911 perheet etsivät totuutta

Tar.

(postattu maailman menoa palstalle klo 22.35)

Usein kuulee, että niin sanotut 911 "salaliitot" sylkevät 911 vainajien päälle.

Tämä ei voisi pitää vähemmän paikkaansa. 11.9.2001 kuolleiden läheiset etsivät vastauksia mutta niitä ei heille anneta.

9/11 Press For Truth
http://video.google.com/videoplay?docid=5589099104255077250&q=911 press for truth

"An excellent documentary about the families of the victims of 9/11 and their fight to uncover and expose the truth about what happened that day."

11

925

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avaruus tiedemies

täyttä paskaa, jenkit itse tuhosivat rakennukset ja koittavat kusettaa koko maailmaa.

• Avaruus tiedemies

Tutkikaa faktat ja tehkää hyvät ihmiset omat johtopäätökset...jenkit kusettavat koko maailmaa...ei pentagoniin lentänyt suinkaan lentokone, sinne lensi jenkkien oma risteilyohjus...tutkikaa saatavilla oleva tietous ja tosiasiat ennen kuin uskotte uutisiin.

• Tar.

siirretäänkö tämäkin ketju vain kylmästi salaliittopalstalle, jotta liian moni ei vain vahingossakaan ehtisi nähdä kyseistä dokumenttia.

Siitä en tiedä mikä Pentagoniin iski, mutta virallinen 911 tarina on suurin valhe koko lähihistoriassa.

• Avaruus tiedemies
        Tar. kirjoitti:

siirretäänkö tämäkin ketju vain kylmästi salaliittopalstalle, jotta liian moni ei vain vahingossakaan ehtisi nähdä kyseistä dokumenttia.

Siitä en tiedä mikä Pentagoniin iski, mutta virallinen 911 tarina on suurin valhe koko lähihistoriassa.

tämän saitin seriffi toimii täysin mielivaltaisesti ja siirtää keskustelun mihin lystää, mutta ei välitetä siitä. olen itse ollut pentagonissa noin kaksi kuukautta sitten ja todennut ettei kyseiseen rakennukseen ole misään nimessä iskeytynyt lentokone...tieto mitä netistä saa, tukee teoriaa hyvin vahvasti, että pentagoniin lensi jenkkien oma ohjus.

• Avaruus tiedemies

hyvä että on ihmisiä, ketkä oikeasti näkevät asiat niin kuin ne ovat...oman järjen käyttö on sallittua. Olen kanssasi täysin samaa mieltä, ei Pentagoniin suinkaan lentänyt matkustajalentokone..ohjus se oli ja vieläpä OMA:)

• Tar.
        Avaruus tiedemies kirjoitti:

hyvä että on ihmisiä, ketkä oikeasti näkevät asiat niin kuin ne ovat...oman järjen käyttö on sallittua. Olen kanssasi täysin samaa mieltä, ei Pentagoniin suinkaan lentänyt matkustajalentokone..ohjus se oli ja vieläpä OMA:)

oliko se ohjus vai ei, joka tapauksessa virallinen tarina ei voi MITENKÄÄN pitää paikkaansa. Vaikka näkisimmekin videon jossa Boeing iskee Pentagoniin ei se muuttaisi mitään.

• Avaruus tiedemies
        Tar. kirjoitti:

oliko se ohjus vai ei, joka tapauksessa virallinen tarina ei voi MITENKÄÄN pitää paikkaansa. Vaikka näkisimmekin videon jossa Boeing iskee Pentagoniin ei se muuttaisi mitään.

sitä videota emme näe koskaan, sillä nykyiset kuvankäsittelyn ammattilaiset paljastaisivat helposti tuollaisen tekeleen...nyt meillä on oikeasti käytössä valvontakameran kuvaa pentagonista ja mielestäni tuon nauhan nähneenä olen täysin varma, että kyseessä oli ohjus

• Avaruus tiedemies

miksi american airlines laittaa rahaa noin kolme miljardia taalaa likoon, että matkapuhelimet kuuluisivat maan ja lentokoneiden välillä ??????
      ..he suunnittelevat vasta nyt -06 puhelinten tukiasemia, jotta puhelut matkustajakoneista kuuluisivat maahan saakka häiriöttä.

Tiesittekös tämän...väitetään, että noissa syyskuisissa koneissa olleet lentoemännät kertoivat matkapuhelinten välityksellä tarkat tiedot kaapatun koneen tilanteesta maahan ????
      ...noi puhelut ovat kuulema kestäneet pisimmillään noin 30 min....täyttä paskaa !!!!
      ..sillä tuolloin matkapuhelimet eivät toimineet lainkaan maan ja lentokonriden välillä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe