lucia
        puhelinnumeronsa. kirjoitti:

Etkö pelkää, että joku häirikkö alkaa soittelemaan ja kun puhelinnumerosi ei ole salainen, niin nythän jokainen saa heti enirolle soittaessaan sun nimen ja osoitteenkin selville. Oletko tyhymä vai et muuten vaan ymmärrä?

nyt vain soittais...:-)

• tuohon puolihurriin?
        .Lucia kirjoitti:

nyt vain soittais...:-)

Jospas minä soittaisin Frihetin sijaan? Varmasti komeampikin olen.

• .Lucia
        tuohon puolihurriin? kirjoitti:

Jospas minä soittaisin Frihetin sijaan? Varmasti komeampikin olen.

syytä. Me tuemme helluntaiseurakuntaa...ja nyt harmittas kovasti, jos jäisi tukematta. Sehän on Jumalan tahto.

• mitä minä tuen?
        .Lucia kirjoitti:

syytä. Me tuemme helluntaiseurakuntaa...ja nyt harmittas kovasti, jos jäisi tukematta. Sehän on Jumalan tahto.

Älä ole alentuvainen suhteessa minuun.

• frihet
        .Lucia kirjoitti:

Ansentelin tuota netti kameraa ja meni aika siinä samalla ku soittelin Kanadaan.

Mut otan yhteyttä, ku saan ohjelmoitua, mun tulevat reissuni, et kyl minä tahdon hiukan teidän kylän kirparia auttaa, ku lupasin.

Voin tosin pyyhkästä tän ketjun vekeen, jos et tuota numeroasi tahdo kaikkien tietoon.
        Olisit varmaan voinu kirpiksen numeron laittaa, nii ei turhia huolia itelles tule, minä olen tosin tuolla aiemmi antanu Suomen numeroni ja yhden Ruotsin tilapäis numeron.

Mut kiitti tiedosta ja koitan vuoden vaihteen jälkeen saada aikaseks tulla käväseen.

• viikkoon..

Ei ole keskustelu toiminut suomi24:ssa kohta viikkoon, viestit ei mene ja kaikki latautuu äärettömän hitaasti, rajoittaa keskustelua.

• pohjanoteerausta

Ei kukaan jaksa päivystää tätä hidastettua palstatoimintaa. Sama vika kaikkialla suomi24 sivuilla?

• ilkivaltaa!
        pohjanoteerausta kirjoitti:

Ei kukaan jaksa päivystää tätä hidastettua palstatoimintaa. Sama vika kaikkialla suomi24 sivuilla?

Ne tekee sen siellä päämajassa ihan piruuttaan.

• missä pentecostal*

luuraa? Kansa vaatii huumeensa, adrenaliiiniryöppynsä.

• hyviä aloituksia

jotta näppäimistö alkaisi naksuttaa.

• Jo eronnut helareista

Kukaan ei puhu naisten oikeuksista eikä homoudesta tai kasteesta...siihenhän se tyssää kaikki keskustelu. Olen sitä mieltä, että helluntalaisuus on shamanismiin intoutunutta jengiä, joka haluaa ihmeillään todistaa uskoaan. Todellisuus on sitä, että sen tuhannen vuoden aikana, mitä Jeesuksen ylösnoususta on taivaaseen, ei ole ainuttakaan todistettaavaa oikeaa ihmettä muualla kuin satunnaisissa tapauksissa. Helluntailaisuus on ihmeitä metsästävä lahko, joka on unohtanut perimmäisen uskon tarkoituksen ...eli hyvä sydämmen. Uskovat tässä seurakunnassa keskittyvät vain ihmeisiin ja `luojan lahjoihin`, jotka ovat perimmäinen tarkoitus koko uskossa. Kokouksissa keskitytään siihen kuinka hyvä uskovainen on lahjoineen, mutta se nöyrä hiljainen uskova unohdetaan. Usko on toiselle antamista pyyteettömästi ilman ehtoja.. ei suinkaan painostamista ja höyröttämistä ihmetekojen kanssa. Ne ihmiset, jotka tosiaan uskovat , eivät tarvitse tuollaista intressiä kauhottamaan ihmetekoineen. Ne ovat vain ihmisen mielen tuotoksia..ehkä pahankin johdatuksia. Harvassa ovat tosi uskovat nykyään. T. Nunna

• hirvas
        Jo eronnut helareista kirjoitti:

Kukaan ei puhu naisten oikeuksista eikä homoudesta tai kasteesta...siihenhän se tyssää kaikki keskustelu. Olen sitä mieltä, että helluntalaisuus on shamanismiin intoutunutta jengiä, joka haluaa ihmeillään todistaa uskoaan. Todellisuus on sitä, että sen tuhannen vuoden aikana, mitä Jeesuksen ylösnoususta on taivaaseen, ei ole ainuttakaan todistettaavaa oikeaa ihmettä muualla kuin satunnaisissa tapauksissa. Helluntailaisuus on ihmeitä metsästävä lahko, joka on unohtanut perimmäisen uskon tarkoituksen ...eli hyvä sydämmen. Uskovat tässä seurakunnassa keskittyvät vain ihmeisiin ja `luojan lahjoihin`, jotka ovat perimmäinen tarkoitus koko uskossa. Kokouksissa keskitytään siihen kuinka hyvä uskovainen on lahjoineen, mutta se nöyrä hiljainen uskova unohdetaan. Usko on toiselle antamista pyyteettömästi ilman ehtoja.. ei suinkaan painostamista ja höyröttämistä ihmetekojen kanssa. Ne ihmiset, jotka tosiaan uskovat , eivät tarvitse tuollaista intressiä kauhottamaan ihmetekoineen. Ne ovat vain ihmisen mielen tuotoksia..ehkä pahankin johdatuksia. Harvassa ovat tosi uskovat nykyään. T. Nunna

vaikka toistaiseksi olen vielä jollain tapaa hellari. Mihin on joutunut se yksinkertainen opetus Jumalan sanasta, jota Jeesus ja apostolit opettivat.
        Ja toiseksi. Ihmisten tekemillä tempuilla ei kukaan pelastu.

• Nunnatar
        hirvas kirjoitti:

vaikka toistaiseksi olen vielä jollain tapaa hellari. Mihin on joutunut se yksinkertainen opetus Jumalan sanasta, jota Jeesus ja apostolit opettivat.

Olen ihan yksin nyt elänyt lasten kanssa aika pitkään ja todennut kaikkien vastoinkäymisten jälkeen, että ei tullut apua oikeaa sieltä mistä luulin. Apu tulikin sydämmestä rukoilulla ja johdatus samoiten. Nyt riittää nämä sekavat seurakunnat kun oikea usko ei sieltä löydy.

• HUUTAA
        hirvas kirjoitti:

keskustelijoita. Keskustelijoita, jotka keskustelevat.

Tällä palstalla on liiaksi tyhmää suunsoittoa ja toisten ihmisten mollausta.

Mihin ovat kadonnet maltilliset kekustelijat?

Tämän palstan nimeksi voisi jo laittaa räyhähenkisyys, sillä tämä palsta on kaukana helluntailaisuudesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe