The Joulukalenteri

hände

Tietääkö kukaan mistä saisi The Joulukalenterin jaksoja. Tiedän kyllä tekijänoikeus sotkuista, joten jos ei muita mahdollisuuksia, niin olen valmis imuroimaan sen netistä ns.laittomasti

33

14321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TARVITSE
    • rixa94

riemurasiassa voi katsoa the joulukalentereita...itse katselen joka paiva XD

• katja.-

Voisivat kyl laittaa ne tuleen telkkaristaki joskus.

• Dahdi

taisin lukea wikipediasta että the jolukalenterin omisti joku tanskalainen yhtiö ja se yhtiö meni konkurssiin ja jostain syystä sitte maikkari ei saa enää siihen esitysoikeuksia.. :/

• Jäsen_J
    • Toivo

kotisivut ainakin on toiminnassa:

www.saks.dk/dansk/index.html

- tuonne pitäs ottaa yhteyttä, jos tanskaa osais...

• atte93

The joulukalenteri tulee subbarilt ennne jouluu.

• Raataja3

• Nimetön

• victoria 3

niitä voi joulukuussa 2007 nauhottaa, kun ne tulevat subtv:llä, aijon ite nauhottaa ne dvd:lle
      ja ehkä ostaa dvd tallenteen jaksoista.

• emma 2

niin voikin nauhottaa aijonkin heti kun ne tulee nauhottaa jokaisen jakson kun ei meitsil oo niit nauhal. katoin wikipediast varmistukseksi et ne tulee subtv:l et ei oo valetta.

• Body
    • joku

ainaki niitä voi kattoo youtubessa mut se ei löyä 20 eteenpäin niitä kokeilin just :(

• hennaaa92

miten se laulu meni.. on .... olla tonttumies

• yks ostaja

Itse tilasin jokunen viikko sitten
        www.thejoulukalenteri.comista
        dvd:n ja maksoin verkkopankista...

ja nyt tänään plätty saapui postilla suoraan kotiin

kaikki kulut sisältyvät tuohon sivuilla näkyvän 19,95 hintaa.

"Seikka on saletti ja sillee..."

• hanjaa
        yks ostaja kirjoitti:

toisinki voi käydä, minä tilasin ko. pläjäyksen 12.12. ja vieläkään ei ole saapunut... täytynee ryhtyä toimiin koska tilaus maksettu!!

• pettynyt
        hanjaa kirjoitti:

toisinki voi käydä, minä tilasin ko. pläjäyksen 12.12. ja vieläkään ei ole saapunut... täytynee ryhtyä toimiin koska tilaus maksettu!!

Joo, mä tilasin kanssa joskus oisko ollu 17.12. eikä oo vielä näkyny... luvattiin 3 päivän toimitusajalla!! Tilasin viel kolme dvd:tä, ni tuntuu et 60€ on menny taivaan tuuliin. Onkohan muita joille ei oo tullu vielä?

• hanjaa
        hanjaa kirjoitti:

tulihan se sieltä kun aikansa jaksoi odottaa... on ensi jouluksi katseltavaa ja kuunneltavaa...

• alpo
        hanjaa kirjoitti:

itselleni kävi siten, että 1.3 tilaus ja maksu -> kolmeen viikkoon ei mitään -> sitten lähetin ensimmäisen sähköpostin tanskaan -> kaksi viikkoa eikä mitään -> seuraava sähköposti -> 21.4 sähköpostiini vastattiin ja sanottiin tilauksen nyt postitetun ja niinhän se 23.4 sitten tuli. Että kärsivällisyyttä vaan ja reklamoikaa ihmeessä! Toimitusaika oli muuten ne kolme päivää, kunhan vaan viitsivät levyn lähettää 7 viikon odottelun jälkeen...

• Perskele
        alpo kirjoitti:

itselleni kävi siten, että 1.3 tilaus ja maksu -> kolmeen viikkoon ei mitään -> sitten lähetin ensimmäisen sähköpostin tanskaan -> kaksi viikkoa eikä mitään -> seuraava sähköposti -> 21.4 sähköpostiini vastattiin ja sanottiin tilauksen nyt postitetun ja niinhän se 23.4 sitten tuli. Että kärsivällisyyttä vaan ja reklamoikaa ihmeessä! Toimitusaika oli muuten ne kolme päivää, kunhan vaan viitsivät levyn lähettää 7 viikon odottelun jälkeen...

Mitähän mahdoit laittaa viestiin kun sait sen??? Ite oon pistäny viisi viestiä eikä oo kuuluna mitään.

• yks ostaja kirjoitti:

Kauanko meni ennenku paketti tuli?

• heiloy
        alpo kirjoitti:

Mihin sähköpostiosoitteeseen pistit noi viestit? Ku oon yrittäny ettii et mihin sais valitettuu...

• elmojau !
      • Näsänpoikanen

Mulle toi dvd tilattiin tammikuussa, ja tuli kaks kuukautta myöhemmin. Että NÄIN hyvin toimii toi nettimyynti =/ Itse Näsäkin sitä ihmetteli kun kerroin hälle x) Mut tuliskohan tää tänä vuonna taas telkusta 8)) Hmm...

• FÄNNY

PALJONKOS SE TUO BOKSI MAKSAA!!! KU EI AINAKAAN MULLE SELVIÄ VAIKKA ON TÄMÄ SIVU PÄÄLLÄ!!!

• Jussiiiiiiiiiiiiiiii
        FÄNNY kirjoitti:

PALJONKOS SE TUO BOKSI MAKSAA!!! KU EI AINAKAAN MULLE SELVIÄ VAIKKA ON TÄMÄ SIVU PÄÄLLÄ!!!

Ite tilasin joulukalenteri dvd:een 17.12 enkä ole saanut vieläkään sitä!!! Laitoin tänään meiliä saa nähdä vastaavatko. Hemmetin huonoa asiakaspalvelua....

• sari_

osta thejoulukalenteri dvd osoitteesta http://www.thejoulukalenteri.com sieltä saa myös cd:n mutta toimitus kuulemma saattaa olla normaalia pidempi. itse tilasin tänään joten katsotaan kauanko menee

• rr

tuleekohan tvstä tänä jouluna

• *misu
        rr kirjoitti:

tuleekohan tvstä tänä jouluna

Ei valitettavasti tule

• tonkkamies

Jos olisitte katsoneet nuo jaksot viimeistään joulun 2007 paikkeilla, ymmärtäisitte sarjaan liittyvän ylihypetyksen. Tarkoitan, että sarja on aivan hölmö, joskin erilainen kuin tyypilliset joulukalenterit tv:ssä ennen The J:tä. Mutta siis aivan hölmö, typerä, ja ne piisitkin ovat aivan joutavia, tosin hakkaavat smurffien joululevyt mennen tullen. Tuo kertoo jotain.

• Anonyymi

Mitä vittua?! The joulukalenteri on ehkä yksi parhaimpia joulukalentereita koskaan! Sarja, jossa käsitellään aikuismaisia ja oikeasti oleellisia asioita eikä vaa lässytetä koko ajan niin ku jossain saatanan Pikku kakkosen ohjelmissa. Voit tonkkamies olla toki mieltä vaan. Ei siis sillä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      179
      2059
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      175
      1771
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      170
      1632
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      104
      1415
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1413
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1067
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      159
      1056
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1037
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      866
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      830
    Aihe