Hienoa lukea, että jotkut ovat onnistuneet löytämään Sen Oikean täältä. Itselläni on lähes tulkoon pelkästään negatiivisia kokemuksia tapaamistani miehistä. Tämä viimeisin oli niin kamala, että en uskalla enää ikinä netistä seuraa hakea.
Tapasin viime keväänä täältä Suomi24 Treffeistä miehen, jonka kanssa ei heti synkannut, mutta ajattelin kokeilla kuitenkin kun olin ollut pitkään sinkkuna. Kun olimme tunteneet noin kuukauden mies paljasti olevansa avoliitossa. Hänen kotonaan en tietenkään ollut vieraillut, sitä kyllä monta kertaa ihmettelin. No, minä annoin valheen anteeksi, koska mies vakuutti ottavansa eron ja muuttavansa pois. Hän siis oli uskotellut minulle olevansa sinkku. Mies sitten myi hänen ja avovaimonsa yhteisen asunnon ja muutti pois. Pikkuhiljaa mies osoittautui saaralloisen mustasukkaiseksi, vaikka en antanut mitään aihetta epäilyille, sillä olimme lähes tulkoon koko ajan yhdessä. Käytännössä pettäminen ei olisi edes ollut mahdollista.
Mies halusi tutkia kännykkäni, vaati numeroiden poistamista, selityksiä miksi käyn miespuolisten työkavereideni kanssa lounaalla, hän halusi tutkia sähköpostini ja yhteystiedot sieltäkin. Tämä oli viimeinen niitti, ja tulin siihen tulokseen että suhde ei voi jatkua enää.
Erosta tuli yhtä helvettiä. Mies ei halunnut uskoa koko asiaa. Hän aloitti uhkailut, soitti taukoamatta, lähetti jatkuvasti tekstiviestejä ja sähköpostia. Hän vaati tapaamaan ja puhumaan asioista. Olin yrittänyt parikin kertaa keskustella puhelimessa, mutta siitä ei tullut mitään, koska hän heti alkoi tinkaamaan mitä teen ja kenen kanssa. Jätin vastaamatta puheluihin ja viesteihin. Tämä sai miehen täysin raivoihinsa ja yhteydenotot vain lisääntyivät.
Tein rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Sekään ei auttanut vaan sama meno jatkui. Laitoin ilmoituksen uudelleen treffeihin, sillä halusin uutta seuraa ja piristystä elämääni. Mies alkoi pommittaa uutta treffiprofiiliani feikkiviesteillä. Annoin periksi ja poistin profiilini.
Tein hänestä uuden rikosilmoituksen.
Olin siis tavannut oikean psykopaatin, jolle ihmissuhteestamme oli tullut mania ja pakkomielle.
Tämä kaikki on täyttä totta, vaikka voi kuulostaa sadulta. Kannattaa olla ihan älyttömän varovainen, kun netin kautta aloittaa ihmissuhteen.
Kauhutarina
18
7460
Vastaukset
- kuulla
mutta mielestäni netti tai suomi24 ei varsinaisesti liity asiaa, tehän olisitte voineet tavata vaikka baarissa ja tilanne olisi silti ollut sama.
Ainahan kannattaa olla varovainen, ikävä kyllä ne negatiiviset puolet eivät aina heti selviä.- Ikäviä kokemuksia
Kyllä se liittyy, ihminen pystyy jo viesteissä manipuloimaan toista ja kentie ihastumaankin silloin ei huomaa niin helposti tavatessa toisesta niitää huonoja puolia kun on luonut itselleen tietynlaisen kuvan.
Kyllä täytyy olla varovainen nettituttavuuksien kanssa.
Itse olen myös huomannut että tavatessa paljastuu aivan toisenlainen ihminen kun se millaisen kuvan on viesteillään antanut. - kokemuksia omaava....
paitsi että tapasimme kuppilassa. aluksi kaikki meni hyvin mutta miehen juominen lisääntyi ja se toi mukanaan vastaavanlaisia kokemuksia kuin sinulla. ja lisäksi vielä sain varoituksen, jouduin putkaan,sain huoran maineen hänen levittämien perättömien juorujen perusteella. Vieläkin hän häiritsee, soittelee yöllä, lähettelee sairaita tekstiviestejä.. rikkoi hyvin alkaneen uuden suhteeni jne.. eikä loppua näy.
