..nyt reppu jupiset valheesi rupiset tai katkon sinulta nyörit,..olisiko nyt parjatulla SAVONLINNAN SOSIAALITOIMELLA "kunnia-aika" paneutua samaan aiheeseen lupaamillaan päätöksissään maksamanssa kohtuulliset taloussähkön sekä vedenkulutuksen,mutta pyörtää kaiken seuraavassa päätöksessään.Näin tekee ainakin yksi virkailija jatkuvasti.
Nim.valitus valituksen perään.
P.S. rikkaat älkää vaivautuko,PLEASE,kiitos.
valheita
28
3256
Vastaukset
En vaivaudu sitten. Hyvää joulua vaan kuitenkin!
- kylmästi kutittaa
selkää, eteenpäin työntää, älä siis pelkää?...:D
- ollut
kielletty,Pöljä
- Veronmaksaja
Miksi minun täytyy elättää jotain loiseläjiä verovaroillani?
- VELI
et sinä ketään elätä mokomalla muutamam lantin "verovaroillasi"
- Yhyn etelliseen
Tuli sit kinkkinen juttu kun tahon jollekin vastata, mut en ossaa päättää kellen - kokkeillaan...
Miun kulut on kuule sen verran ISOT, että täytyy olla hitokseen maksajia. Siulla ei ole veromaksuja kuin miun veskipaprun verran, tiijätkö :D
Hyvää ja Juhlallista Joulua meitillen kaikillen!
- Ärhäkkä
virkailija on mies, joka hoitaa länsipuolen asioita? Källi kävi itselleni, sain yllättäen vauvasta ja itsestäni about 400€ sairaalalaaskun, tää asholevirkailija teki päätöstä KUUKAUDEN, kun olisi päätös pitänyt syntyö tapauksessani viikossa!!! Sain peräti 67 egeä takaisin 400 € sairaalalaskusta ja vuoden olen nyt ollut velkakierteessä tuon takia. Hauskinta tässä on se, että olin työhaastattelussa etelä-suomessa ja laitoin sosiaalityöntekijälle viestiä keskiviikkona, etä tarvitsen rahallista apua jos muutan työn perässä...heeehoheee...arvatkaa olenko saanut MINKÄÄNBLAISTA VASTAUSTA??? No ewn tod. Tällaista täällä Savonlinnassa-...
- outkin
asuu tuolla järven rannalla ja vihaa köyhiä,koska heillä ei oo mukamas maksaa veroja...
- BadMyntton
että sinua on kohdeltu kaltoin sosiaalitoimessa ja sinulla on siitä faktaa ja olet yhtään perillä sosiaalihuoltolaista, niin et valita soskuun vaan lääninhallitukseen joka valvoo sen toimintaa. Katsos nehän ei voi tehdä mitään, ennen kun tulee kantelu. Soskut toimii joskus vastoin lakia ja päätökset muuttuu nopeesti kun lääni puuttuu asiaan.
- white trash
Niin se vaan kato on jos et ole somali, mustalainen, alkoholisti tai narkkari on ihan turha pyytää niiltä k-päiltä mitään. tulee auttamatta mieleen kohta tuntemattomasta sotilaasta: Jos menet valittamaan päättäjille että on nälkä, niin ne lyö eteen kasan papereita jotka todistavat, että laskelmien mukaan ei muuten ole.
- ja kipeekin
Minun hartain toive on, että saisin uuden selän ja että pystyisin töihin, ettei koskaan tarvitsisi sosiaalitoimistoon mennä toimeentulotukiasioissa. ei ole mukava elää peruspäivärahalla ja olla työttömänä työnhakijana, kun ei kuitenkaan töihin pysty. Tämä yhteiskunta on mätä...ja sosiaalivirkailijat kohtelee kuin itse olis aiheuttanut ahdinkonsa..
- luvataan
sit perutaan,mutta nyt erehtyi valitus suoraan ohi sos,lauta.kunnan,,,,,,kiitti luhtisti.........,,tana
- onnellinen joulun viettäjä
luvataan kirjoitti:
sit perutaan,mutta nyt erehtyi valitus suoraan ohi sos,lauta.kunnan,,,,,,kiitti luhtisti.........,,tana
Semmosta se on olla sossun armoilla...mulle parasta mitä on sattunu kahteen vuoteen on se, ettei tarte sossussa käydä vähään aikaan. Jee jee, iloisempi en vois nyt olla.Onhan se täyttä p....aa koko putiikin toiminta..
- onnekas
onnellinen joulun viettäjä kirjoitti:
Semmosta se on olla sossun armoilla...mulle parasta mitä on sattunu kahteen vuoteen on se, ettei tarte sossussa käydä vähään aikaan. Jee jee, iloisempi en vois nyt olla.Onhan se täyttä p....aa koko putiikin toiminta..
mulle sosku järjesti leivättömän joulun,,,,,,,,,,tana,ei ollu ku kinkkua ja pipareita
karjalanpiiraista puhumattakaan,....jotta kiitoksia vaan.Toivottavasti söitte itse tuhdin aterian,nihilistit...tana - onnekas
onnekas kirjoitti:
mulle sosku järjesti leivättömän joulun,,,,,,,,,,tana,ei ollu ku kinkkua ja pipareita
karjalanpiiraista puhumattakaan,....jotta kiitoksia vaan.Toivottavasti söitte itse tuhdin aterian,nihilistit...tanaKäy leipätorilla...se on auki joka päivä kymmenestä kahteen. Siellähän minäkin oon asioinut kesän ja syksyn aikana. Diakoniatoimisto voi joskus myös avustaa ja oiskos täällä semmonen kuin pelastusarmeija...soskuunhan ei voi luottaa, että sieltä jotain saa, vaikka mikä hätä olis.
- tanttojen
onnekas kirjoitti:
Käy leipätorilla...se on auki joka päivä kymmenestä kahteen. Siellähän minäkin oon asioinut kesän ja syksyn aikana. Diakoniatoimisto voi joskus myös avustaa ja oiskos täällä semmonen kuin pelastusarmeija...soskuunhan ei voi luottaa, että sieltä jotain saa, vaikka mikä hätä olis.
toimintaa vuoden alusta,jospa olisivat tehneet uuden vuoden lupauksen,epäilen,,,,,,,,
- martta sohvi
tanttojen kirjoitti:
toimintaa vuoden alusta,jospa olisivat tehneet uuden vuoden lupauksen,epäilen,,,,,,,,
Luulenpa, että kohta ei makseta toimeentulotukea kellekään...eikös tää Savonlinnan touhu mene koko ajan vaan kurjempaan suuntaan...
- määrää
martta sohvi kirjoitti:
Luulenpa, että kohta ei makseta toimeentulotukea kellekään...eikös tää Savonlinnan touhu mene koko ajan vaan kurjempaan suuntaan...
maksamaan,mutta savonlinnahan on kuuluisa lainkierrosta toimeentulotuenmaksussa,,,,
- teistä
määrää kirjoitti:
maksamaan,mutta savonlinnahan on kuuluisa lainkierrosta toimeentulotuenmaksussa,,,,
sosiaalipummeista pääsisi eroon. Tarvittais jonkinlainen "ENDLÖSUNG".
- uutta
teistä kirjoitti:
vuotta,sullekin,uusavuton,,,
- sosiaalipummi
teistä kirjoitti:
Pitäsköön meidät sosiaalipummit kerätä jonnekin saarelle yhteen ja räjäyttää koko saari?
- kaikkikansa
sosiaalipummi kirjoitti:
Pitäsköön meidät sosiaalipummit kerätä jonnekin saarelle yhteen ja räjäyttää koko saari?
suureen halliin ja kuulutetaan kovaäänisesti "kaikille" on löytynyt töitä ,,sydänlaaki on varma,niin oli käydä mullekii,,,onneks soskun täti pelasti,,
- kateellinen
kaikkikansa kirjoitti:
suureen halliin ja kuulutetaan kovaäänisesti "kaikille" on löytynyt töitä ,,sydänlaaki on varma,niin oli käydä mullekii,,,onneks soskun täti pelasti,,
Onnea ja menestystä elämääsi jatkossakin! Toivottavasti pystyt välttämään vastakin työnteon soskun "suurten" avustusten kannustamana.
- korvaus
kateellinen kirjoitti:
Onnea ja menestystä elämääsi jatkossakin! Toivottavasti pystyt välttämään vastakin työnteon soskun "suurten" avustusten kannustamana.
4 hehkisen perheenpäälle ei minusta ole järin suuri.Vaimon ansiosidonnainen,kun on vain 680 e/kk.
- ilkeätte
korvaus kirjoitti:
4 hehkisen perheenpäälle ei minusta ole järin suuri.Vaimon ansiosidonnainen,kun on vain 680 e/kk.
noilla tuloilla sossulta jotain extraa kerjätä. Kyllä kymmenentuhannen vanhan markan tuloilla pitäisi jotenkin alkaa pärjätä. Mikä on sosiaalipummien elämän tarkoitus?
- ihminenkin
ilkeätte kirjoitti:
noilla tuloilla sossulta jotain extraa kerjätä. Kyllä kymmenentuhannen vanhan markan tuloilla pitäisi jotenkin alkaa pärjätä. Mikä on sosiaalipummien elämän tarkoitus?
oot, mikä on oman elämäsi tarkoitus,,,,
- 876 e
ilkeätte kirjoitti:
en tarkoittanut loukata omaisuuttasi,jota sulla tuntuu olevan
- keppikerjäläinen
ilkeätte kirjoitti:
Meillä sosiaalipummeilla riittää tarkoitusta elämälle joka päivä, ja se on elävänä pysyminen ja asunnotta jääminen. kun taistelee joka päivä, että mistäpä tänä päivänä saa ruokaa ja miten maksaa vuokransa ja muut laskunsa, niin siinäpä tarkoitusta. Kaikki eivät oo pummeja omasta halusta. On voinu esim.terveys mennä, eikä kykene töihin. Itse en tuollaisia 1000 euroisia ole nähnytkään.Kyllä ne kuukausi"tulot" on alle 500 e.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510