Oli pakko laittaa thän viesti kun kuulin radiossa tämän kappaleen ja se kuulosti tutulta,mutta laitoin kovmmalle ja kovemmalle autoradiota,saamatta selville mikä on kappale ja mitä se laulaa.
Silti en tajunnut mikä kappale oli enkä sitäkään lauloiko se Suomea vai mitä vasta seuraanvan kerran kuultuani kappaleen radiosta tajusin mikä on se kappale ja mitä kieltä se laulaa.
Tämän jälkeen nauroin itseni melkein ojanpenkalle kun tajusin että niin pienet erot johtuvat itä ilmeisemmin miesten ja naisten ymmärtätämättömyyteen toisiaan kohtaa ja tämän oienen eron takia ei siten ymmärretä alkuunkaan mitä toinen tarkoittaa tai mitä hän edes puhuu.
http://www.youtube.com/watch?v=69Hz-0obfG8
Tunnistaako muut kappaleen heti alkuunsa ja kestikö kauan tunnistaa se.
Mari-Leen:Rahutu tuhkatriinu
2
524
Vastaukset
- Mielenkiintoinen
Kyllä täytyy sano että kesti jokunen aika kun sain selville mikä kappale oli,toisella kerralla sain selville sen olevan Dingon:Levoton tuhkimo.
Vertaus oli myös aika huvittava ja pienet tulkinta erot voivat todella johtaa noin sekavaan kokonaiskuvan hahmottamis ongelmaan.- Mielenkiintoinen
Ei tahdo ymmärtää silti vaikka kuuntelee biisin moneen kertaan että se on Levoton tuhkimo,erikoista on jos kuulee jonkun kappaleen minkä on kuullut Suomeksi ja Englanniksi sen tunnistaa melkein heti,mutta tätä on vaikea tunnistaa silti kun toi kieli on niin lähellä ja koittaa keskittyä siihen koko ajan ja sitten jää kokonaisuus hahmottumatta ja ei tajua yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161