- T...a
Noin kävi mullekin, edelleen piina ja vainoominen jatkuu, ei mene koteloon että LOPPU! Olis se helvetin hieno jos osais valkata ne sairaat yksilöt heti kärkees pois. Eipä kans kauheesti jaks innostaa
tutustuu enää kehenkään. - Fiona-Fiona
Sen verran on kokemusta ikävistä treffailuista,että vuoden verran olen olllut tapaamatta ketään. Muutaman viestin ja puhelun jälkeen päätin tavata erään herran paikallisessa ruokaravintolassa hyvän ruoan merkeissä.
Ilta sinällään sujui juohevasti, ja illan päätteeksi herra toi minut autollaan parkkipaikalleni.
Emme sopineet muusta kuin, että soittelisimme.
Ja hän soittikin, mutta kun ilmoitin, ettei meistä varmaan tule mitään sen kummempaa ja että hän on viehättävä mies, muttei omalta puoleltani sähköä syttynyt ja hän varmaan löytää jonkun itselleen sopivan ihmisen. Soiton jälkeen alkoi varsinainen terrorisointi väliin viestein puhelimeen välillä sähköpostiin, soitteluun kun en vastannut. Aivan uskomatonta sanan käyttöä, herjausta, uhkailuja mitä ihmeellisimmillä asioilla, joissa ei ollut totuuden tai järjen hiventäkään.
Aikanaan loppui, kun en mihinkään vastannut. Onnekseni!
Säikäytti ja pelästytti kyllä melkoisesti ja teki varovaisemmaksi entisestään.
Henkisesti sairaan ihmisen käytöstä, mutta ei sitä häneltä pelkän juttelun ja yhden tapaamisen perästä olisi odottanut.- Kuuromykkä
Terrorin alla olen ollut itsekin noin 11 v. sitten ja poliisille mentiin ja jopa oikeuteenkin ja tuomio tuli häirikölle.
Aika nopeasti menin poliisin puheille, kun alkoi häiriköinti ja silloin oli vastaajassa jo yli 30 viestiä parin viikon ajalta, minkä perusteella poliisi kehotti nostamaan syytteen kotirauhan häiritsemisestä. Etenkin kannusti jatkamaan samalla linjalla, eli ei vastaamaan puheluihin. Kuulemma ensiksi tämä saa häirikön vaan nostamaan "potenssiin tuhat " toimintansa, mutta lopulta hän väsyy kun ei saa polttoainetta toisen vastauksista. Kehottivat soittamaan poliisin paikalle tietty heti, jos fyysistä uhkaa on.
Tapauksessani kävi niin, että en sitten edelleenkään vastannut puhelimeen ja vastaaja täyttyi entisestään mitä erikoisemmista uhkauksista. Lopulta mies tuli oven taakse, enkä tietysti avannut ja raivohan kulminoitui niin, että mies päätti tulla oven läpi. Vaiheessa, jossa hän repi postiluukun irti soitin poliisit ja ilmoitin miehelle oven läpi, että on partio tulossa. Mies jatkoi operointia oven kanssa kuitenkin ja minä pidin puhelinta auki poliisille pyynnöstä, joka tietysti kuuli kaiken, mitä mies huusi ja teki oven takana, kuten koko rapun naapurit.
Vähän ennen kuin partio oli pihassa mies lähti karkuun. Poliisit ottivat tuntomerkit ja saivat miehen kiinni ja putkaan veivät. Poliisilaitokselta soittivat seuraavana päivänä, että mies joudutaan vapauttamaan noin tunnin kuluttua ja tahtoivat varmistaa, etten ole kotona ja että on turvallinen paikka missä olla, sillä kuulemma 80 % vastaavissa tapauksissa olleet säilötyt häiriköt palaavat oven taakse heti häkistä päästyään.
Menin naapuriin ja eiköhän käynyt juuri näin että mies oli heti raivoamassa taas oveni takana, jolloin naapuri soitti poliisit uudestaan ja mies haettiin takaisin putkaan.
En tiedä mitä poliisit olivat miehelle puhuneet. Rikosilmoituksen olin tehnyt tietysti jo soittojen perusteella sitten kotihälytyksienkin, mutta tämän jälkeen en tosiaan kuullut miehestä mitään ennen kuin oikeudessa noin 8 kk kuluttua. Kaikki puhelinvastaajan nauhat olivat oikeuden käytössä, jossa oli tappo ym uhkauksia, joten keisi oli todella jo niiden perusteella selvä lisäksi naapuri oli todistamassa näitä kahta episodia oven takana.
Mies tuomittiin kotirauhan häiritsemisestä ja sai sakkoja. Lisäksi hän joutui maksamaan 700 mk vahingon korvausta henkisestä kärsimyksestä. Ei hän tuo mitään maksanut, mutta en alkanut vaatimaankaan jälkikäteen, koska se olisi vaatinut myöhemmin yhteydenottoa häneen ja pidin päätöksen mikä oli jo alussa, etten vastaa mitenkään mihinkään häneen koskevaan ja kontaktia vaativaan. Asiasta riiteleminen virkateitsekin olisi vaan taas muistuttanut miestä olemassa olostani.
Tämän jälkeen ei miehestä ole kuulunut mitään. Pari kertaa ollaan kaupungilla kävelty toisiamme vastaan, mutta mies ei ollut huomaavinakaan ja toisella kertaa veti vielä lehden klassisesti kasvojensa eteen :)
Neuvo on siis se, että ei mitään kontaktia häirikköön, ei vastata puhelimeen, tekstiviesteihin eikä meileihin ja heti poliisin puheille kun on riittävästi todistetta häiriköinnistä. Poliisi kyllä neuvoo ja arvio uhan laadun. Prosessi voi olla pitkä, mutta pidempi se on jos yhtäänkään yrittää "keskustella" sen jälkeen kun on selvää, että toinen on sen verran "radaltaan" mikä ei ole normaalia.
Niin ja tosiaan tätä miestä en tavannut netin kautta, vaan vanhaniakaisesti baarissa ja alkuunhan mies oli todella valloittava, mistä ei olisi ikinä uskonut moista.
Nykyään oveni edessä nukkuu seitsemättä vuotta suuri kokoinen ja terähampainen vahtikoira, joka ilmoittaa heti kaikki rappuun ja varisnkin kerrokseeni tulevat ihmiset, joten sen verran traumaa jäi ja piti olo turvata. - Tyttö Turusta
Kuuromykkä kirjoitti:
Terrorin alla olen ollut itsekin noin 11 v. sitten ja poliisille mentiin ja jopa oikeuteenkin ja tuomio tuli häirikölle.
Aika nopeasti menin poliisin puheille, kun alkoi häiriköinti ja silloin oli vastaajassa jo yli 30 viestiä parin viikon ajalta, minkä perusteella poliisi kehotti nostamaan syytteen kotirauhan häiritsemisestä. Etenkin kannusti jatkamaan samalla linjalla, eli ei vastaamaan puheluihin. Kuulemma ensiksi tämä saa häirikön vaan nostamaan "potenssiin tuhat " toimintansa, mutta lopulta hän väsyy kun ei saa polttoainetta toisen vastauksista. Kehottivat soittamaan poliisin paikalle tietty heti, jos fyysistä uhkaa on.
Tapauksessani kävi niin, että en sitten edelleenkään vastannut puhelimeen ja vastaaja täyttyi entisestään mitä erikoisemmista uhkauksista. Lopulta mies tuli oven taakse, enkä tietysti avannut ja raivohan kulminoitui niin, että mies päätti tulla oven läpi. Vaiheessa, jossa hän repi postiluukun irti soitin poliisit ja ilmoitin miehelle oven läpi, että on partio tulossa. Mies jatkoi operointia oven kanssa kuitenkin ja minä pidin puhelinta auki poliisille pyynnöstä, joka tietysti kuuli kaiken, mitä mies huusi ja teki oven takana, kuten koko rapun naapurit.
Vähän ennen kuin partio oli pihassa mies lähti karkuun. Poliisit ottivat tuntomerkit ja saivat miehen kiinni ja putkaan veivät. Poliisilaitokselta soittivat seuraavana päivänä, että mies joudutaan vapauttamaan noin tunnin kuluttua ja tahtoivat varmistaa, etten ole kotona ja että on turvallinen paikka missä olla, sillä kuulemma 80 % vastaavissa tapauksissa olleet säilötyt häiriköt palaavat oven taakse heti häkistä päästyään.
Menin naapuriin ja eiköhän käynyt juuri näin että mies oli heti raivoamassa taas oveni takana, jolloin naapuri soitti poliisit uudestaan ja mies haettiin takaisin putkaan.
En tiedä mitä poliisit olivat miehelle puhuneet. Rikosilmoituksen olin tehnyt tietysti jo soittojen perusteella sitten kotihälytyksienkin, mutta tämän jälkeen en tosiaan kuullut miehestä mitään ennen kuin oikeudessa noin 8 kk kuluttua. Kaikki puhelinvastaajan nauhat olivat oikeuden käytössä, jossa oli tappo ym uhkauksia, joten keisi oli todella jo niiden perusteella selvä lisäksi naapuri oli todistamassa näitä kahta episodia oven takana.
Mies tuomittiin kotirauhan häiritsemisestä ja sai sakkoja. Lisäksi hän joutui maksamaan 700 mk vahingon korvausta henkisestä kärsimyksestä. Ei hän tuo mitään maksanut, mutta en alkanut vaatimaankaan jälkikäteen, koska se olisi vaatinut myöhemmin yhteydenottoa häneen ja pidin päätöksen mikä oli jo alussa, etten vastaa mitenkään mihinkään häneen koskevaan ja kontaktia vaativaan. Asiasta riiteleminen virkateitsekin olisi vaan taas muistuttanut miestä olemassa olostani.
Tämän jälkeen ei miehestä ole kuulunut mitään. Pari kertaa ollaan kaupungilla kävelty toisiamme vastaan, mutta mies ei ollut huomaavinakaan ja toisella kertaa veti vielä lehden klassisesti kasvojensa eteen :)
Neuvo on siis se, että ei mitään kontaktia häirikköön, ei vastata puhelimeen, tekstiviesteihin eikä meileihin ja heti poliisin puheille kun on riittävästi todistetta häiriköinnistä. Poliisi kyllä neuvoo ja arvio uhan laadun. Prosessi voi olla pitkä, mutta pidempi se on jos yhtäänkään yrittää "keskustella" sen jälkeen kun on selvää, että toinen on sen verran "radaltaan" mikä ei ole normaalia.
Niin ja tosiaan tätä miestä en tavannut netin kautta, vaan vanhaniakaisesti baarissa ja alkuunhan mies oli todella valloittava, mistä ei olisi ikinä uskonut moista.
Nykyään oveni edessä nukkuu seitsemättä vuotta suuri kokoinen ja terähampainen vahtikoira, joka ilmoittaa heti kaikki rappuun ja varisnkin kerrokseeni tulevat ihmiset, joten sen verran traumaa jäi ja piti olo turvata.Kiitos kommenteista. Tämä naisiin kohdistuva häirintä tuntuu olevan valitettavan yleistä. Juttu on nyt edennyt siihen pisteeseen, että lähestymiskielto on käsittelyssä ja juttu syyttäjällä.
Todella ikävää myös siltä, kannalta että tutustuminen miehiin on entistä vaikeampaa, koska saa pelätä vastaavaa käytöstä... vain oli sulla.
Joskus valitettavasti noin käydä voi.
Kerrain samoin sattui mulla
ilman tapaamistakin sätti mulle riesaa toi.
Hän oli kait joku Kaisa tai Ulla,
mutta puhelin aina öisin kotonani soi.
Kun en hälle vastannutkaan
loppui nekin soitot aikanaan
Tuskin pitäs sentään laittaa putkaan
huonoa onnea se oli mullakin vaan.
Rudolf
- Areppi.
saa mitä tilaa.
Ei liene vaikea ymmärtää. - mies...
On meitä rehellisiä kunnollisiakin sinkkumiehiä, et vain osaa etsiä meitä!!
Aina ei kannate vain odottaa että omena putoo maahan, sillä se saattaa olla mätä ja matoinen!
Jos minulla on julkinen nettisivu, jota jokainen ipana voi lukea, luuletko että olen huijari? Eihän kunnon miehet kelpaa?
Yritäppä ihan vaikka huvikseen? Veikkaanpa ettei kukaan uskalla yrittääkään ;)
http://www.knubits.com
Mutta nyt meike painuun nukkuun :)- Fiona-Fiona
Olet oikeassa, kunnollisia ja fiksuja miehiä on.
Olen ollut eronneena toistakymmentä vuotta ja pääsääntöisesti lähes kaikki ne miehet joita olen tänä aikana tavannut ja kohdannut treffien merkeissä ovat olleet fiksuja ja mukavia ihmisiä.
Kyseinen tapaaminen pelästytti sikäli, että tapaamiskertoja oli vain yksi ja häiriköinti alkoi, kun totesin ettei ole jatkoa odotettavissa(ilmeisesti häiriökäyttäytyminen olisi alkanut ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa).
Olen kuullut, että näitä häirikkö ihmisiäkin on olemassa, mutta kohdalleni ei ole sattunut aiemmin.
Sivustollesi en laittanut terveisiä, vaikka tietysti sinne kurkkasin, sivustosi perusteella vaikutat tosi fiksulta ja filmaattiselta nuorelta mieheltä.
Hyvää joulun odotusaikaa, kaikkea hyvää elämääsi.
- susuma
Hyvä tietää toisenlainenkin kanta asioihin. Itse olen tässä juuri miettinyt että pitäisikö jättää netti-ilmoitus.. Vähän arveluttaa.. Kaiken maailman hullujahan sitä samalla tavoittaa, kuin niitä potentiaalisiakin. Olen todella pahoillani että olet joutunut kohtaamaan jotain noin kamalaa..
- riskiäkin
jos ei heti synkkaa niin miksi pilin puutessa menit kokeilee.... kiero luonne ei koskaan saa ketään heti kuumaksi.... mutta sitkeydellään vakuuttaa jos saa mahdollisuuden
onnea elämään ja tuleviin parisuhteisiin - Nimetön
Itse uskon ensivaikutelmaan. Uskon että meillä kaikilla on kyky lukea kehon kieltä. Valitettavasti hyvin usein emme usko viesteihin mitä vastaanotamme tai emme osaa niitä tulkita.
Palstalle pitäisi varmaan liittää jokaiseen profiiliin luottamusparometri. Parometri voisi olla vaikka luku, joka olisi positiivisten ja negatiivisten äänien summa. Parometri näkyisi vasta kun yhdelle henkilölle on annettu enemmän kuin viisi ääntä. Tämä antaisi ainakin jonkinlaista tietoa tämän henkilön käyttäytymisestä palstalla.
Olen myös sitä mieltä että jokaisella saisi olla vain yksi profiili. Tätä voisi taas tarkkailla ohjelmallisesti keräämällä samasta ip:stä (jokaisella koneella on ainakin tietyn aikaa yksilöivä osoite) tulevaa liikennettä ja tarkkailemalla moneenko profiiliin tällä ip:llä otetaan yhteyttä ja sulkemalla kaikki henkilön profiilit tarvittaessa.
Nämä kaksi uudistusta karsisivat ainakin kaikkein räikeimmät tapaukset pois.
Yksi keino olisi perustaa suomi24:n ulkopuolinen foorumi, jossa voisi vapaasti kertoa mielipiteitä eri profiileista - kehuja, varoituksia yms.
Miehille löytyy tällä hetkellä ainakin yksi mielikuvitusprofiili, jossa on kuva erittäin kauniista naisesta. Sinne miehet voivat jättää kommentteja profiilin vieraskirjaan muista profiileista.
t. Vaistoihinsa luottava nörtti - Stacyyy
Aivan järkyttävää. Mutta tosiaan, tommosiin ihmisiin voi törmätä missä vaan. Tapailin mäkin miehen kanssa, joka on psykopaatti. Me ei onneksi tapailtu kauaa (ja hän seurusteli koko ajan toisen naisen kanssa!), joten hän ei ehtinyt tulla musta mustasukkaseks eikä häiritse. Mutta sitä toista kyllä on hakannu ja häiriköinyt vaikka kuinka. Ja tämän miehen tapasin kaverin kautta, kaverin joka on tuntenut sen vuosikausia! Eikä kaveri tiennyt mitään miehen tosta puolesta. Se on niin hyvä valehtelemaan ja esittämään hurmuria.
Monesti ne jotka vaikuttaa oikein hurmaavilta alusta lähtien, on niitä pahimpia. Sen oon huomannu. :/ Jos ei mitään vikaa tunnu olevan, niin hälytyskellot pitäis soida.. - ¤heidi¤
kannattaa olla varovainen,,,aloittaa sen suhteen ihan mitä kautta tahansa...
- akm
Nämä ihmiset on narsisteja sieltä pahimmasta päästä..
- 12345
Täyttä valetta koko viesti!!!Nainen on huijari ja päästään sairas joka hakee sääliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162743Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81119Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986