Tramal annos

kipeä

lääkäri määräsi mulle Tramal 200mg kertaa neljä päivässä. Onko annos sopiva? Kellä on kokemuksia..?

9

9939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määrättiin?????

Siis 4x200mg vuorokaudessa??? Eihän se ole kuin tupla suositeltuun max.määrään verrattuna... Ja kun kattovaikutuskin on olemassa, niin oisko noin suuresta määrästä edes mitään hyötyä, ihmettelen vaan.

Lueppa tuolta:
      http://www.terveysportti.fi/terveysportti/ekirjat.Naytaartikkeli?p_artikkeli=kir00096

Niin ja itsellä ei kokemuksia ole noin mahtavista annoksista.
      Itsellä maksimi on ollut 3*100mg eli 300 mg vuorokaudessa. Eipä ollut leikkauksen jälkeen kipuja, mutta eipä ollut paljon muutakaan, yhtä nukkumista ja syömään heräilemistä olivat ne päivät, kun tuota määrää söin...

• palmar

Mihinkähän vaivaan Tramal on määrätty. Annos on todella iso!! Normaalisti määrätään Tramal 50 mg tai 100 mg kaps. korkeintaan 3 pv:ssä.
      Onkohan tuo annoksesi nyt oikea??

• yölintu

kuuluu huumaaviin lääkkeisiin, ne sisältävät morfiini jonkin verran ,,mulle määrättiin kovii jalkakipuihin ja hui, otin vai puolikkaa särky lähti, mut pää pimeni,,ja todellaa kaamee olo ei kiitos mulle enään,,olen nainen ja kuulemma naisiin vaikuttaa eri tavalla kuin miehiin mikä siinä on?

• pipla

olen samaa mieltä että annos on todella iso, minä olen saanut fibromyalkiaan 3 kertaa 50mg vuorokaudessa ja se riittää, kysy lääkäriltä ennenkuin otat noin valtavaa annosta.

• kipa
        yölintu kirjoitti:

kuuluu huumaaviin lääkkeisiin, ne sisältävät morfiini jonkin verran ,,mulle määrättiin kovii jalkakipuihin ja hui, otin vai puolikkaa särky lähti, mut pää pimeni,,ja todellaa kaamee olo ei kiitos mulle enään,,olen nainen ja kuulemma naisiin vaikuttaa eri tavalla kuin miehiin mikä siinä on?

4 vuotiaalle määrättiin leikkauksen jälkeen kipuhin tramal tippoja 100mg 12 tippaa. no mulla itselläni eilen kauhea päänsärky ja muita lääkkeitä koton ei ollu. otin 22 tippaa yhden kerran. olin tosi pöllyssä ja sai pelästys sätkädyksiä , koko kroppa TODELLA kivuton ja lämmin hyvä olo ja valvoin koko yön ja edelleen vaikka nukuin aamulla ei normaali olo.nyt tiedän miltä tuntuu huumeiden vaikutus tai ainakin oletan että siltä tuntuu. vaarallisen hyvä olo tuli noikin miedossa annostuksessa

• selviytyjä

tramalia voidaan määrätä 800mg maksimissaan vuorokaudessa vai oliko jopa 1200mg eli 4kpl 200mg tabuja. tiesitekö että on olemassa 400mg tramaliakin, mullekin tuli yllätyksenä, uskoin vasta kun näin paketin.

• ohoho

Tramal kuuluu heikkoihin opiaatteihin ja korkein vrk. annos on 400mg. Ainakin ainoan suomessa olevan pätevän kipulääkärin mukaan ja vahvistettuna Töölön sairaalan osastolta. Itse olen joutunut syömään jo vuosia sen 400 mg ja annos alkaa olla liian pieni.
        Sen jälkeen muutetaan vahvempiin esim. morfiini tai vast. Se 400mg vrk. on maksimi.Mistä olet saanut tuollaisen tiedon että 1200mg. Se täytyy olla jo osastolla seurannassa. Ei muuten. Sitä olen varma.

• Anonyymi
        ohoho kirjoitti:

Tramal kuuluu heikkoihin opiaatteihin ja korkein vrk. annos on 400mg. Ainakin ainoan suomessa olevan pätevän kipulääkärin mukaan ja vahvistettuna Töölön sairaalan osastolta. Itse olen joutunut syömään jo vuosia sen 400 mg ja annos alkaa olla liian pieni.
        Sen jälkeen muutetaan vahvempiin esim. morfiini tai vast. Se 400mg vrk. on maksimi.Mistä olet saanut tuollaisen tiedon että 1200mg. Se täytyy olla jo osastolla seurannassa. Ei muuten. Sitä olen varma.

Tuo on totta. Itsellä myös 400mg päiväannos ja se on kattoannos mitä Suomessa saa lääkäri edes kirjoittaa

• Anonyymi

400mg on kattoannos Suomessa ja lääkäri ei saa sitä enempää kirjoittaa, mutta voihan se lääkäri niin tehdä mutta luvat lähtee siltä jos ja kun valvora katsoo mitä ko. lääkäri kirjoitellut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe